Görüş Bildir

Dondurma Yememek İçin 11 Deli İşi Sebep

Anasayfa > Onedio Özel

1. Çünkü ağzının tadını bilmiyorsun...

1. Çünkü ağzının tadını bilmiyorsun...

Yok yok senin ağzın bozulmuş 😳

2. Zaten çikolata da çok hoş bir şey değil ki!

2. Zaten çikolata da çok hoş bir şey değil ki!

Hele çikolata sosu HİÇ hoş değil, kafamıza dikmek istemiyoruz.

3. Nitekim pek renkli bir kişilik de değilsin.

3. Nitekim pek renkli bir kişilik de değilsin.

Böyle tatsız tuzsuz bir haller...

4. Sen meyve de sevmezsin şimdi!

4. Sen meyve de sevmezsin şimdi!

Yaz meyvelerinin EN güzel hali ❤

5. Yaz sıcağında tatlı tatlı serinlemeyi değil, güneş altında erimeyi tercih ediyorsun.

5. Yaz sıcağında tatlı tatlı serinlemeyi değil, güneş altında erimeyi tercih ediyorsun.

Eriyince bile güzelsiniz, şaka mısınız?

6. Muhtemelen hayatında hiç aşık olmadın.

6. Muhtemelen hayatında hiç aşık olmadın.

DONDURMA AŞKTIR!

7. Evde tek başına keyif yaparken bir kutuyu silip süpürmek sana göre hiç keyifli bir şey değil

7. Evde tek başına keyif yaparken bir kutuyu silip süpürmek sana göre hiç keyifli bir şey değil

8. Prensip olarak kendini şımartmıyorsun.

8. Prensip olarak kendini şımartmıyorsun.

Ama sen çok tatlısın, ben sana layık değilim 😫

9. Mutfakta yaratıcılığını kullanmak hiç senlik değil

9. Mutfakta yaratıcılığını kullanmak hiç senlik değil

Basit tatlıları bir top dondurma ile ziyafet tatlıları haline getirmeyi nerden akıl edeceksin.

10. Aşırı lezzetli şeyleri zaten hiç sevmezsin

10. Aşırı lezzetli şeyleri zaten hiç sevmezsin

11. Saklama kaplarını ekstra para verip almayı tercih ediyor olabilirsin.

11. Saklama kaplarını ekstra para verip almayı tercih ediyor olabilirsin.

Fakat bu yaza damga vuran bu lezzete hiç bir bahaneniz olamaz; Carte d'Or Selection Cheesecake Ziyafeti!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
40
27
21
11
7
6
6
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
lxx

12. çünkü vegan değil. 13.çünkü içinde yüksek oranda şeker ve glukoz şurubu var ve diyabet hastasıyım/potansiyeli taşıyorum. 14.çünkü fabrikasyon ürünlerdeki... Devamını Gör

Azra

dondurma yiyceksen dondurma yiyceksin öyle sade kaymak gibi şeylerle kendini kandırmicaksın

endeXus Gaming

Sen seni bil sen seni demiş gibi olmuş :D :D

Sevgi

günde 5-6 dondurma yediği için faranjiti geçmeyen biriyim ben :( bana bu eziyeti neden yaptınız ki şimdi?

endeXus Gaming

Yok artık! Günde 5-6 çok fazla kalori yapar o yaa! Ben sadece sıcaktan bunalınca yiyorum yani! Allah korusun diyabet filan olursun o kadar dondurma olur mu!