İlginç Fobileri Yüzünden Kafalarında Yazdıkları İnanılmaz Senaryoları Paylaşan Kişiler Sizi Güldürecek!

177PAYLAŞIM

Resmen paranoya denizlerinde yüzdüm...

Hepimizin fobileri var kabul. Twitter'dan Ayşegül de bu tweetiyle takipçilerinin ilginç korkularını öğrenmek istemiş. İstemiş istemesine ama o da gelen cevaplar karşısında şaşırmıştır eminim.

1. Evet, düdüklü tencere fobisi gayet haklı bir fobiydi ama bu biraz ekstrem gibi...

twitter.com

2. Kurtlar Vadisi effect.

twitter.com

3. :(

twitter.com

4. 

twitter.com

5. Olmayacak şey değil maalesef...

twitter.com

6. Ay Allah korusun ya!

twitter.com

7. 

twitter.com

8. 

twitter.com

9. 

twitter.com

10. Bu bende de bahçe katında oluyor...

twitter.com

11. 

twitter.com

12. 

twitter.com

13. Tatlı olmaz mıydı? Sadece soruyorum öyle.

twitter.com

14. 

twitter.com

15. 

twitter.com

16. Haklı bir fobi daha!

twitter.com

17. 

twitter.com

18. 

twitter.com

19. 

twitter.com

20. Neden 50 diye merak ettim?

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

Vedat Milor'un Damak Zevki Kadar Başarılı Bir Espri Yeteneğine de Sahip Olduğunun Kanıtı 22 Paylaşım - onedio.com
Vedat Milor'un Damak Zevki Kadar Başarılı Bir Espri Yeteneğine de Sahip Olduğunun Kanıtı 22 Paylaşım - onedio.com
Denizaşırı Mizahta Bu Hafta: Son Günlerde Yabancıları Kahkahaya Boğmuş 15 Komik Tweet - onedio.com
Denizaşırı Mizahta Bu Hafta: Son Günlerde Yabancıları Kahkahaya Boğmuş 15 Komik Tweet - onedio.com
Hayattaki En Saçma Korkularını Duyunca Dehşete Kapılacağınız Paranoyak 21 İnsan - onedio.com
Hayattaki En Saçma Korkularını Duyunca Dehşete Kapılacağınız Paranoyak 21 İnsan - onedio.com
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
panik-anne

-YÜKSEKTEN KORKUYORUM DÜŞERİM YA DA BİRİ İTER DİYE DEĞİL KENDİ KENDİMİ ATARIM DİYE -ATKI TAKAMIYORUM Bİ ARABAYA TAKILIR KAFAM KOPAR DİYE -BANYODA VE ÇIKTIKTAN SONRA KESİNLİKLE TERLİK GİYİYORUM AYAĞIM KAYAR KOMAYA GİRERİM YA DA FELÇ KALIRIM DİYE -İŞDEYKEN,KIZIM BABANNESİNDEYKEN TELEFONUM ÇALINCA TİTREME GELİYOR BAŞINA BİŞEY Mİ GELDİ DİYE -EŞİM İŞİ SEBEBİYLE ŞEHİR DIŞINA GİDİP GELİYOR BAZEN YOLDA BAŞINA BİŞEY GELİR DİYE KORKUYORUM. -EVDEN ÇIKARKEN ELEKTRİK KONTAĞI OLURDA YANGIN ÇIKAR DİYE KORKUYORUM BUZDOLABI HARİÇ HERŞEYİN FİŞİNİ ÇEKİYORUM SABAHLARI BİRAZ DESTEK ALSAM İYİ OLACAK SANIRIM...

dogus-topaloglu

Ben korkuyorum ama neden korktuğumu bilmiyorum. Psikiyatriste gidiyorum ilaç veriyor ilaç bana bişey yaparmı diye korkup içmiyorum. Rakı içsem geçer diyip rakı alıyorum bu seferde rakı ya sahteyse diye korkuyorum.

yasinkaya2015

Kurban bayramında,boğazından kesilen kurbanlığın kendisini tutanların elinden kurtulup kafası sallanırken bize doğru koşma hissini hayal etmek bile korkunçtu.

polatt

Dolar 5 TL'yi gececek diye cok korkuyodum..

gunec46

korkunun ecele faydası olmamış :D

tanriyaviski-

Böyle filmlerde olduğu gibi ağzıma yılan falan girerse diye çok korkuyorum veya düşüp gözümü sivri bir yere vurursam diye.

Görüş Bildir