Sadık Erkek Kaldı mı? Bir Erkeğin Sadık Olduğunu Anlamanın Basit Ama Kesin Yolları

-

İlişkilerdeki en büyük sorun sanıyoruz ki "aldatılmak" oluyor. Aldatmayı, yalnızca duygusal ya da cinsel olarak bir başkasına yönelmek olarak düşünebiliriz. Fakat aldatmak sadece bu şekilde olmuyor. Karşınızdaki kişi söylediği bir laf ile de sizi aldatıyor olabilir.

Peki, gerçekten sadık erkek kaldı mı? Bir erkeğin sadık olduğunu anlayabileceğiniz ufak detaylar nelerdir? Hadi bakalım, içeriğimize geçelim.

İlişkinize başladığınız anda size sevgi cümleleri kurmuyorsa,

Genellikle kadınlar aşırı ilgi istiyor olarak biliniyor. Fakat bu pek de öyle değil. Aniden çok büyük duygu patlamaları yaşayan bir erkeğin sadık olabileceğine pek fazla inanmıyoruz. Daha tanışalı bir hafta olmuş ama karşımızdaki insan "Sana ölüyorum, bitiyorum." kafasında konuşmalar yapıyorsa genellikle kuru sıkı sallıyordur.

Yakın çevresi ile sizi tanıştırıyorsa ve beraber vakit geçiriyorsanız,

Gizli saklı ilerleyen ilişkiler genellikle bazı korkulardan dolayı gizli saklı kalır. Ya başka bir kadın vardır ya da potansiyel adaylardan olmak istemez karşınızdaki. Bu nedenle, yakın çevresi ile sizi tanıştırmaya başladıysa anlayın ki karşınızda size sadık olabilecek biri var.

Telefonu çaldığı zaman tedirgin olmuyorsa,

Çünkü gizlediği bir şey yoktur ve tedirgin olmasına da gerek yoktur.

Yanınızda telefonla konuşmaktan rahatsızlık duymuyorsa,

Arkadaşları aradığında "Arkadaşlayım." demek yerine "Sevgilimleyim." diyebiliyorsa,

Başka insanlarla takılmıyorsa bunu söylemekten çekinmez zaten.

Dışarı çıktığınızda etraftaki kadınlara uzun uzun bakmıyorsa,

Bu son derece önemli bir detay aslında. Hem size saygısı olduğunu hem de sadık biri olduğunu gösterir.

Telefonu masaya ekranı kapalı şekilde bırakmıyorsa,

Gizleyecek bir şeyi yoktur ve rahattır.

Siz acaba nerede ne yapıyor diye düşünmek durumunda kalmıyorsanız,

Zaten sizi meraklandıracak kadar habersiz kalmazsınız. İşi olduğunda size söylüyordur.

Eski sevgililerini aldatmamışsa,

Sadık olup olmamasını sağlayamazsın zaten ama eskiden sadık biriyse muhtemelen öyle devam edecektir.

Sosyal medyada seninle ilgili şeyler paylaşmaktan çekinmiyorsa,

İlla fotoğraflarınızı paylaşmak zorunda değil. Bazı insanlar sosyal medyada göz önünde ilişki yaşamak istemeyebilir. Fakat bazı durumlarda seninle beraber olduğunu belli eden birkaç şey yapıyorsa muhtemelen sadık bir sevgilidir.

Telefonunu karıştırmıyorsa,

Sana saygı duyan ve özelini karıştırmayı seçmeyen birisi kendisine de saygı duyar ve genellikle karşısındaki insana ve kendisine saygısı olan insanlar partnerlerini aldatmazlar...

Muhtemelen sadık bir erkekle ilişkiniz var.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
arif-basibuyuk

Birde ''anlayışlı kadın kaldımı '' diye başlık atalım . Yoktan vardan halden anlayan kadın ?

klinikpsikolog

aldatan sizi havada karada aldatır, bunların geçerliği nedir? olmamış bu. bildirim kapatır falan. ben ne biliyorum, bazı telefonlarda en azından sony için konuşayım, onda misafir kullanıcı kısmı var, oranın galerisi ayrı, uygulaması vs her şeyi ayrı. benim bir arkadaşım oradan uygulama kullanıyor, ama normal kullanıcı kısmında öyle bir uygulama yok. yapan yapıyor (bu arada o aldatmak için değil, cinsel tercihi yüzünden böyle bir şeye başvurdu)

doktorumtrak

Apaçi arkadaşları olan biri telefonu masaya ters olarak koymalı yoksa yemeğın ortasında naber lan dal yar.k diye bir mesaj gelebilir

bukiznedio

telefonu masaya ters koymanın nesi sıkıntı anlamıyorum ya cidden bu abartılmıyor mu,ben kadınım ters koyuyorum sebebi de kameramın çizilmesini istememem ve de kocam bunu dert etmiyor zira touch ıd kayıtlı ve şifremi ztn biliyor her masaya tlfnu ters koyan sadakatsiz mi canım

merve-yildiz24

bende ters koyuyorum hatta onunkini bile çeviriyorum bildirimlerimiz açık ışık yanınca insanın ister istemez gözü kayıyor muhabbet kaçıyor ters yada çantada cepte olmasını tercih ediyoruz çan çan konuşalım

ufukdiyoki

Kamera koruma camları var, minnacık. Bu denli korkmayın.

apollonia-corleone

o kadar saklayacak bir şeyi olsa her yerden bildirimleri kapatır ekrana düşmez benden taktik olsun bu da.

ufukdiyoki

WhatsApp hariç bütün uygulamalar arka planda kapalı duruyor. Ben gelen giden var mı diye merak ettiğimde gizli uygulamalar klasöründen açıyorum ve görüyorum. Yani telefon kendi kendine benim özelimi paylaşmıyor. WhatsAppta da zaten iş mesajları yığılıp kalıyor.

Başlıklar

kadınlar
Görüş Bildir