Hangi Tip Ekşi Sözlük Yazarısın?

74PAYLAŞIM

Hangi tip Ekşi Sözlük yazarı olduğunu merak ediyorsan;

Haydi teste!

1. Cinsiyetini öğrenelim.

2. Kaç yaşındasın bakalım?

3. İlk olarak, etrafında tanımadığın bir insanı bile eleştirir misin?

4. Peki sana ne kadar mükemmelsin diye sorsak kendine 5 üzerinden kaç puan verirsin?

5. Söyle bakalım, her olayda detaylara takılan bir insan mısın?

6. Peki bir ortamda en yakın arkadaşının çok fazla ilgi görmesi seni rahatsız eder mi?

Tabii ki eder.
Yani ortama göre değişir.
Yok ya neden etsin?

7. Ve son olarak, sen de gün boyu sürekli telefona bakanlardan mısın?

Bi’ Bok Beğenmeyen!

Evet, doğru duydun! İnsanlar ağzında kuş tutsa bile beğenemeyecek bir karakterin var. O kadar zor bir insansın ki, hiçbir şeyi beğenmiyorsun. Tanıştığın insanlara bile hemen bir kulp takmayı çok iyi beceriyorsun. Hele insanları eleştirme konusunda çok iyisin. Aman senin eline malzeme vermesinler. Onları laflarınla yerle bir edersin. Valla senin diline düşeceğimize kendimizi uçurumdan atalım daha iyi. Sen bu özelliklerinle tabiri caizse bi' bok beğenmeyen bir Ekşi Sözlük yazarısın!

İnsanları Ezikleyen!

Valla kabul edelim, bu işte çok iyisin. Senin bu insanları sürekli ezikleyen hallerini ne yapacağız? Yolda geçerken birini görsen ya giydiklerini ya yürüyüşünü ya da herhangi bir şeyini beğenmeyip eziklersin. Valla senden korkulur. Anam insanlar ne yapsa ezikliyorsun. Sadece sen mükemmelsin, harikasın etrafındaki herkes ezik. Ne diyelim, umarım biz de bir gün senin gibi mükemmel bir insan oluruz da insanları ezikleme seviyesine gelebiliriz. Neyse anlayacağın tüm bu özelliklerinden dolayı sen tam bir insanları ezikleyen Ekşi Sözlük yazarısın!

Uzun Uzun Yazan (Kimse Okumasa da)

Amannnn her şeyi uzun uzun anlatmayı seven bir insansın. Evet, bu kötü bir özellik değil de karşındakini de biraz düşün be dostum. Anlat anlat nereye kadar... Hem sen o kadar uzun anlatınca karşındaki seni dinliyor mu zannediyorsun? - Tabii ki hayır. Ama sen de böyle bir insansın ne yapalım. Detaylara önem veren, analiz etmeyi seven ve bunu uzun uzun aktarmayı seven birisin. Hal böyle olunca tam bir uzun uzun yazan Ekşi Sözlük yazarısın!

İlgi Çekmeye Çalışan!

Hadi eğri oturup doğruyu konuşalım. Ne dersin? Her zaman her yerde ilginin üzerinde olmasını seven bununla beslenen bir insansın. Gerek sözlerinle gerek mimiklerinle insanlar üzerinde inanılmaz bir etki bırakıyorsun. Hele yazı diliyle bir konuyu anlatmana bir şey demiyoruz bile. Etrafındaki insanlar umrunda değil. Önemli olan sadece ve sadece sensin. Bir ortamda kendin hakkında bahsedilmesinden inanılmaz derecede memnuniyet duyuyorsun. Bunu sosyal medyada da çok güzel kullanıyorsun. Hayatında kötü giden bir şeyler mi bunu fırsata çeviriyorsun. Bu işte çok iyisin... İşte tam da bu yüzden sen tam bir ilgi çekmeye çalışan Ekşi Sözlük yazarısın!

Efsane İlk 5 Nesilden!

Sen var ya tam bir mücevhersin! Gerek bilgi ve birikiminle, gerek kaliteli mizahınla ve yorumlarınla unutulmayan efsane ilk 5 nesil Ekşi Sözlük yazarlarından birisin. İnsanlar senin yazdığın her şeyi çok merak ederek takip ediyor çünkü ününü herkese göstermişsin. Ekstra da bir şey yapmamışsın. Sen artık bulamadığımız ve hala aradığımız o isimlerden birisin. Sen bir efsanesin!

Sözlükte Yaşayan!

Sen resmen Ekşi Sözlük'le doğmuş onunla da yaşamaya devam eden bir tipsin. Gece gündüz yazılanları takip eden hatta sürekli yorumlar yapan birisin çünkü ekşi sözlük senin kendinde bulduğun birçok şeyi barındıran bir yer. Gerek ilişkiler gerek haberler gerek gıybet ne ararsan orada var. Eee zaman zaman kendinden bahsettiğin de oluyor. Valla ekşi sözlük olmasa ne yapacaksın bilemedik. İşte sen bu özelliklerinden dolayı tam bir sözlükte yaşayan Ekşi Sözlük yazarısın!

Dio İçerik Altı Banner
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
anormalvarlik

Testi beğenmediğim gerçeği bir bok beğenmiyorum anlamına gelmiyor mk

karbey77

Bi’ Bok Beğenmeyen! yoo , aslinda cok seyi begenirim

superteams135

Bi bok beğenmeyen :(

tc-berke-caykara

Valla kabul edelim, bu işte çok iyisin. Senin bu insanları sürekli ezikleyen hallerini ne yapacağız? Yolda geçerken birini görsen ya giydiklerini ya yürüyüşünü ya da herhangi bir şeyini beğenmeyip eziklersin. Valla senden korkulur. Anam insanlar ne yapsa ezikliyorsun. Sadece sen mükemmelsin, harikasın etrafındaki herkes ezik. Ne diyelim, umarım biz de bir gün senin gibi mükemmel bir insan oluruz da insanları ezikleme seviyesine gelebiliriz. Neyse anlayacağın tüm bu özelliklerinden dolayı sen tam bir insanları ezikleyen Ekşi Sözlük yazarısın!

vildan17121295

Ben bir efsaneymişim bulunmayanmışım.... 😱😎

Görüş Bildir