As Bayrakları Diyeceğiz Ama Zaten Hiç İndirmedik: Tüm Dünyayı Dans Ettiren Türk Klibi

-

Youtube'da bir Türk klibi bugüne kadar 45 milyondan fazla kez izlendi ve yeni bir rekora koşuyor. Şu anki rekor İrem Derici'nin kalbimin tek sahibine isimli şarkısında olsa da birkaç zaman sonra yeni bir rekor görebiliriz. Lakin İrem Derici'nin klibi 14 Mayıs 2014 tarihinden yayınlanmış. İçeriğimize konu olan klip ise 12 Nisan 2016. Yani aralarında yaklaşık olarak 2 senelik bir fark mevcut.

Mahmut Orhan ve Sena Şener...

Belki bu isimleri çok yakından tanıyorsunuz belki de ilk defa duydunuz. Ama şu bir gerçek ki ilk defa duymuş olsanız bile ileride kendileriyle sık sık karşılaşacaksınız.

Mahmut Orhan'la başlayalım...

Mahmut Orhan henüz 1993 doğumlu daha 23 yaşında genç bir Dj. Fakat bu genç yaşına rağmen yıllardır Dj'lik yapan birçok meslektaşından daha geniş bir cv'ye sahip.

Henüz 19 yaşındayken şarkıları kulaktan kulağa yayılmış.

16 yaşında müzik sektörüne giren Mahmut henüz 19 yaşındayken yaptığı şarkılar kulaktan kulağa yayılarak büyük yankı uyandırmış.

2014 yılında ise ilk albümü Chilai piyasaya çıkmış.

Chilai albümüyle birlikte bu tarz bir albüme sahip olan en genç Dj ünvanı da kendisine geçivermiş.

Sadece Türkiye'de tanınmıyor.

Mahmut'un ünü yabancı ülkelere de yayılmış durumda ve gün geçtikçe ünü artmaya devam ediyor.

Dünya listelerinde ilk 5.

Mahmut'un işleri dünya listelerinde de oldukça yüksek seviyelere ulaşmış. Bulgaristan, Yunanistan, Kazakistan, Romanya ve Ukrayna'da ilk dört, Rusya'da ilk beş ve Sırbistan'da ilk onda yer alan parçalarıyla oraları da fethetmiş.

Kendisinin birbirinden iyi işlerini dinlemek için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.

Soundcloud

Sena Şener ise 1998 doğumlu.

Yani 18 yaşına bile yeni girmiş.

Genç yaşına rağmen o da kendine önemli bir cv yapmış.

Özellikle Beyoğlu'nun tanınmış mekanlarında göstermiş olduğu sahne performansı herkesin dilinde.

Sesinin rengi ve yaptığı coverlar oldukça dikkat çekici.

Sena'nın yaptığı coverlar o kadar beğeniliyor ki kendisi sahnelerin aranan ismi olmuş. Ayrıca ses rengindeki ahenk onun Sofar projesinde yer almasını bile sağlamış.

İkilinin buluşma noktası Soundcloud.

Mahmut ve Sena Soundcloud üzerinden tanışmışlar ve birlikte projeler yapmaya başlamışlar.

Sena'nın işlerine ise aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Soundcloud

Ve ortaya çıkan harika bir miks: Feel

İşte içeriğimize konu olan miks. Mahmut ve Sena'nın ortaya çıkartmış olduğu ve  sadece Youtube üzerinde 45 milyondan fazla izlenmiş olan harika bir iş. Bu ikilinin bireysel kariyerlerinde oldukça başarılı olacakları zaten kesin gibi. Umarız birlikte işler yapmaya devam da ederler ki biz de onları keyifle dinleyebilelim. Tebrikler arkadaşlar.

Son olarak parçanın Youtube linkini de koyalım ki herkes izlesin...

Onedio Yaşam'ı Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

Onedio Gıybet'i Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
carameldance

Ben bu arkadaşları yabancı sanıyordum valla, bravo.

ladyescobar

Genelde türk bir birey güzel bir şey yaptıgında Türkiye'de yaşamıyor veya tanınmıyor oluyor. Artık neden orasını düşünün

fatihsema2645

Dansözlerle, semazenlerin arasına bir kaç kare atılsaymış iyi olurmuş bence.

ceyhun-kirici

Kemanla çalınan yer Umut KAYA ' nın Mor Yazma şarkısının nakarat bolumünün ritmi ile aynı. ???

kdr.ucarr

Viyolonsel.

sevil-kacar2

Klip ve şarkı gerçekten güzel. Ama ülke tanıtımını iyi yapmış diyenler abartıyorlar. Neresi iyi tanıtım? Yahu Türkiye ve Türk kültürü cami ve semazenlerden mi ibaret?? Saçmalamayın lütfen. Şarkınızı dinleyin, klibinizi izleyin ve beğen butonuna basın.

Başlıklar

2016Facebookİrem DericiRomanyaRusyaUkraynaYoutubeYunanistanmüzikonedio
Görüş Bildir