Bu 7 Soruda Kendinde En Sevmediğin Özelliği Söylüyoruz!

160PAYLAŞIM

Bakalım kendinde en sevmediğin özellik ne? Öğrenmek için;

Haydi testi çöz ve hemen öğren!

1. Cinsiyetini söyle bakalım.

2. Kaç yaşındasın?

3. İlk olarak, tanımadığın insanlara karşı genellikle ön yargılı mı yaklaşırsın?

Off evet, tanıdıktan sonra da severim.
Kişinin dışarıdaki tavrına göre değişir.
Hiçbir zaman böyle bir insan olmak istemem.

4. Peki insanların yüzüne üzüleceğini bile bile doğruları söylemek doğru mudur?

5. Hiç sevmediğin bir insanın hatta nefret ettiğin insanın evsiz kaldığını öğrendin. Ve senden kendisini evine almanı istiyor. Ne yapardın?

Tabii ki de evsiz kalmış birini evime alırım. İnsanlık ölmedi henüz.
Bilmem duruma göre bakarım.
Ne alacağım ya gitsin sevdiği arkadaşlarının yanına.

6. Diyelim ki, sevgilin uzak bir şehre taşındı. 2 haftada bir yanına gider miydin?

7. Ve son olarak, daha önce hiç en yakın arkadaşının sırlarını bir başkasına anlattın mı?

Dedikodu yapmak!

Sen çok meraklı bir insan olduğundan dolayı sürekli etrafında ne olup bittiğini öğrenmek istiyorsun. O ne yapıyor bu ne yapıyor diye sürekli insanları takip ediyor ve acımasızca eleştirilerde bulunuyorsun. Bu senin de kendinde en sevmediğin özellik. Aslında bu durum her insanda biraz olsun var. O yüzden çok da abartılacak bir durum söz konusu değil. Her insan illa ki dedikodu yapar. Buna sen de dahilsin. Çünkü illa ki sevmediğin veya çok yakından takip ettiğin bir insan hakkında bir şey öğrenince arkadaşlarınla paylaşırsın. Bu çok normal bir şey. Amannnn boş ver. Sen çok abartmadığın sürece hiçbir sıkıntı olmaz. :)

Duygusal olmak!

78.media.tumblr.com

Sen kendi içinde o kadar duygusal bir insansın ki dışarı belli etmemek adına her şeyi yapıyorsun. Fakat bu durum sen ne kadar çaba versen de dışarıdan çok belli oluyor. İnsanlar senin çok duygusal bir insan olduğunu görebiliyorlar. İyi kalpliliğin, duygusal oluşun ve empati kuruşun ile bunu anlamak çok da zor olmasa gerek.  Bizce bu kadar insan duygudan yoksunken senin böyle olman gurur verici olmalı. Çünkü günümüzde bu durumdan yoksun çok insan var. Kendinde bu özelliği sevmemek yerine aksine kendini böyle olduğun olduğun için sevmelisin. Duygularını gizlemek yerine içinden geldiğince yaşamaya çalış. Yoksa sen olmaktan çıkarsın. Bizden söylemesi güzel insan. :)

Hayır diyememek!

Sen insanları kendinden fazla düşündüğün için genelde hayır diyemiyorsun. Karşındaki insanın seni kullanmaya çalıştığını görsen de o cevabı veremiyorsun. Çünkü çok iyi niyetli bir insansın. Sen bu özelliğini hiç ama hiç sevmiyorsun. O yüzden de herkesle arkadaşlık kurmamaya çalışıyorsun. Çünkü yeni tanıştığın her insan senin gözünü korkutuyor artık. Senin bu yanını gören insanlar çıkarları için seni kullanabiliyorlar. O yüzden bir an önce insanlara hayır demeyi öğrenmelisin. Yoksa seni daha çok üzerler. Bizden söylemesi.:)

Üşengeç olmak!

Sen o kadar üşengeç bir insansın ki valla sana bir şey yaptırmak çok zor. Sen açlıktan ölsen de gidip mutfağa kendine yemek hazırlamazsın. Nerede hazır oraya konarsın direkt. Zaten enerjik olanlara da çok anlam veremezsin. Nereden geliyor bu enerji diye düşünür durursun. Hele spor yapanları hiç anlamazsın. Üşengeçliğinden spor yapmazsın ama insanlara genelde sevmiyorum dersin. Hele uyumak senin için her şeydir. Uykundan erken kalktığın zaman çok sinirlenirsin. Etrafa ateş püskürtürsün resmen. Zaten ev kuşu olduğunu söylememize gerek bile yok. Bazen insanlarla konuşmaya bile üşenirsin. Yani karşındaki insan senden cevap bekler ama sen çoğu zaman duymamazlıktan gelirsin. Çünkü tekrar tekrar soru sormalarından korkarsın. Utanmasan yerinden kalkmadan yaşayacaksın. Sen de bu huyunu hiç ama hiç sevmiyorsun.

Ön yargılı olmak!

Genellikte yeni tanıştığın insanlara karşı çok ön yargılı yaklaşıyorsun. Yani senin için basitçe çabuk karara varıyorsun diyebiliriz. Evet, aslında insan sarrafı gibi özelliğinin olduğu gerçeğini yadsıyamayız, haklı çıktığın zamanlar da oluyor; fakat yanıldığın zamanlar da hiç de az değil. Ayrıca sabit fikirlisin; düşüncelerinin değişmesi deveye hendek atlatmakla eş. Ancak bu seni disiplinli ve prensipli bir insan yapıyor aynı zamanda. Fakat sürekli ön yargılı olmak seni bir noktadan sonra mutsuz bir insan yapabilir. Bunun sen de farkındasın. Olaylara uzaktan bakmak yerine yakından bakmalısın. Görmelisin ki, işte o zaman gerçek yorumunu yapabilesin. Açıkcası kendinde en sevmediğin özellik ön yargılı olmak. Bunu çoğu zaman inkar etsen de sen de farkındasın...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
karbey77

Hayır diyememek! yoo , aslinda cok rahat derim...

onur-kahraman7

harbiden üşengecim gerektende mutfağa gidik kendime yemek bile hazırlamıyorm üşengeçlikten dsahğdas

Gizli Kullanıcı

Dedikodu yapmak! Sen çok meraklı bir insan olduğundan dolayı sürekli etrafında ne olup bittiğini öğrenmek istiyorsun. O ne yapıyor bu ne yapıyor diye sürekli insanları takip ediyor ve acımasızca eleştirilerde bulunuyorsun. Bu senin de kendinde en sevmediğin özellik. Aslında bu durum her insanda biraz olsun var. O yüzden çok da abartılacak bir durum söz konusu değil. Her insan illa ki dedikodu yapar. Buna sen de dahilsin. Çünkü illa ki sevmediğin veya çok yakından takip ettiğin bir insan hakkında bir şey öğrenince arkadaşlarınla paylaşırsın. Bu çok normal bir şey. Amannnn boş ver. Sen çok abartmadığın sürece hiçbir sıkıntı olmaz. :)vallahi dogru.nasıl sıkıntı degil ya?en iyisi tek yaşamak.etrafında dedikoducular olunca yapmamak çok zor...

hilal-coskun2

Üşengeç olmak! Sen o kadar üşengeç bir insansın ki valla sana bir şey yaptırmak çok zor. Sen açlıktan ölsen de gidip mutfağa kendine yemek hazırlamazsın. Nerede hazır oraya konarsın direkt. Zaten enerjik olanlara da çok anlam veremezsin. Nereden geliyor bu enerji diye düşünür durursun. Hele spor yapanları hiç anlamazsın. Üşengeçliğinden spor yapmazsın ama insanlara genelde sevmiyorum dersin. Hele uyumak senin için her şeydir. Uykundan erken kalktığın zaman çok sinirlenirsin. Etrafa ateş püskürtürsün resmen. Zaten ev kuşu olduğunu söylememize gerek bile yok. Bazen insanlarla konuşmaya bile üşenirsin. Yani karşındaki insan senden cevap bekler ama sen çoğu zaman duymamazlıktan gelirsin. Çünkü tekrar tekrar soru sormalarından korkarsın. Utanmasan yerinden kalkmadan yaşayacaksın. Sen de bu huyunu hiç ama hiç sevmiyorsun.

kaossever

Ders çalışmaya üşendiğim için saatlerdir boş işlerle uğraşıyorum ve üşengeç olmak çıkıyor adeta yüzüme çarpan bir tokat gibi :D maalesef doğru üniversite sınavına bile çalışmaya üşeniyorum hazırlanmayıp mezuna kaldım direk üşengeçlikten :(

Görüş Bildir