Elon Musk İşine Baksın! 2022'de Yollarda Göreceğimiz Yerli Otomobile Sosyal Medyadan Gelen İlk Tepkiler

3.6bPAYLAŞIM

Çok şık görünüyor...

Uzun zamandır gündemi meşgul eden, meraktan uyku uyutmayan, detayları ortaya çıktıkça heyecanlandıran yerli otomobil büyük bir lansmanla tanıtıldı.

Detaylar için: 👇

Karşınızda Yerli Otomobilimiz! Merakla Beklenen Fiyatı ve Markanın İsmi Ne Olacak, Ne Zaman Satışa Sunulacak? - onedio.com
Karşınızda Yerli Otomobilimiz! Merakla Beklenen Fiyatı ve Markanın İsmi Ne Olacak, Ne Zaman Satışa Sunulacak? - onedio.com

2022'de yollarda göreceğimiz, tasarımıyla tam not alan ve sürücü, sürüş ve yolcu güvenliği açısından ince elenip sık dokunan yerli otomobil sosyal medyada da heyecanla karşılandı. İşte ilk tepkiler...

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

11. 

12. 

13. 

14. 

15. 

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
badcatsero

başlık yazılan bir tweete alıntı olarak yazılmış başka başlıklarda sesini çıkarmayanlar burda başlığa bile laf etmişler komik... muhalefet bile destek verip makam ve belediye araçlarını yerli araçlardan yapacağız derken burda olacak mı acaba diye yaygara koparmak da komik... sarj istasyonu yokmuş, büyükmüş bilmem ne... yahu eleştirecekseniz bari elle tutulur bişeyler söyleyin. tasarım konusunda ve imalat konusunda ortak çalışma olduğu belli. Ancak şunu herkes atlıyor; ABD markası Apple tüm üretimini ve montajını Çin ve Tayvan'da yaptırıyor. iPhone şimdi Çin markası mı oluyor? Tasarım burada yapıldı tabi ki esinlenip örnekler alınmış olacak bu kafayla bakarsanız Fiat Bravo'nun önü McLaren'a benziyor Fiat onlardan mı çaldı?? Adamlar birşeyler yapmaya uğraşmış eleştirelim kabul ama önce takdir etmeyi de bi öğrenelim. Bende açıkçası boktan bişey bekliyordum ama gerçekten güzel iş çıkarmışlar..

efenditoranaga

Ulan yorum yapayım dedim. Baktım bir tane döl israfı her yere sıçrıyor. Vazgeçtim.

murat1555

Tayyip lüks makam araçlarına binip sarayın da fink atarken halk açlıkla işsizlikle boğuşuyor bu arabalar da anca zenginlerin işine yaracak halk gariban bu arabayı 100 sene çalışsa da zor alır

mertguder9

mercedese range rovera captıvaya yada hersene yeni passat alan inişten alsa yeter

norosirurji

Öncelikle araçlar gayet güzel beklenenin üstünde bir tasarıma sahip. Ama.. 1 hafta önce açıklanacakken tamda askeri ücretin açıklanmasından 1 gün sonraya ertelenmesi beni Bi kılllandırmadı değil sanki en iyi yaptığımız şey yani gündem değiştirme buradada iş başında. Diğer konular aracın alıcıya tüm maliyeti açıklanmalı ve şarz istasyonları hakkında kesin bilgiler verilmeli sanırım şuan ülkemizde 2 yada 3 adet var.

mertguder9

ülkemizde 52 adet istasyonda şarj ünetesi ayrıca elektrikli araçların mobil şarjlarıda var merak etme

Gizli Kullanıcı

Tasarimi 10 numara olmus dicektim ama sonra Italyan lar tasarlamis. abi o zaman yerli deme. Turk-Italyan de.. bi seyimizde duzgun olsun be abicim

yusufcaliskan41

Ne alakası var Türk-İtalyan demeyle? Hyundai'nin Kocaeli'de fabrikası var o da Kore-Türk olsun. İşçiliği biz yapıyoruz nasıl olsa.

mertguder9

italyalyanlar mercedesede tasarım desteği veriyor ozaman alman italyanmı oluyor siz belanızı arıyorsunuz

Gizli Kullanıcı

uretim ile tasarim ayri sey.. adamlar arabayi tasarlamis, dis tasarim onlara ait ise %100 Turk'dur denilmez ki.

Görüş Bildir