Hülya Avşar'ın 90'lı Yıllara Bomba Gibi Düşen Türkiye'nin İlk Sado-Mazo İçerikli Klibi: Yürü Ya Kulum

-

90 nesli eminiz ki Hülya Avşar'ın 1995 yılında yayınlanan Yarası Saklım albümündeki Yürü Ya Kulum şarkısının sansasyonel video klibini çok net hatırlıyordur. 

"Dan Dan", "Sıfır Tolerans" gibi kliplerin bile sansür yediği günümüz koşullarından o dönemlere doğru bir yolculuk yaptığımızda "Yürü Ya Kulum" gibi bir klibin rahatlıkla dolaşıma sokulabildiği bir dönemden geçmiş olduğumuzu hatırlamak inanılmaz derecede hayret verici...

Adeta Hülya Avşar'ın 50 Tonu misali bu klibi hep birlikte inceleyelim öyleyse...

Öncelikle kaçıranlar ve yeniden izlemek isteyenler için klibi şuraya bırakalım:

1. Yürü Ya Kulum Hülya Avşar'ın 1995 yılında çıkardığı ve kariyeri boyunca en çok beğenilen albümü olan Yarası Saklım'ın ikinci video klibiydi.

Bu albüm hem Hülya Avşar'ın en çok satan hem de en çok beğenilen albümüydü. 1995 yılında çıkardığı bu albümün çıkış şarkısı olan Bu Gece Uzun Olacak klibiyle çok tepki toplamıştı, fakat ardından ikinci klibi Yürü Ya Kulum ile hem çok cesur bir işe imza atmıştı, hem de çokça konuşulmuştu.

2. Klibin sponsoru olan Altınbaşak dantel iplikleri bu kaslı beylerin ellerinde dönüp dönüp duruyor tabii klip boyunca.

Klibin sponsoru olan Altınbaşak dantel iplikleri bu kaslı beylerin ellerinde dönüp dönüp duruyor tabii klip boyunca.
Klibin sponsoru olan Altınbaşak dantel iplikleri bu kaslı beylerin ellerinde dönüp dönüp duruyor tabii klip boyunca.

Başta dantel ipliğinin bir Hülya Avşar klibinin sponsoru olmasındaki manayı çözemiyor olabilirsiniz fakat klibin devamında ve sonunda iplik meselesi kafanızda biraz da oturmuş oluyor.....

3. Klip oldukça esrarengiz bir ortamla açılıyor, kaslı mı kaslı şıkır şıkır erkeklerle dolu, yer döşemesi damalı kocaman bir odaya misafir oluyoruz.

Bu kaslı cıbıldak beyleri klip boyunca dizi dizi dizilmiş, alkış tutarlarken görüyoruz. Hepsi de birbirinden maşşallahlık, hepsi de klibin nabzını tutan önemli unsurlardan!

4. Ortam hakikaten fantastik! Alkol oranı yüzde 80'in altında olmadığına inandığımız değişik içkiler şampanya bardaklarında... Damalı yer döşemelerinin üzerinde emekleyen bir beyfendinin sırtında servise açılmış olarak gözler önünde.

Çok akrobatik hareketler bunlar! Emekleyen bu beyfendi, kusursuzca bardakları sırtında taşıyor. Bunu yaparken kameraya bir gülücük göndermeyi de ihmal etmiyor. Arkasındaki orkestra da epey şekil katıyor ortama.

5. Orkestra demişken yine tabii bir grup erkeğin oluşturduğu saksafon yoğunluklu bir bando takımı...

Burada bu bando takımıyla üniforma fantezisine tanık oluyoruz. Öyle ki bu sahnelerde arkadan vuran ışık bu fanteziye rüyamsı bir hava katmış.

6. Klibin başından beri anlık gördüğümüz assolistimiz Hülya Avşar nihayet arz-ı endam ediyor. Gördüğünüz gibi son derece alımlı, tam bir vamp kadın, adeta bir femme fatale!

Kırmızı derin yırtmaçlı saten elbisesi, elbisesiyle aynı renkte parlak ruju ve dağınık bir biçimde topladığı saçları; mavi mavi masmavi gözleri boncuk mavi gözleriyle adeta ortalığın tozunu attıran bir havası var Avşar kızının... Tam elmacık kemiğinin üzerine yapıştırdığı o pırıltılı yıldızlara da bayılırdık. O dönem modaydı bu moda, her genç kız bayıla bayıla kullanırdı. Neyse kısacası çok canlar yakacağının sinyalini veriyor anlayacağınız burada hanfendiciğimiz!

7. Hemen ardından gelen sahnede ise Hülya Avşar'ın stil değişikliğine tanık oluyoruz. Islak saçları, erkek atleti ve donu ve beyaz kemik çerçeveli gözlükleriyle "canını yakacağım güzelim" diyor sanki.

Klibin ilerleyen sahnelerinde bir de bu atletin üzerine seks sonrası giyilen sevgili gömleği misali bir gömlek geçiriyor ama mevzuya dair bir fikrimiz yok haliyle.

8. Ve klibin ilk sado-mazo detaylı sahnesiyle karşılaşıyoruz. Sahnede ellerinden kelepçelenip yüzüstü yatırılmış bir adamın debelenip durduğunu görüyoruz. Zira dövmelerinden ve elindeki makineden de anlayacağınız üzere dövmeci olan bir adam elindeki dövme makinesini kelepçeli adamın sırtına batırıyor.

Dövme işkencesi gibi bir şey olsa gerek. Muhtemelen adamın sırtına kan ağlayan bir kalp dövmesi yapmaya çalışıyor. Çok asabi bir de köpeği var bu dövmecinin, baya sağlam işkence... Fakat asıl mesele ve merak konusu kelepçeli adamın neden güneş gözlüğü taktığı? Neyse, klibin saykodelikliği burada zaten.

9. Şarkı nakarata girdiğinde beyazlı ve ıslak saçlı Hülya yeniden sahnede yerini alıyor. Yürü ya kulum derken çektiği hareket falan cool'luğun kitabını yazdıracak cinsten!

Avşar, en sağlamından yol gösteriyor, bana dokunma diyerek... Ayrıca burada Hülya Avşar'ın böyle meme uçlarını belli eden atleti ve beyaz donuyla 90'lara bir özlem, bir sevgi, bir selam gönderelim. Eski Türkiye, özleniyorsun...

10. Yine şarkının sözlerinde geçen "İç çekişimden 👍 medet umma 👎" sözüyle ve anlamını pekiştirecek jestleriyle de adeta erkekliğe ateş ediyor Avşar. 😎💪

11. Kelepçeler, köpekler, saksafonlar, sırtında kadehlerle dolaşan adam falan derken klibin her saniyesinde bir acayiplik çıkıyor... Mumyalanmış gibi her tarafı halatlara dolanmış bir adam diğer tarafta Hülya'nın arkasında dans eden abajur başlıklı biri...

Kelepçeler, köpekler, saksafonlar, sırtında kadehlerle dolaşan adam falan derken klibin her saniyesinde bir acayiplik çıkıyor... Mumyalanmış gibi her tarafı halatlara dolanmış bir adam diğer tarafta Hülya'nın arkasında dans eden abajur başlıklı biri...
Kelepçeler, köpekler, saksafonlar, sırtında kadehlerle dolaşan adam falan derken klibin her saniyesinde bir acayiplik çıkıyor... Mumyalanmış gibi her tarafı halatlara dolanmış bir adam diğer tarafta Hülya'nın arkasında dans eden abajur başlıklı biri...

Halatlı adamın akıbeti bilinmiyor, abajur da işte başarılı bir figüranlık örneği sergiliyor klip boyunca.

12. Klip almış başını giderken bir anda bir çift görünüyor sahnede. Ablamız enişteyi bir güzel dize getiriyor evelallah... Ohhh ellerinden öperiz ablaaam! 😘😘

Tabii şimdi kırbaçlar, kelepçeler... İnsanın gözü kayar da kaydırtmazlar böyle işteee. 😁

13. Derken Hülya Avşar'ın karanlık yüzüyle tanışıyoruz. Adeta Hülya'nın 50 Tonu gibi sahne! İpler artık onun elinde ve ustalığa terfi edip kırbaçla erkek poposu kırbaçlamaya başlıyor.

Bakışları bile VURUCAM KIRBACI VURUCAM KIRBACI demiyor mu? 🙅🙅🙅

14. Allı pullu kırbacına ise Zorro maskesi eşlik ediyor, elbisenin içine giydiği derin yırtmacından ortaya çıkan fileli çorabı da müthiş seksilik katıyor Avşar'a!

Döndüre döndüre, sallaya sallaya kırbacını kölesinin poposuyla buluşturuyor. Alemsin Hülyaaa! 😆😆

15. Usta Hülya; adama da sanıyoruz ki kendi sürdüğü rujdan sürmüş, üstüne bir de kalpli don giydirmiş. Adam zaten köleliğinden memnun.

16. Yüzündeki ifadeden memnuniyetini de görebiliyorsunuz zira. Sonuçta Hülya Avşar'ın elinden kırbaç yemek kaç kişinin başına gelebilir ki?!?!?!

Bu klibin yayınlandığı zamanlara erişebilenler olarak ortak merak konusunun bu adamın akıbeti olduğu düşünüyorum kuşkusuz. Çerçevesiz gözlükleri ve mülayim görünüşüyle sıradan bir hayat süren ama içinde ne fantezi dünyaları barındıran içinde ne fırtınalar kopan biri gibi...

17. Artık klibin sonunda da kırbacı falan atıyor Hülya, bir şaplakla bir göz kırpmayla kapatıyor klibi.

18. Biz de içeriği klipte Hülya Avşar'ın artık tam bir kült olmuş şu meşhur eli saçında dansıyla kapatalım dedik.

Siyahlı kırmızılı ipli büstiyeri ve aşağıya doğru inen tüllü eteğimsi kıyafetinin altından görünen jartiyeriyle müthiş hoş görünen Hülya Avşar'ın adeta döktürdüğü bu sahne hafızalara kazınan, çokça taklit edilen, resmen kült olmuş bir sahneydi. 

90'lara damgasını vuran bu kliple Hülya Avşar, unutulmazlar arasında yerini almış oldu. Ne de olsa sansasyon yaratmayı seviyor Avşar kızı! 😂😂😍

Onedio Goygoy'u Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ecegece1

Susacaktım ama yorum yapmak istiyorum, tasvip ettiğimde değil, ama Hadisenin sıfır tolerans klibinde, bir erkeğe sarılıyor, ve küvette iç çamaşırıyla duruyor diye, müstehcen cinsel içerikli falan kabul edildi klip herkes yorum yaptı oo orospu sanki kendileri hiç bikini falan giymiyorlarmış gibi.Ama maşallah ülkemizin femme fatalesi Hülya Avşar, fetişlerini cinsel fantazilerini döktüğü, sadist klibini,sütyensiz, göğüs uçlarını göstere göstere çekiyor, hemde taaaaa eskiden. ama herkesin gözdesi.Ciddi ciddi anlam veremiyorum

alper-olcar

https://www.youtube.com/watch?v=sDJzlkdinxQ İçinde LGBT bireyler ve farklı tutkuların yer aldığı zamanının ötesinde bir klip ve bir şarkı... Orhan Atasoy ve Uzay Heparı içerir..

sadri-alisik-ozturk

ezginin günlüğü grubunun eski solisti hayran olduğum kadın Eylem Atmaca seneler evvel " kitaba hoca lazım, ateşe baca lazım, bana bi koca lazım, oda bu gece lazım " diye şarkı söylediğinde hepimiz sakin sakin dinledik, çünkü Eylem hanım gerçek bi hanımdı ve sesi kusursuz sakinleştirici etkiye sahipti ama aynı şarkıyı bu hülya şındırdağı söylediğinde benim şahit olduğum tüm erkek ortamlarında biçok kişi " hülyaya koca lazımmış gideyimde bi güzel sikeyim " dedi, fark sadece bu işte, kaldı kiiii Eylem hanım bence çok daha güzel ve birine çok benziyo aaaaaahhh birine

kutudakikeci

90lar özleminizi atletten görünen meme ucuyla ifade etmeniz abazan olsa da güzel yorumlama.

kronikshezofren

5 deki müzik aleti saksafon değil onlar Fillll:)

Başlıklar

Cinsellikdizitattoo
Görüş Bildir