Aşk ODTÜ'de Bir Başka! 14 Şubat İçin Kampüsün Her Tarafına İçinde Gül Olan Acil Durum Kutuları Koydular

-

Bugün 14 Şubat Sevgililer Günü ve her yer kırmızı, her yer çiçek.... Çimlerinde aşkın bir başka yaşandığı ODTÜ'de de bugüne özel gelişmeler var. Ayrıntılara bakalım!

Öğrencilere, bilimsel araştırma ve toplumsal hizmet odaklı projelere, toplumun her kesiminin dilediği tutar ile maddi destek verebileceği bir platform var, AdımODTÜ…

Projelerin duyurulmasına katkıda bulunulabilen ve hatta gönüllü olarak projelere dahil olunabilen internet sitesi tabanlı bu iletişim-paylaşım-hareket platformunun bugüne özel tatlı bir sürprizi oldu.

Dünyanın dört bir yanında sevgilisi olanların ya da olmayanların, bir türlü olduramayanların kutladığı 14 Şubat Sevgililer Günü için AdımODTÜ kampüs sakinlerine tatlı bir sürpriz hazırladı.

Kampüsün her yerine acil durum kutuları yerleştirildi.

Bu kutuların içinde bir buton yerine, ilk bakışta aşık olduğunuz anda camı kırıp alabileceğiniz güller yerleştirildi.

"İlk görüşte aşk durumunda camı kır" yazan bu acil durum kutuları bakalım gün içinde kaç kişinin işine yarayacak?

Gelişmeleri heyecanla bekliyoruz!

Ne diyelim, bize de nasip olur umarız! ❤️

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
julidekinci

Keşke bu acil durum gülleri yerine, yemek, harçlık, kıyafet vs koysalarmış...

buraknugali

hiç romantik değilsin!

gzm-ynklr

Harika.

ozturk-sadri-alisik

bi kere girdim ODTÜ ye ve hayran oldum, insan bi yere aşık olurmu, olur

gzm-ynklr

katılıyorum ayrıca Türkiye'nin de en iyi Üniversitesinden biri

ozturk-sadri-alisik

ODTÜ bi kadın olmalıydı ve kadın olsaydı kesinlikle Ripley olmalıydı

aleko0o

ingilizce yazmaları haricinde çok güzel bir şey yapmışlar...

yasin-yildirim12

okuldaki öğrencilerin yüzde yirmisinin yabancı olduğunu düşünürsek ingilizce yazılması çok daha güzel bir şey.

ahc-the-real-one

Ayrıca bölümlerin çoğunluğu, belki de hepsi ingilizce olduğu için mantıken herkes hakimdir.

ece-yabuz

Okulumuzda bütün bölümler ingilizce, o yüzden gayet normal ve her yönüyle güzel bir şey yaptıkları :)

ulas-c.-cakmak

Bu üniversitenin bir Türk üniversitesi olması, ve parasının Türk ulusu tarafından ödenmesini düşünürsek fazlasıyla saçma bir şey. Ülkemizde okumaya niyetli olan yabancılar bir zahmet dilimizi öğrensinler. Yabancı dil öğrenmek ayrı bir şey, kendi dilini korumak ayrı bir şey.

creepy-owl

Üniversite ingilizce bir kelimedir Ulaş Bey, size hiç yakıştıramadım. Külliye filan demenizi beklerdim.

ozturk-sadri-alisik

seni kıskandım doğrusu, içimde 15 yıldır büyük bi ODTÜ aşkı var, 17-18 yaşlarımda bi defa girdim oraya ve çarpıldım

ulas-c.-cakmak

Külliye mi? sen beni şu beş para etmez Osmanlıcılardan mı sandın? Türk kökenli olmayan tüm sözcüklerin dilimizden atılarak yerine öz Türkçelerinin getirilmesini isterim kişisel olarak. Hangi dilden olduğu fark etmez. Örneğin üniversite için "bilimyurdu" sözcüğünü önermişlerdi bir yerde. Gayet de hoş bir sözcük. Tarih boyu süregelen yabancı özentiliğimiz, dilimizin özlüğünü tamamen yitirmesine, Avrupa-Orta Doğu karışımı ucube bir şeye dönüşmesine neden oldu. Tıpkı kültürümüz gibi. İşin acıklı yanı, hala bu kırma kimliği doğal ve bize ait bir şey sanmamız.

ntyz

Ulaş C. Çakmak; cebinden çıkan o kadar gereksiz para varken sevgi adına yapılan ufacık bir şeye mi takıldın? Benim cebimden çıktıysa bunun parası helali hoş olsun. Uluslararası kabul gören tek dil İngilizce'nin olması ve OTDÜ'nün eğitimi İngilizce veriyor olması etken olabilir mi acaba?

creepy-owl

Ulaş Bey, ben de Türkçe konusunda fazlasıyla hassas bir insanım merak etmeyin. ODTÜ mezunuyum aynı zamanda. Türkçe karşılığı varsa ingilizcesi yerine onun kullanılmasını tercih ederim. Fakat buradaki durum farklı, okulun dili zaten İngilizce. Derste sadece bir yabancı öğrenci olsa bile Türkçe konuşmanız yasaktır. Ayrıca okul nüfusunun %10'a yakını yabancı öğrenci ve akademisyenlerdir. İngilizcesinin yanına Türkçe hali de eklenebilirdi, o ayrı konu, ama bir topluluğun hazırladığı ufak bir jest. Bütün bunları geçtim, bu platformun projeleri kişilerden ya da kurumlardan aldıkları destek ile gerçekleştiriliyor(muş, ben de az önce sitelerini ziyaret edip baktığımda öğrenmiş oldum). Bizim ödediğimiz vergilerle değil.

ulas-c.-cakmak

Ben bu uygulamaya karşı değilim. Yalnızca üniversitelerin ulusal kimliğini yitirmesine karşıyım. ODTÜ'nün kalitesine kimsenin diyeceği yok.

aleko0o

Tamam güzel herşey ingilizce. Tüm bölümler ingilizce, %20 öğrenci yabancı anlaşıldı. Ancak Türkiye' desin, Türkçe konuşuluyor her yerde. Eziklikten başka bir şey değil. Ben çok Odtülü gördüm ama aralarında ingilizceye hakim olan 1 veya 2 kişiyi geçmez. Arapça yazılardan tabelalardan nefret ediyorsunuz ya, işte bu da aynı şey. Azıcık empati yapın...

nurcuxd

KRALLL

Başlıklar

Orta Doğu Teknik Üniversitesiaşksevgililertatlı
Görüş Bildir