İlk Deneyimlerini Yaşarken Sizi Kahkahalara Boğacak 26 Minnoş Bebek

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz

Kimisi fazla şaşkın kimisi fazla mutlu ama hepsinin ortak bir yanı var; henüz kaybetmedikleri o heyecan... Bu minnoşlara bayılacaksınız!

Kaynak: http://www.buzzfeed.com/mrloganrhoades/a...

1. Dondurma

2. Masaj :)

3. İkiz?!?!

4. Yağmur

5. Yavru köpek :))))

6. Mama

7. Limon

8. Lime

9. Karanlık tünel

10. Ekşi bir şey :(

11. Baharatlı bir şey :(

12. Televizyon

13. Ayak kokusu :/

14. Havai fişek

15. Turşu

16. Karpuz

17. Ayna

18. Kukla :)

19. Tren yolculuğu

20. Pasta

21. Havuz

22. Kar

23. Emekleme

24. Yürüme

25. Çikolata

26. Baloncuklaarr

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
Gizli Kullanıcı

ahahah 3 hayrkırdım amk :D:DD:D

alfaromeo-ise-bende-julietim

hepsi çok tatlı yaa :) #1 deki tereyağı bu arada :)

sbl-kskc

havai fişekten korkana içim gitti yaaa nasılda irkildi öyle, hepside nası sevmelik yaa şu hayatta bi bebeğe sahip olmaktan daha güzel bir şey yoktur sanırım

merida

hepsini yerim ama #14 apayrı, #25 çikolata yediğim zaman bende öyle oluyorum :D

Gizli Kullanıcı

Ben sizin ağzınızı yüzünüzü mıncıra mıncıra yerim. :)))

Başlıklar

Çikolatadondurmaminnoşpasta
Görüş Bildir