Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Kargaların Hayvanlar Aleminin Fırlaması Olduğunu Gösteren 35 Kare

-

Kargalar ile ilgili bilimsel bilgilerin dışında bir sürü şey yazılabilir. Nankörlüklerinden tutun da, zeki olduklarına, uzun yaşadıklarına, kin tuttuklarına varıncaya kadar onlarca şey söylenebilir. Ancak bütün bunları ortak bir paranteze alırsak, parantezin dışına yazılacak en doğru kelime "fırlama" olur. Gerek insanlara gerekse de diğer hayvanlara karşı sergiledikleri tavırlardan yola çıkarak onlara "Alemin fırlaması olmuş bunlar" demekten kendimizi alamıyoruz. İşte kargaların hayvanlar aleminin en nevi şahsına münhasır hayvanları olduğunu gösteren acayip 35 kare...

1. Kaptan müsait bir yerde...

2. Olum boş musun diyorum cevap versene!

3. Şu gözü ben alayım bi zahmet...

4. Ba ba ba nasıl kaçıyor dingil.

5. Arkadaşım sen yine bak aynana, ben sana engel mi oluyorum?

6. Burası dururken çöplükte işim ne?

7. Sen bana ver şunu ben canımın çektiğini alırım.

8. Bu lazım değilse alıyorum.

9. Hop başıboş çanta, izninizle aldım ben.

10. Amma konuştun ya, ileriye bakıp inicem az dur.

11. Birader bir milyonun var mı?

12. Bas bas bas, uçsam daha hızlı giderim ya.

13. Olum bi dal sigara ver valla keserim.

14. Lan ördek, hişşş ördek, kaçma lan, napcan dayına mı dövdürtcen, hişşşşt alo ördek!

15. Olum ceviz kırıp getiricem söz bak.

16. Şuradaki tüyü aldım ben akbaba kardeş.

17. Hadi tamam piknik biter, herkes evine!

18. Oha bu kışın süper sıcak tutar.

19. Lan olum hepsini yiyemezsin bi ısırık ver işte.

20. Bağlısın olum nereye kovalıyorsun?

21. E kopmuyor bu!

22. Hiç durma sen bindim ben.

23. Dur... Şuradan bi tüy alıyım...

24. Bana ver, onu bana ver, parlak şeyi bana ver, versene... Bana ver...

25. Kartal tüyü en sevdiğim.

26. Resmen böyle basık halde daha yakışıklı oldun ha.

27. Bi de hırka neyin varsa...

28. Ayıymış, ben de kargayım olum!

29. Bi yudum bile bırakmamış aç gözlüler!

30. Sende daha çok var, ben birazcık aldım.

31. Hogwarts'dan geçer di mi eminsin?

32. Oha kurtmuş bu, ben köpek sandımdı.

33. Salla salla belki düşerim.

34. Demek kartallar yalnız, kargalar sürüyle uçar ha, sen mi uydurdun lan bu lafı?

35. Yak hacım yak, çekilir dert değil kargalık.

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
irlilja

yaz boyunca her sabah bir kargayı beslemiştim ne bulursa balkona atıp kaçıyordu

sarlok-holms

Karga en zeki hayvandır bence.çakal tilki maymun ona rakip olamaz

marblingg

Sesleri dışında çok seviyorum bu kerataları. Kuşlar aleminin en serseri üyesi *.*

ademm-zeynep-karacaoglu

Bu içerikten anladığım kargaların kuyruk sevdiği, o değilde çok akıllı hayvanlar

drakoon

en zekileri kuşların da ondan

Görüş Bildir