Görüş Bildir
Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio'da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

etiket Bize Kendini Anlat, Sana Gece Kulübünde Nasıl Dans Ettiğini Söyleyelim!

Anasayfa > Test > Karakter Testleri

Dans hayatımızda olmazsa olmaz. 

Hadi şimdi senin nasıl dans ettiğini bulalım!

1. İlk olarak cinsiyetinden başlayalım tatlım!

2. Yaşın da önemli tabii.

3. Sorulara başlayalım şimdi. Günde kaç saat uyursun?

3. Sorulara başlayalım şimdi. Günde kaç saat uyursun?
4-5 saat anca .s
6-8 saat...
8-10 saat :)
Nereden baksan 12 saat uyuyorum yaa.

4. Güzel bir sabaha uyandın... Peki kahvaltıda neler yersin?

5. Peki sabah uyandığında ne sıklıkla akşamdan kalma olursun?

5. Peki sabah uyandığında ne sıklıkla akşamdan kalma olursun?
Her sabah be güzelim!
Haftada 1-2 kere
Ayda 1
Hiç olmuyorum tatlım ;)

6. "Sonrasında da bir çorbacıya gideriz" cümlesini ne sıklıkla söylersin? Yani ne sıklıkla gece dışarı çıkarsın diyoruz ;)

Arkadaşlarla haftada 1-2 kez.
Arkadaşlarla haftada 1-2 kez.
Her gece her gece!!
Her gece her gece!!
Evim varken neden dışarı çıkayım yav:)
Evim varken neden dışarı çıkayım yav:)

7. Genellikle insanlar sevgilileriyle vakit geçiriyor... Sen gün içinde sevgilinle ne yaparsın?

7. Genellikle insanlar sevgilileriyle vakit geçiriyor... Sen gün içinde sevgilinle ne yaparsın?
Bu ne salak salak sorular! SEVGİLİM YOK!!!!
Sinemaya gideriz
Evde dizi/film izleriz
Arkadaşlarımızla buluşuruz
Romantik anlar yaşarız, anladın sen onu ;))

8. Sevgilini de öğrendik, tüm gün de eğlence olmaz. Günün en çok nerede geçiyor?

Evde boş boş takılıyorum yaa
Evde boş boş takılıyorum yaa
İşteyim nerede olcam :(
İşteyim nerede olcam :(
Okuldaaaa
Okuldaaaa

9. Gününü renklendirecek şey .....

9. Gününü renklendirecek şey .....
İkramiye çıkması :))))
Sevgilimin sürpriz yapması
Hayatımın aşkını bulmam
İşe gitmemem
Derslerin iptal olması
Okulun yanması
Yurt dışına tek yönlü bilet almak
Nefret ettiğim kızın ölmesi ;)

10. Dışarı çıktın sokakta yürüyorsun diyelim hangi kafeye girersin?

11. Gece dışarıda beğendiğin bir karşı cinsle karşılaştın diyelim. Onu etkilemek için ne yaparsın?

Kendimi pistlere atarım
Kendimi pistlere atarım
Seksi bakışlarımla onu keserim!
Seksi bakışlarımla onu keserim!
Dumura uğrayacağım için hiçbir şey yapamam
Dumura uğrayacağım için hiçbir şey yapamam
Tek başıma niye dans ediyim onu da dansa kaldırırım.
Tek başıma niye dans ediyim onu da dansa kaldırırım.
Bir jest yapmak en iyisi, ona bir içki ısmarlarım.
Bir jest yapmak en iyisi, ona bir içki ısmarlarım.
Benim etkilemeye ihtiyacım yok
Benim etkilemeye ihtiyacım yok

12. Bir de içkinin seni ne hale soktuğunu öğrenelim.

Uyuyom ben ya
Uyuyom ben ya
Aşırı enerjik olurum
Aşırı enerjik olurum
Yerimde bile duramam
Yerimde bile duramam
İçki bana koymaz. Durmadan devam ederim
İçki bana koymaz. Durmadan devam ederim
Hiç hoş şeyler olmaz!
Hiç hoş şeyler olmaz!
Dertlenirim
Dertlenirim

13. Pekii sigara kullanıyor musun?

13. Pekii sigara kullanıyor musun?
Off hem de ne
Bırakmaya çalışıyorum ya
Yok ben almıyım

14. Normal bir gününün bu kadar sağlıksız geçmeyeceğini umarak, spor yapar mısın?

14. Normal bir gününün bu kadar sağlıksız geçmeyeceğini umarak, spor yapar mısın?
Spor zaten olmazsa olmazım. Evet spor salonuna devamlı giderim
Yani arada bir yapmaya çalışıyorum
Ya yok kim uğraşır sporla zamanım yok.

15. Tüm bunlarla birlikte karakterini tamamlayacak son soruya geldik. Bu kıyafet kombinlerinden hangisini seçersin?

Hiç kimse yokmuşcasına!

Hiç kimse yokmuşcasına!

Sen dans ederken kimse umurunda olmaz. Kendine has bir tarzın var, müzik seni nereye götürürse sen hunharca dans edeceksin...

Çılgın dansçı senii!

Çılgın dansçı senii!

İnsanları etkilemekte üstüne yok. Kendini ortaya çıkarmaktan çekinmiyorsun ve sana en çok yakışan figürlerin de farkındasın. Kimse seni pistten indirmeye çalışamaz yürü beee!

Dans ediyorsun etmesine de çevren bu durumdan pek memnun değil gibi...

Dans ediyorsun etmesine de çevren bu durumdan pek memnun değil gibi...

Kendini müziğin ritmine kaptırdığın kesin ama insanlar seni anlamıyor işte. Biraz daha sakin dans edersen eminim ortamın tozunu attırırsın.

Sen ortamdaki cool kişisin.

Sen ortamdaki cool kişisin.

Öyle dans etmek falan pek sana göre değil. Aksine dans eden insanları izlemek sana daha eğlenceli geliyor. Bırak kim rezil oluyorsa olsun sen arkana yaslan ve rahatına bak.

Arkadaş olmadan dans mı olur!

Arkadaş olmadan dans mı olur!

Sen en rahat yanında biriyle dans ediyorsun. Beraber müziğe göre benzer hareketler yaparak hem yanlız kalmıyorsun hem de daha çok eğleniyorsun.

Samsung Data Code
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
292
221
107
82
39
20
15
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?