Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Düz Kafalılara İnat! İnce Ruhlu Bir Erkekle Sevgili Olan Kadınların Çok İyi Bildiği 13 Şey

-

Bunca zamandır erkeklerin dert yanıp durduğu bir şey var. Neymiş efendim, kadınlar çok karmaşıkmış, çözülmezmiş, anlaşılmazmış... Oysaki bunun çok basit bir kuralı var. Bunu çözen bir erkek karşısındaki kadını da kendini de mutlu etmeyi çok iyi bilir. Tabii böyle ince ruhlu erkek bize hiç denk gelmiyor. İşte böylelerine denk gelen kadınlar var, çok ama çok şanslılar. Neden mi?

Gelin birlikte bakalım; 

1. En yakın arkadaşı olmasa bile onu her zaman anlayacak birinin olduğunu bilir,

2. Tartışmalarda üstünlük çabasına girmek yerine sorunu çözmeye, tatlıya bağlamaya çalışan biri vardır,

3. Fikirlerinin her zaman önemsendiğinin ve küçümsemediğinin farkındadır,

4. Gözden ötesini görüp neler hissettiğini bilir, anlayacağınız ille de "kötüyüm" demenize gerek bile kalmaz,

5. Sevgisini dile getirmekten çok hissettirmesini çok iyi bilir, romantiktir...

6. İyi niyetli olduklarını bildiğiniz için yaptığı şeyin arkasında hiçbir zaman bir şey aramazsınız. Kafalar her zaman rahat. :)

7. Kibar ve nazik bir erkek olduğu için saygısını hiçbir zaman bozmaz,

8. Kadına sadece cinsel meta gözüyle yaklaşmaz,

9. Karşısındakinin değer verdiği şeylere daha çok önem verir, sevmeye çalışır,

10. Ufak detayların adamıdır ve bizi yormaz, canımızsınız!

11. Kadının özgürlüğüne değer verir ve onu hiçbir şekilde kısıtlamaya kalkmaz,

12. En dolu anında bile karşısındaki kadına vakit ayırmayı bilir. "Çok yoğunum" triplerine girmez.

13. Anlayacağınız ilişki için her zaman çaba harcar, emek verir. Böyle adamlar, her zaman baş tacısınız be!

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ashirogi-muto

Böyle erkekler var kızlar, çok değiller ama varlar. Görememenizin sebebi hem ince ruhlu olsun hem badboy olsun hem de yakışıklı olsun demeniz. Bunların hepsini taşıyan erkek ülkede belki 10 tane vardır o da size düşmez.

shiroshinju

Hangi market satıyor böyle erkekleri,gidip alayım bir tane.Hayatımda ince ruhlu birinin eksikliği var :))

merdumgiriz

İbiş markette satıyorlar. Reyonda "Tabii ki aşkım, sen nasıl dersen aşkım" diye diye dolanıyorlar.

ozturk-sadri-alisik

kusura bakmayın kadınlar, harbi kadınlara eyvallah canımız fedadır ama siz yakışıklı değilse bi erkeğin karakterini sallamazsınız yemeyiz bizi şimdi kiiiii haklısınız bişe diyemem, dememde zaten hakkım yok ama bu böyle, bari yalan söylemeyin

alwrich

Kibarlık ve aşk erkeklerin kadinları tavlarken kullandikları en güzel maskeleridir. Genelde finalde kadınlar şu cümleyi kullanır ağlayarak. yazıklar olsun seni hiç tanımamışım. Kibarlık ayağına kanmayın, size söylenen iltifat size yapılan incelik kim bilir niçindir. Çok hırto da iyi değil. Kızlar çok dizi seyrediyorsunuz erkekler de o dizileri seyrediyo unutmayın, sonra size dizideki berkacanı çok güzel canlandırıyor. Siz de aaaaayyy o dizideki borkocan gibi çocok çoook şeker çook kuul...ama işte kimseye güvenmeyin. Bu boşananlar da ilk zamanlar biri peri kızıydı, diğeri de beyaz atlı prensti. İşin özü dikkatli olun. Dizilere kaptırmayın kendinizi hepsi kurgu. Erkekler sizinle olmak için ne tiyatrolar çeviriyorlar ooo 7 dalda oscarlık... Haaa editör evlen de bu saçma içeriklerden kurtulalım bu ne yahu😁😁🕵️‍♀️ ergen ergen içerikler.

aleni-merit

Tip ve paranın harman olduğu bir bedene sahip deģilsen ve bunları uygularsan son raddede kendini sömürülmüş,köpek çekilmiş bir at kafası halinde bulursun. Tam tersini hayata gecirmek icin güzel bir rehber olusturulmuş yoksa git babana sakso çek daha iyi.

Başlıklar

kadınlar
Görüş Bildir