Beyoncé'nin Dudak Estetiği Olduğuna Dair İddialara Cevap Geldi!

-

İlk hamileliğinde ortaya atılan iddialarda sessiz durduğunu belirterek ikincisinde öfkesini tutamadı Beyonce'nin temsilcisi. BuzzFeed'de rastladığımız konuşmasıyla tam on ikiden vurmuş.

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/elliewoodward/b...

Son birkaç aydır mağarada filan yaşamıyorsanız Beyonce'nin ikizlere hamile olduğunu biliyorsunuzdur.

Hamileliğini doğruladığından bu yana resmen parlıyordu.

Ancak geçtiğimiz hafta, 'MediaTakeOut'un yayınladığı bir haber Beyonce'nin dudaklarına dikkat çekti ve estetik olduğu yönünde iddialar ortaya attı.

Bu tarz haberlere genelde cevap vermez kraliçemiz. Ancak bu olayda, temsilcisi epey sinirli bir açıklama yaptı.

'Gossip Cop' tarafından yayımlanan açıklama 'MediaTakeOut' personeline yazıldı:

"Hamileliğin bir kadının vücuduna etkilerini ne kadar biliyorsunuz? Lütfen bana söyleyin. Kilo artışına ek olarak kan dolaşımında da belirgin değişiklikler yaşandığını, bu yüzden vücudun belli bölgelerinde şişliklere yol açabileceğini biliyor muydunuz mesela? Hamile kadınların çoğu zaman diş etlerinin şiştiğini biliyor muydunuz? Bazen konuşmamızı, çiğneme kabiliyetimizi ve daha birçok şeyi etkilediğini biliyor muydunuz?"

Beyonce'nin ilk hamileliğinde bu zorbalığa sessizlikle karşılık verdiklerini söyleyerek devam etti.

"Ancak yüzümüz, ayaklarımız ve tüm vücudumuz üzerinde yaptığımız fedakarlıkları hoşgörüyle karşılıyoruz çünkü dünyaya güzeller güzeli insan yavruları getiriyoruz. Bu çocuklar bir gün sizin nefretiniz ve olumsuzluklarınızla savaşacak. Beyonce'nin ilk hamileliğinde, tüm korkaklığınızla ona zorbalık yapmanın sıkıntı olmayacağını düşündüğünüzde sessizliğimi korudum. Onu hiç hamile olmamakla suçladınız, ancak bu sefer sessiz kalamam."

İfadesini, hikayenin arkasındaki insanları 'katı yürekli' ve 'üzücü' olarak nitelendirerek tamamladı.

"Dünyadaki en üzücü bireylersiniz ve hamile bir kadına bu denli sataşmak en katı, en aşağılık yüreklere sahip olmakla eşdeğer. Zamanınızı harcayacak başka şeyler bulmalısınız ve 'mutluluk' satan bir markete uğramalısınız, çünkü ihtiyacınız var gibi duruyor."

Çok doğru söylememiş mi? 👏👏👏👏

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
zaaralily

yalnız şöyle bir sıkıntı var ki beyonce nin ilk hanileliği diyor ama onun bir kızı daha yok muydu?

arizonakertenkelesi

hamilelikten iyice hormonlar altüst olmuş sadece estetik yok dicekti bu kadar yaygara koparmasına gerek yoktu ki sffnff

kurumi-kumamakura

yani sadece dudakları estetik demiş nesine sinirlenmişler bunun anlamadım asbmnca. hamilelikten diyip geçememiş mi sakince bu ne hiddet

cemre-nur-karabulut1

ilk hamileliğinin sahte olduğu,vücudu bozulmasın diye para karşılığı taşıyıcı anne ye doğurttuğu , o sırada sahte hamilelik göbeği takarak gezdiği hepsini bırak tamamen evlatlık olduğu vs. sonra doğduğu zaman ve hala çok çirkin bi bebek,annesine bak bide çocuğa bak vs. aşağlayıcı ve bi bebek için psikolojisini fazlasıyla zorlayacak ne küfürler . . . Eğer tanımıyorsan duymuyorsan bilmiyorsan Beyoncé yi konuşma bence bi kişi ünlü diye ona insan gözüyle bakmayı ne zaman bıraktınız

kurumi-kumamakura

bacım seni de avukat diye tuttu heralde beyonce..insan gözüyle bakmakla ne alaka ben beyonce hakkında bişey demedim açıklamayı yapan insanın üslubunu eleştirdim. sen de azıcık okumayı öğren her yere de aynı yorumu yapıştırıp durma.

cemre-nur-karabulut1

Aynen avukatıyım kardeşim insanları tanımadan yargılama dünyaca ünlü olasalar bile bu sana diss amaıyla yazılmış bir yanıt değil . Öğren bilmeden yargılama diye ama nerdeee

kurumi-kumamakura

kardeş bişey sorucam diss ne? neyi yargıladım anlamadım? öncesinden banane ? ben bu olay üzerine yorum yaptım farkındaysan öncesine değil. sanane yorumumdan la? şu sitede 2 dk bi yorum yapıyoruz kafamızı dağıtalım ama yok sizin gibiler heryerde zehir ediyo şu 2 dakikalik şeyimizi de. sanane ya? git avukatlıgını baska yerde yap. sen nerden tanıyosun beyonceyi emmioglun mu ? insanları tanımadan yargılama diyo sanki anasının kızı da

cemre-nur-karabulut1

10 yıldır takip ettiğim kadın senin gibi bi magazin haberine tav olmuyorum konserine falan da gittim sen rahat ol.Öncesinden banane demişsin ya öncesi seni ilgilendirmiyorsa şimdi ki hiç ilgilendirmez.Ayrıca mesleğim avukatlık her gün yapıyorum işi sen o konuda da rahat ol.

kurumi-kumamakura

aynen kesin avukatlıktır böyle boş beleş işlerle uğraşan birinin mesleği

cemre-nur-karabulut1

hobi diyoruz biz bunlara ama asıl senin gibi boş işlerle uğraşan insanlar bilip bilmeden konuşmaya bayılır görüyoruz onu zaten :)

kurumi-kumamakura

pf. yakında 'hııı aynaaa. kötü söz sahibinindiir' yazarsan şaşırmayacağım ajsghja. sıktın hadi tamam beyonce fan club yöneticisi cemre nur. iyi akşamlar sana hjsga

cemre-nur-karabulut1

öyle bir şey yapmamda seviyeli tartışman için teşekkür ederim

zumrut-gokcebuzhan

hamile olduğunu da bilmiyorum mağarada da yaşamıyorum eminim sizden de daha iyi şartlar içerisinde yaşadığım kesindir

deli-sabit

Editör bu ne biçim bir üslup böyle? Magazinsel bireylerin gebeliğini takip etmeyenler mağara adamı mı oluyor? Yoksa direk çeviri yapıp yayına mı sundunuz? Malum hep alıntı içerikler..

Başlıklar

Beyoncehamile
Görüş Bildir