Erkeklerle Tanışmak İçin İlk Hamleyi Yapan Cesur Yürekli Kadınlardan Aşırı İlginç Taktikler

1bPAYLAŞIM

Ben de gidip tanışırım da "sevgilim var" demesinden korkuyorum 😂

Bir zamanlar "çıkma teklifi" diye bir şey vardı hatırlarsanız. Genellikle erkekler, hoşlandıkları kadınlara türlü taktiklerle yürürlerdi ama tabii buradaki yürümek tamamen pozitif anlamda.

Şimdi zaten çıkma teklifi diye bir şey kalmadı, olay bir şekilde kendiliğinden gelişiyor. Hatta kadınlar, erkekleri beklemeden ilk adımı atıyorlar.

Twitter'daki Tanrı Şiva isimli kullanıcı, tam da bu konuyla ilgili şöyle bir soru sordu kadınlara.

Gelen cevapların hepsi birbirinden ilginç. Kimisinde mutlu son var, kimisinde hüsran... 😁

twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
criglernajjar

Bir hanımefendi de bana çıkma teklifi etsin, yeter yahu.

sikortil

Ben birkaç kez ilk adımı attım bir daha da yapmayı düşünmüyorum açıkçası. Türk erkekleri çok ilkel. Ya havaya giriyorlar kendilerini bulunmaz Hint kumaşı zannediyorlar ya da bu kız aranıyor orospu gözüyle bakıyorlar

n-n

Ergen zamanlarımda sevdiyim çocuğun numrasını eklemiştim. salak salak seni seviyorum yazıp siliyodum falan. bi gün yanlışlıka mesajı gönderdim ,çocuğun da sevgilisi varmış falan. yıllardır utanırım aklıma her geldikce

n-n

eğlendiği kadınla evlenen erkek var mıymış ya hem de bu kadar çok. gerçekten çok şaşırdım (iyi anlamda)

sevgii

şu içerikteki yazan kadınlardan biri beni üniversiteden aynı yurtta kaldığım kızdı. geçmiş ilişkilerini de biliyorum. o adam sadece kısmetiydi. arkadaşlar o esnada denk gelmeniz dışında başka bir şey değil. evlendik kısmı başarınız değil kısmetiniz. Allah mutlu mesut etsin, isteyen herkese de nasip etsin ama şu durumu başarınızmış gibi anlatmayın Allah aşkınıza :D

Görüş Bildir