Yakaladığı Saçma Tweetlerle Hunharca Dalga Geçenlerden 14 Komik Paylaşım

-

Gördüğü saçma tweetlerle dalgasını geçmeyi ihmal etmemiş kişileri bir araya topladık. İyi eğlenceler :)

1. Top kek tadında aşk.

2. Bu kadar prodüksiyona gerek var mıydı?

3. Nilgün Bodur bunu beğendi.

4. Müthiş tespit.

5. Seni ilgilendirmez.

6. Pozitif ayrımcılık.

7. Hastane kahvaltısı.

8. Ay çen küfüy mü etçen?

9. Eşsiz bir eser.

10. Manevi sıkıntılarınız giderilir.

11. Kusasım gelir.

12. Hatlar karıştı.

13. Yeni güncelleme eklendi...

14. Tövbe est.

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ufukdiyoki

Bi kadın ilgi ve şefkat diyor, diğeri maaşını bir akşam yemeğine yatır.

ordekkac

...

mehmet-esen6

kim ne derse desin isteyen utansın başkasının yerine falan filan... adam hazır cevabı ile güzel koymuş :) #10 fenasın kardeşim... bazen tripli haller ile erkeğin ilgisini düşünmeden kendine ilgi isten kızların haline güzel cevap

mete-ozturk4

#10 bugün de başkasının yerine utandık çok şükür

turuncusakal

Böyle düşüyor mu?

chuck-berry

#10 seks yapmayı sadece biz mi istiyoruz yani?Gerçekten kadınlar istemiyor mu?

eppursimuove

Ay çok masum geldi soru o yüzden üşenmedim log in yaptım. Tabiki istiyoruz istemeyen aseksüeldir ya da çocuktur net. Ha erkekten farklı olarak çoğu kadın her zaman hazır olmaz sekse. (Yani ayın her günü istekli olmayabilir) Ama istediği zamanlarda da en az erkek kadar ister. Biz de merak ediyoruz, biz de istek duyuyoruz, çünkü biz de insanız :) Eğer kadınların seksüel ihtiyaçları olmasaydı bu iki cins nasıl sevişirdi öyle değil mi? :)

chuck-berry

Cevap için çok teşekkürler.Ayrıca cesaretin içinde.Çok yorucu birgünün ardından benim de istemediğim zamanlar oluyor elbette.Ama twitte arkadaş öyle bir yazmışki sanki sadece biz istiyoruz da kadınlara zoraki sevişiyor bizimle...

fatima-agar

İstememe değil de ülke şartlarında bunu erkekler kadar ifade edememe, etmeme demek daha doğru olur.

chuck-berry

Bu daha uygun bir cevap oldu sanırım.diğerlerini bilmiyorum ama ben bir kadına asla istemediği birşeyi yapmam çünkü...(her anlamda)

khiladi

şimdiye kadar tartışmaya dönmeyen en naif konuşma <3 tebrikler..

justice_fighter

dini boyutu da var.kültürel boyutu da.böyle olunca istek de zamanla gidiyor,öyle alışılıyor.bir de erkeklerin çogu seks için çıktıkları için,kendilerini kullandırmak istemiyorlar,dogal olarak..

chuck-berry

dini ve kültürel boyut sadece erkeklere özel bir durum değil ama kadınları daha çok kısıtlıyor elbette fakat bu kendilerini kullandırmak istemiyorlar lafına katılmıyorum.Eğer kadınlar da haz alıyorsa seksten neden kullanılmış olsunlar ki? meteora kafa atan dinozor sana da teşekkürler :)

justice_fighter

dini ve kültürel boyut sadece kadınlara özgü bir durum degil,kesinlikle ama ülkede böyle.diger sorun için de;çünkü yatıp bırakanlar çok

chuck-berry

Peki birlikte olduğumuz her kadınla evlenmelimiyiz o zaman?Bırakmayıp ne yapacağız.

chuck-berry

Kadın birlikte olmak istedikten sonra neden evlenmek zorunda olalım ki?Evlenme vaadiyle kandırma olayları başka tabi...

nevolimon

Evlenmiyosak birlikte olmamalıyız? Aynen gelin burnunuzu milletin seks yaşantısına da sokun. Bi bitmediniz sana ne amk

arda-kyrn

Gelmiş ve şu düzeyli konuşmanın içine etmişsin afedersin Mishiciğim.Okuduğum kadarıyla kimsenin bişeye burnunu soktuğu yok.farklı şeyler mi okuduk acaba? Ayrıca soru cümlesi olmayan bir cümlenin sonuna "?" koymak nedir? Bu sıralar bunu çok görüyorum yorumlarda.Neyse ki soru ekini ayrı yazmayı biliyorsun,oraya da "?" koymayı unutmuşsun :) "A"kıllı "M"edeni "K"ültürlü arkadaşım.

nevolimon

Justice fighter denilen eleman yazdığı son yorumları silmiş. Bu yüzden dediklerim mantıksız gelmiş olabilir. Bu arada hocam emin ol yazım kurallarını onu bunu senden 50 kat daha iyi biliyorum, boş yapma muhalefet olacağım diye. Ayrıca "düzeyli" konuşmak zorunda olduğumu düşünmüyorum, küfür veya hakaret edip etmemek benim seçimim. Demek istediğim siktir git? Bak buraya da soru işareti koydum çünkü canım öyle istedi. Ayrıca BİR ŞEY ayrı yazılır "OKOLLO MODONO KOLTORLO" arkadaşım.

Başlıklar

aşkkek
Görüş Bildir