Umudunuzu Kaybedebilirsiniz: Beklenilen Şekilde Seyretmemiş Umut Kırıcı 16 Değişim

 > -

Umudunuzu kaybetmeyin demiştik biliyorum ama, yine de itimatlı olmakta fayda var yani sonuçta çok da şeyapmamak gerek.

1. Değişmeyen tek şey sadece değişim değilmiş, aralarında Süreyya hanım da var.

2. Sadece 8 ayda elinizdeki çay bardağından kurtulabilirsiniz, yeter ki inanın. Arada saçınızı bile tarayabilirsiniz.

3. İnanılmaz değişim! 2 haftada tam 1 gözlük kaybetti

4. İnsanı Sakin grubunun vokalisti Onur'dan pop müzik listelerinin Onurr'u olduran karanlık...

5. Axl Rose sen bu hallere düşecek adam mıydın........

6. Bir Şarkısın Sen yarışmasındaki Berna adlı kızı hatırlıyor musunuz? O daha genç yaşında yaşlı bir teyze olmaya karar vermiş.

7. Tekme tokat dalmış ama dövememiş.

8. Bak kıza nasıl güzelleşmiş, asla umudunu kaybetm... ya da kaybet ya.

9. Hocam Ortega ağlıyor tuvalete gidebilir miyiz?

10. Myley Cyrus küçükken pek tatlı bişeydi büyüyünce niye böyle oldu ya elinden tutan yok mu bu kızın

Myley Cyrus küçükken pek tatlı bişeydi büyüyünce niye böyle oldu ya elinden tutan yok mu bu kızın
Myley Cyrus küçükken pek tatlı bişeydi büyüyünce niye böyle oldu ya elinden tutan yok mu bu kızın

11. Çocukluk sonrasını ziyan eden demişken, Evde Tek Başına'sız olmaz

Çocukluk sonrasını ziyan eden demişken, Evde Tek Başına'sız olmaz
Çocukluk sonrasını ziyan eden demişken, Evde Tek Başına'sız olmaz

12. Maradona'nın dudaklarına silikon yaptırdığı bir dünyaya sol bek getirmek istemiyorum

Maradona'nın dudaklarına silikon yaptırdığı bir dünyaya sol bek getirmek istemiyorum
Maradona'nın dudaklarına silikon yaptırdığı bir dünyaya sol bek getirmek istemiyorum

13. Umudumuzu böyle mi yitirmiycez 😁

Umudumuzu böyle mi yitirmiycez 😁
Umudumuzu böyle mi yitirmiycez 😁

14. Keşke büyümeyip hep şirin kalsaydın be Havuç

Keşke büyümeyip hep şirin kalsaydın be Havuç
Keşke büyümeyip hep şirin kalsaydın be Havuç

15. Günahsız sevimli yavrucak Sezercik'ten nerelere...

Günahsız sevimli yavrucak Sezercik'ten nerelere...
Günahsız sevimli yavrucak Sezercik'ten nerelere...

16. Sen ki bir zamanlar 'N Sync grubundan genç kızların sevgilisi JC idin, şu haline bak :(

Sen de böyle olduysan biz ölelim yav.

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
jasw-gray

10 da Myley mi? Myley. MYLEY AQ

bideli_bikitap

JC nin nesi var adam yaşlanmış sadece. Gayet hala maşallah yani..

beyzakenar

ben havuç büyükkende iyi haksızlık etmeyin

balamir

11 müptezel olmuş

aydan-irmak

JC'de abartilacak bir sey yok o dönemlerde gençti simdi orta yasta bir insan sonucta. Yaşına göre gayet beyefendi görünüyor.

Başlıklar

çaymüziktatlı
Görüş Bildir