Rio Olimpiyat Köyünde Kalanların Allah'a Emanet Olduğunu Gösteren 18 İbretlik Görüntü

-

Valla bu görüntüleri gördükten sonra sporcularımız kazasız belasız dönsün yeter diyesi geliyor insanın 😄

1. Avustralyalı basketbolcu Andrew Bogut, duş alacağı sırada düşen duş perdesini takarken

2. Olimpiyat köyünde her şey düşünülmüş, bavullarınızı koymanız için tavanlarda bölmeler var

Ne tatlı 😍😁

3. Sporcuların odaları böyleyken olimpiyatları izlemeye gelen gazeteci ve sporseverlerin odaları daha fena durumda

4. Musluk elimize kadar geleydi iyiydi...

5. Gerçi el yetişeninde de durumlar böyle

6. Yav bi duş başlığı koyaydınız...

7. Duş demişken, şahane sistem kurmuşlar

8. Odalarda ilginç uyarılar da yok değil 😁

Klozetten balık tutmak neden yasak, gerçekten yakalanır diye mi 😂

9. Henüz tam olarak bitirilmeyen odalarda kafanıza fayans düşme ihtimali oldukça fazla

10. Limanda duran ve "Yüzen Otel" olarak bilinen gemide de durumlar pek iç açıcı değil

11. Düşünün gemidesiniz ve tavan akıtıyor...

Topla bavulu kaç kaç!!

12. Ve tavanlarda gizemli delikler var.

Ve tavanlarda gizemli delikler var.
Ve tavanlarda gizemli delikler var.

Kim bilir hangi harikalar diyarına açılıyorlar...

13. Ormanla iç içe olan tesislerde mevsimler dolayısıyla sivrisinekler azalsa da zika virüsü için ilaçlama araçları kullanılıyor

Virüs kapıcam diye tırsmamak elde değil

14. Köydeki tüm binaları bantla tutturmuş olabilirler

Köydeki tüm binaları bantla tutturmuş olabilirler
Köydeki tüm binaları bantla tutturmuş olabilirler

15. "E yer açılmış oldu böyle daha ferah"

16. Yatakta koyunları sayarken yüreğe inme keyfi

17. 7 yıl uğursuzluk demek, bu odadaki sporcu 2024 olimpiyatlarına kadar madalyayı unutsun

18. "Abicim ellemeyin tesisatı çok güzel kurduk dokunmazsanız çalışıyor, olur da çarparsanız bizi çağırın"

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
yori

brazilya olimpiyatı tam bi felaket olub skandal ardına skandal ben japoniyadakinin möhteşem olacağını düşünürem japonlar buna çok önem verir

iskelethor

rio da bitek karnaval yapılsın bence, kafaları bi ona çalışıyo

iremoloji

Sen daha kendi vatandaşına doğru düzgün bakamıyosun dünya şampıyonası senin neyine olimpiyat senin neyine.... ahhh ahhh istanbulda olucaktı bu olimpiyat böyle mi olurdu #7 efsaneymiş yalnız uzay teknolojisi maaşallah!!!

miss-simpson

adamların açlıktan ağzı kokuyor napsınlar

bcb54

Ülkede açlık almış başını gidiyor ama dünya şampiyonası ve olimpiyatlara Türkiyeye verilmemek için böyle sıçmık yerlere veriliyor.

coskun-bingol

sıçmık QWE:QWeQW:EqwEW

Başlıklar

Rio Olimpiyattatlı
Görüş Bildir