Belki de Hayatlarının En Garip Olaylarını Yaşayıp Şaşkınlıktan Küçük Dillerini Yutmaya Yaklaşmış 15 Kişi

-
Abone ol

Çoğumuz garip olaylara tanık oluyor garip olaylar yaşayabiliyoruz. Lakin bazılarımızın yaşadığı olaylar hem absürt hem şaşkınlıktan küçük dilimizi yutacak cinsten. :)

Kaynak: aogofficial

1. Hüzünlü...

2. Kimsenin başına böyle garip bir bağımlılık gelmemesini diliyoruz. :)

3. Bu ne böyle, pıtı pıt diye gezer de bu.

4. Fazla abartmamış mısın evlat?

5. Anne, sade sütüm nerede kaldı?

6. Dövmekten beter etmek?

7. Bir şey olmaz çocuk yine uyur, biz teşekkürümüzü edelim...

8. Ne var yani, benziyor işte.

9. Son fotoğrafımız olsun...

10. Ödeyeceksin o parayı! :)

11. Trafik vardı ondan geç kaldık...

12. Bu takas işleri çok garip yerlere gidiyor. :)

13. Sakınan göze diken batarmış. :)

14. Yumurta da yeme yani, ne olacak... :)

15. Mevzu nasıl Pes oyanamaya geldi, asıl merak konusu o...

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ernest-belfort-bax

Bebe gruplarındaki küfürlü iqsuz içerikleri toplamışlar.

dremor

türkiyedeki mizah anlayaşıyı amk aq ahaha çok komiksiniz vallahi içerik yine boş hatta gene yarısı aynı şeylerden çok basit aynı mizah anlayışıyla gereksiz yere aynı şeyleri derleyip duruyorsunuz

enk-capital

"Beyler ............................. aq/amk" kalıbı baya sıktı. Şu kalıpla yazılmış cümleler yüzünden yazının içeriğine odaklanamıyorum artık.

r2d2

Bu aog grubu genelde sallamasyondur. Neden ciddiye alınıp paylaşılır anlamıyorum...

minotaur

Ya şu mesajlara beyler diye başlayanların amacı ne ? Sadece beyler mi okuyabiliyor ?

eskipuskubirbey

postlar ''Amacı Olmayan Grup'' içerisinde paylaşılan postlar. Grup içerisinde de sadece erkekler olduğu için cümlelere genelde böyle başlanıyor.

Görüş Bildir