Makyaj Videolarıyla YouTube'u Sallayan Sosyal Medyanın En Çok Konuşulan Fenomeni: Danla Bilic

-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Belki bu sıralar sık sık duymuşsunuzdur Danla Bilic ismini. Biz de size anlatalım istedik. Kim bu Danla Bilic?

Son dönemlerde sosyal medyanın her alanında konuşulan ve bir anda patlama yapan ünlü fenomen: Danla Bilic!

Ya da Neslihan Damla Akdemir mi desek? 🤔 İsminin bu olduğuna dair pek çok söylenti var, ama emin olmadığımız için Danla Bilic olarak devam edeceğiz bahsetmeye.

1994 doğumlu, Terazi burcu.

Aslen Kütahyalı.

Beykent Üniversitesi, Psikoloji Bölümü öğrencisi.

Hatta söylediğine göre uzun zamandır 2. sınıfta 😅

Kendinde en sevdiği özellik asla mızmızlanmaması, olayları büyütmemesiymiş.

Sevmediği özelliği ise her şeyi çok çabuk unutmasıymış.

Kendisini 3 kelimeyle "Saf, düşünceli ve sinsi" olarak tanımlıyor.

Saf ve düşünceli kısmını bilemeyiz de, sinsilik konusunda hemfikiriz izlediğimiz kadarıyla. 😂

Gelelim neden sinsi olduğuna! Sahiden, nasıl bu kadar popüler oldu Danla Bilic?

İşte bu fotoğrafla!

Trans birey olduğundan, cinsiyetini değiştirdiğinden bahsetti Twitter'da uzunca bir süre. Hatta video bile çekti "Kestirdim ulan!" diye. O zamanlar çok fazla takipçisi yoktu. Bir güzel ekmeğini yedi bu şakanın.

Ama asıl bomba olayı futbolculara attığı mesajlardı!

Hatırlayanlar bilir Cristiano Ronaldo'nun Cansu Taşkın'a Instagram'dan "Send me number" diye mesaj attığını. Danla Bilic de aynısını birkaç futbolcuya yaptı, sonra onu Twitter'dan paylaştı. Haliyle birden popüler oldu.

Takipçisi gittikçe artmaya başladı.

Şimdilerde ise açtığı Youtube kanalından paylaştığı makyaj videolarıyla herkesin dilinde.

Öyle böyle değil ama!

Paylaştığı videolar çok fazla izleniyor, 3 ay gibi kısa bir süre içerisinde yaklaşık 800 bin aboneye ulaştı kanalı.

Peki nasıl?

Videolarına verdiği isimler oldukça ilgi çekici. Mesela "Tinder'da sevgili bulan kız makyajı, yılbaşını Merveler'de kutlayan kız makyajı" gibi.

Bu başlıklara göre yaptığı makyajlar da bir o kadar komik ve başarılı. Ha, siz yüzünüze yapar mısınız o kadar abartılı bir makyaj? Pek sanmıyoruz. Zaten işin makyaj kısmıyla değil, kız arkadaşlar arasında yapılan muhabbetleri, gıybetleri kamera karşısında yapmasıyla ilgileniyor insanlar izlerken.

Yani Danla Bilic'in makyajını izlemeye değil, muhabbetini dinlemeye geliyor insanlar. 😁

Diğer makyaj Youtuberları gibi aman buramda uçuk var, şuramda sivilce var, kaşımı aldırmadım demiyor, doğal haliyle çıkıyor insanların karşısına.

Yani makyajlı makyaj yapanlar gibi değil.

İçten ve sıcak muhabbetiyle de izleyenleri sıkmıyor.

İşte böyle böyle hedef kitlesini oluşturdu ve ünlü oldu arkadaşlar!

Hatta şu sıra insanlardan "Sana ne lan yalak!" cümlesini duyarsanız, sebebi Danla Bilic!

İzleyenler bilir 😂

Aman sokakta falan görüp kendisine "yalak" demeyin, epey sinirleniyor bu konuya çünkü 😂

Bir de "tatlıcı" sevgilisi hakkında oldukça hassas. 😂

Eh ne diyelim, başarıları daim, yolu açık olsun.

Bol makyajlı gıybetler!

😂😂😂

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
alsu

çok seviyorum bunu eğlenceli :)

gbklikedi

Diyorum nerden tanıyorum. Trans değil. Kütahyada özel bir ortaokuldan bilirim kendisini aynı serviste oluşumuzda simasının aklımda kalışı.Bir karış etekle okula gelen şımarık bir zengin çocuğuydu şaşırmadım ün yapmasına 😞

emrah-tosun

Çok tatlı a.q

elbarsst

gerçekten cinsiyyetini değiştirdimi? değişik bi tipe benziyo yalnız küfürlü küfülü konuşmalar falan

olgunabla

Ya bu kız harika bir detay bayılıyorum ve siz yalak keneler kıvranmaya devam edin sizi takmıyoruz

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

BilicCristiano RonaldoInstagramTerazi BurcuTwitterYoutubetrans
Görüş Bildir