Ercan Altuğ Yılmaz Yazio: Rüzgâr Gibi Geçti / Gamification Hackathon Güncesi
International Gamification Confederation bağlı olan Gamfed Türkiye, kâr amacı gütmeyen İngiltere merkezli bir dernek olup, Türkiye’de de 2018 yılından bu yana Ercan Altuğ Yılmaz tarafından tamamen gönüllü katılım ile çeşitli etkinlikler düzenleyen bir topluluktur.
GamFed Türkiye gönüllüleri tarafından bu yıl 3’üncüsünü düzenlenen Gamification Hackathon, 48 saatlik bir maraton macerasının ardından sona erdi. 18-19-20 Haziran tarihlerinde gerçekleşen 3. Gamification Hackathon’da gerçek iş hedefleriyle yarışan üniversite öğrencilerinden oluşan ekiplerin geliştirdiği oyunlaştırma projelerinin ardından, gerçekleştirdikleri sunumlarıyla jüri tarafından değerlendirilerek başarılı olan öğrenci ekipleri onlara katma değer sağlayacak ödüllerine kavuştu.
Pandemi koşulları nedeniyle çevrimiçi olarak gerçekleştirilen maratonda bu yıl 23 ekip 23 firmanın iş hedefini gerçekleştirmek için yarıştı.
Ve öğrenci takımlarının oyunlaştırmayı daha iyi kavraması ve kendilerini geliştirmeleri açısından sorular oluşturularak Nelly ismindeki platform ile mail adreslerine günde 3 defa mail gönderilerek soru haznelerinin gelişmesi ve bu konularda detaylı araştırma yapmaları sağlanmıştır.
3. Gamification Hackathon etkinliğinin kazananı Şişecam ile eşleşen Sebastian öğrenci ekibi oldu.
T3 Vakfı’nın Girişimci Yetiştirme Programı Oyunlaştırması iş hedeflerini;
3. Gamification Hackathon etkinliğinin 3. kazananı Oyun İstanbul ile eşleşen Team Monke öğrenci ekibi oldu.
3. Gamification Hackathon etkinliğini GamFed Özel Ödülünü Belbim ile eşleşen BUGathon öğrenci ekibi oldu.
3. Gamification Hackathon etkinliğini Jüri Özel Ödülünü Migros Hemen ile eşleşen Multi-Race öğrenci ekibi oldu.
3. Gamification Hackathon etkinliğini Bahçeşehir Üniversitesi Özel Ödülünü Dinçer Lojistik ile eşleşen PushUP öğrenci ekibi oldu.
Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!
Yorum Yazın