Görüş Bildir
Haberler

etiket En Olmadık Zamanlarda Kakası Gelip Utanç Verici Tuvalet Faciaları Yaşayan 17 Zavallı

Gozex
26.06.2017 - 10:56

Pek de hoş olmayan bir konu: kaka. BuzzFeed'de karşılaştığımız bu zavallı insanlar, korkunç derecede utanç verici deneyimler yaşamış.

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/anthonyrivas...
İçeriğin Devamı Aşağıda

'İki sene önce şu anki nişanlımla ilk kez Hawaii'ye gitmiştim. Daha ilk günümüzde gezgin ishali oldum. Yani ne yersem kısa bir süre sonra tuvalete çıkıyordum. Hoş olmayan bir deneyim yaşamama rağmen çok da kafaya takmadım ve okyanusa girdik. Karnımda bir hareketlilik hissettim ama aldırmadım, sadece gazdır diye düşündüm. Yüzerken büyük bir dalga ikimizi de savurdu, beni de biraz döndürdü. Hala kumun üzerindeydim ama suya batmıştım. Dik pozisyona geçmeye çalışırken mayomun içine s*çtım. Plaja doğru kalan kakayı mayomun içinde tutmaya çalışarak yalpalaya yalpalaya yürüdüm. Sevgilime mayoma kaçırdığımı söyledim, hemen odaya koştuk. Mayomun içi kum ve kakayla doluydu.'

'Abimin futbol turnuvası için, annemle Kentucky'e gitmiştik. Gün boyu dışarıdaydık, akşam odaya koşa koşa girdik çünkü ikimizin de çok fena kakası vardı. Küçük olduğum için tuvalete ilk ben girdim. Ama annem tutamadı. Haliyle tuvalete girdi, çöp kutusunu aldı ve s*çmaya başladı. Bu sırada gülmekten ağlayarak ne kadar kötü bir kız çocuğu olduğumu söyleyip durdu. O günden beri, ne zaman beni yargılamaya çalışsa, oteldeki çöp kutusuna nasıl s*çtığını hatırlatıyorum.'

'Kocamla balayına giderken konuşup güzel vakit geçiriyorduk. Epey sıkı bir tayt giyiyordum, osurmam gerektiğini sandım ama onun yerine koca bir bağırsak dolusu ishal geldi ve yeni araba koltuklarımızı batırdı. Daha fazla batmaması için yan oturmaya çalıştım ancak popomdan kaka gelmeye devam ediyordu. 10-15 dakika daha sürdük. Yol boyu kocam kahkahalara boğuldu, ben de büzüldükçe büzüldüm. Sonunda salaş gibi duran bir araba yıkama istasyonuna çektik ve her yerde kamera vardı. Elimdeki ıslak mendillerle arka koltuğa geçtim. Popomu havaya kaldırdım ve silebilmek için popo deliğimi iyice açtım, tüm kameralara rağmen. Kocamı sorarsanız, kendisi taytımla beraber arabanın dışında bekliyordu. Paspas temizleme halatına astığı taytımdan yıkadıkça sarı sarı kaka akıyordu. Onu seviyorum.'

'Nepal'de, Himalaya Dağları'nda tırmanış yapıyorduk. Yerlilerin kullandığı gibi alaturka tuvaletleri kullanmak zorundaydık. Özellikle bir tanesi aşırı dolmuştu ve o noktada tüm grubun midesi iflas etti. Tuvalet kağıdını deliğe atmamamız konusunda herhangi bir uyarıyla karşılaşmadığımız için hepimiz attık. Sıra bana gelene kadar kaka resmen deliğin içinde yüzüyordu. Resmen korkunç bir kısır döngü içerisine girdik, birbirimizin kakası üstüne kaka yapıyorduk. Öyle kötü bir hale geldi ki, bütün tuvalet kağıtlarını bir poşete toplayıp yanımızda taşıdık. Kokudan bahsetmek bile istemiyorum.'

'İlk cruise gezimi deniz tutmadan tamamlamayı başarmıştım. Son gecemde çok iyi hissediyordum. Oyunlar ve karaokeye kendimi hazırlamak için birkaç içki içtim. Sanırım bir sonraki sabah yaşadıklarımı bu tetikledi. Sabahın 6'sında uyandım. Tuvalete koşarken ölümcül bir karar vermem gerekiyordu: Klozete hangisi gidecekti? Çünkü hem ishal olmuştum hem de kusmam gerekiyordu. Klozete oturmaya karar verdim çünkü kaka daha acilmiş gibi geldi. Ancak ilk postanın yarısına geldiğimde kusma vakti de geldi. Musluk, hafifçe eğildiğimde ulaşabileceğim bir noktadaydı. Ben de ağzımın sol köşesini musluğun kenarına dayadım ve içimdekileri saldım. Hayatımda hiç bu kadar kötü olmamıştım. 35 dakika boyunca orada oturdum, s*çarken kustum. Midemdeki her kasılma iki taraftan da anında bir şeyler çıkmasına sebep oldu.'

İçeriğin Devamı Aşağıda

'Bolca dağ yürüyüşü yapma hayaliyle bir arkadaşımı alıp Vegas'a gittim. Yolu yarılamıştık ve sırada en büyük yürüyüş vardı: Büyük Kanyon. Kumarhanelerden birinin yanından geçerken midemden garip sesler gelmeye ve kasılmaya başladı. Ben de osurmam gerekiyor herhalde diye düşündüm. Osuruktan çok daha fazlasıydı, altıma yaptım. Arkadaşıma 'hasss...' diye bağırıp tuvalete koştum ev iç çamaşırımı çöp kutusuna fırlattım. Çamaşırsız otele geri gittim ve yeni bir boxer aldım. Sonrasında, otobüste beklerken bir osuruğa daha güvendim ve 'ta daa': Büyük Kanyon'da yine çamaşırsız tırmanış yapmak zorunda kaldım. Bundan çıkardığım ders: Asla osuruğa güvenme.'

'3 yıl önce, erkek kardeşim ve babamla uzunca bir dağ yürüyüşü yapmak için Nepal'e gittim. Katmandu'ya geçmeden önce Hindistan'daydık ve benim 20. doğum günümdü. Ben de Delhi'de bir barda içtiğim lezzetli bir margaritanın tadını çıkardım. 2 gün sonrasına saralım, tırmanış grubunun kalanıyla tanışacağımız ve Annapurna'ya doğru yola çıkacağımız Katmandu'dayız. Midem son 24 saattir bağırıyor, ancak kayda değer bir sıkıntı olmadığı için gayet heyecanlıyım. Yola çıkmadan önceki sabahı midemdeki korkunç ağrıyla tuvalette geçirdim ancak içimden hiçbir şey çıkaramadım. O gece ilerleyen saatlerde, otele yerleştikten sonra kıyamet koptu. Saatlerce hem kustum hem de bağırsaklarımı çıkardım. 3 parça iç çamaşırını çöpe atmak zorunda kaldım çünkü uykumda bile popomdan kaka sızıyordu.

Geziye çoktan para ödemiştik ve doktora gidebilmem için geri dönmeyecektik. Bu yüzden geçici çözüm olarak bana tuvalet kağıdından bir bez yaptık. Tırmandığım mesafe için hiç yeterli değildi ve çabucak parçalandı. En iyi kısmı ne biliyor musunuz? Patikaya tuvalet yapmak katı bir şekilde yasa dışıydı. Yani bir gün boyunca kutsal patikaya s*çıp tutuklanmamak için şortuma yapıp durdum.'

'Sıcak bir yaz gününde gittiğimiz geziden dönerken adım adım ilerleyen bir trafikte sıkıştık. 6 haftalık kızımızın bezinin değişmesi gerekiyordu. Biz de kenara çektik. Bezi sadece ıslaktı ben de kucağımda değiştirebilirim diye düşündüm. BÜYÜK HATA. Bezini çıkardığım anda, her yere hardala benzeyen kaka yapmaya başladı. Kocam bana mendil uzatmak için çırpınıyordu ve beklerken hardal kakayı elimle durdurmak zorunda kaldım. ÇIPLAK ELLERİMLE. Eninde sonunda ikimiz de temizlendik ama parmaklarımın arasındaki ılık kaka hissini en kötü düşmanımın yaşamasını istemem.'

'Ebeveynlerim; büyükannem, büyükbabam, büyük halam ve büyük amcamla araba yolculuğuna çıktı. İlerlemeyen bir trafikte otoyolda sıkışmışlar. Yakınlarda dönüş de yokmuş. Büyük halam tuvalete gitmekte ısrar etmiş ancak yakınlarda tuvalet olmadığı için tutamamış. Sonuç olarak arabada ayağa kalkmış, bu sırada büyükannem poposuna plastik poşet tutmuş ve büyük halamın ishal olduğunu zor yoldan anlamış. Ebeveynlerim kafalarını camdan sarkıtmış ve arabadaki herkes öğürüyormuş. Halam işini bitirdiğinde poşeti dışarı fırlatmışlar ve bu hiç yaşanmamış gibi davranmayı tercih etmişler.'

10.

'Üniversitede ilk yılımdı. Bahar tatili için ailemle, o sırada Fransa'da yaşayan kız kardeşimin yanına Paris'e gittik. Gezinin üçüncü gününde plan Palais Garnier'i ve Sacré-Cœur Bazilikası'nı görmekle başlıyordu. Her gittiğimiz yerde yediğimiz Fransız peynirleri bende fazlasıyla gaz yapıyordu. Operadan çıktık, ben de gürültülü trafik ve açık havadan fırsat bulup gazı salmanın tam zamanı olduğunu düşündüm. Uzun lafın kısası, çıkan sadece gaz olmadı. Kimseye çaktırmadım, zaten bir sonraki etkinliğin kısa süreceğini düşünüyordum. Sağ olsun babam bizi 10 kilometrelik yokuş yukarı bir yürüyüşe sürüklemeye karar verdi. Pantolonumda kakayla Paris'in en yüksek tepesine 10 kilometrelik bir tırmanış yaptım.'

11.

'İsrail'e yaptığım bir gezide, arkadaşım grubumuzda titreyip duran bir kadın fark etti. Beyaz Versace trençkotunu kadına sardı. Otele döndüğümüzde, paltoyu arkadaşımın omuzlarına astı ve teşekkür etti. Arkadaşım göremiyordu ama arkasındaki herkes kadının baştan ayağa trençkota s*çtığını gördü. Çamurdan bir kaydırağa benziyordu.'

12.

'Liseyi bitirdiğimde İspanya'ya bir aylığına seyahate çıktım. At binmeye hazırlanırken hep beraber bir parkta toplanmıştık ve bir anda kakam geldi. Ancak turun bitmesini bekleyemedim. Çalı çırpının arasına daldım ve içimdekileri boşalttım. Temiz bir kaka yapmadım, bu yüzden silmem gerekiyordu. Ben de yerden bulduğum rastgele çöpleri tuvalet kağıdı olarak kullandım.'

13.

'Yaklaşık 20 kişiyle beraber Peru'ya bir okul gezisine gittim. İlk iki gün her şey yolunda gidiyordu, ta ki bir gece tavuk yiyene kadar. Resmen zincirleme reaksiyon yaşandı: önce biri ishal oldu sonra diğeri. 21 kişiden yalnızca ikisi dehşetli ishalden kaçabildi, şaperonlar bile ishal olmuştu. Gezinin büyük bir kısmı tek tuvaletli bir otobüste geçecekti. Bu, bir süre sonra büyük bir probleme dönüştü. İnsanlar tuvalete yetişememe ihtimaline karşı poşetleri hazır bekliyorlardı. Yol üzerinde birçok kez acil mola vermek zorunda kaldık ama hiçbir mekanın 21 kişiyi birden alabilecek tuvaleti yoktu. Öğrenciler artık kendi tuvalet kağıdı rulolarını taşımaya başlamıştı, çünkü tuvalet kağıdı bitip duruyordu. Sonunda otelimize bir doktor geldi ve patlamaları durduracak ilaçlar verdi. İyi tarafından bakarsak, verdiği ilaçlar çişimizin karanlıkta parlamasını sağlıyordu ve epey havalıydı.'

14.

'Kız arkadaşımla harika bir Pasifik Kuzeybatısı tatili planladık. Son durak Vancouver'daki Kadınlar Dünya Kupası Finali'ydi. ABD kazanınca biz de şehre kutlamaya indik ve kendimizi otantik Japon 'noodle'ı yapan bir restoranda yemek yerken bulduk. Yemek muhteşemdi! Sonrasında Airbnb'den kiraladığımız eve döndük. Gecenin bir yarısı, dünyanın en iğrenç kokusuna uyandım. Uykunun verdiği sersemlikle dönüp kız arkadaşıma 'Bebeğim, yatağa mı s*çtın?' diye sordum. Anlaşılan o ki evet, s*çmıştı. MSG (monosodyum glutamat) alerjisi olduğu ortaya çıktı. En kötü tarafı ise, 2 saat sonra bende de aynı alerjiden olduğunu öğrendik.'

15.

'2000'lerin başında, büyükannemin Hawaii'den ana kıtaya taşınmasına yardım etmek için oraya gittim. O gittikten sonra, ben de tatil yapıp doğanın tadını çıkarmak için birkaç gün daha Hawaii'de kaldım. Ziyan olmasın diye dolapta bıraktığı yiyecek ve içeceklerden istediğim kadar yiyebileceğimi söyledi. Ben de akşam yemeğine çıkmadan önce bir şişe gazlı ve alkollü meyve suyu içtim. Restorana giden yolun tadını çıkardım ve güzel bir yemek yedim. Tam hesabı ödeyecekken bağırsaklarımda garip bir his olduğunu fark ettim.

Umumi yerlerde kaka yapmaktan korkuyorum, bu yüzden hemen ödemeyi yaptım ve hızlıca evin yolunu tuttum. Yürüdükçe, bağırsaklarımdaki baskı arttı da arttı. O an Up In Smoke'da Cheech'in kakasını tutarken kendi kendine 'Kalça yanakları bir arada aklın!' deyip durduğu sahne aklıma geldi. O kişi artık ben olmuştum. Büyükannemin evine 10 metre kala, kakayı içimde tutmak için çırpınırken vücudum daha fazla dayanamadı. Altıma pisledim.

En kötü kısmı ise, kısa bir etek ve altına tanga giymiştim. Vıcık vıcık kaka, bacaklarımdan gelip büyükannemin ve komşusunun apartmanının kapısının önündeki betona aktı.'

16.

'Geçen yaz ailemle Milano'ya gittim. Bir gece otelin yakınında bir restoranda yemeye karar verdik. Bir Kore restoranı, yanında da bir Bask restoranı gördük. Bask restoranı kapalı gibi duruyordu, biz de hayatımızda Kore yemeği yememiştik. 'Neden olmasın?' dedik ve aşırı acılı, sebzeli omlet tarzı bir şey ve yanında kimchi yedik. Aynı gece, yatmadan önce hasta hissetmeye başladım. Ayağa kalktığım gibi zeminin her tarafına kusmaya ve s*çmaya başladım. Bu 5 dakika boyunca devam etti. Çalışanlar odamızı değiştirmek zorunda kaldı ve 2 gün boyunca yemek yiyemedim.'

17.

'Ailemle, Teksas'tan Kaliforniya'ya epeydir görüşmediğimiz akrabalarımızı ziyarete gidiyorduk. 20 saatlik yolculuğu hiç durmadan tamamlayabileceğimizi düşünecek kadar deliydik. Diğerleri uyurken biri sürecek şekilde dönüşümlü olarak kullandık arabayı. Ben 02:00 vardiyasını almıştım, uykulu hissetmeye başlayınca kahve almak için benzin istasyonunda durdum. Uykumu kaçırdı, ancak kahvenin bağırsaklarımı anında çalıştırdığını ve aşağıda bir tsunami yaşanacağını hesaba katmadım.

Midemin guruldamaya başladığını hissettiğimde saat 7 olmuştu. Hemen bir mola yerine çektim ve 'Aman tanrım! Aman tanrım!' diye bağırarak tuvalete koştum. Yetişeceğimi sanmıyordum. Tuvalete girdiğimde klozetin üzerinde kocaman bir örümcek ağı ve siyah lekeler görünce ayaklarımla basıp çömelmeye karar verdim. Tuvaletten, zamanında yetişebilmiş ve midemdekileri çıkarmış olmanın verdiği rahatlamayla çıktım.

Ellerimi yıkarken annem şortumdaki devasa kaka lekesini gösterdi. Klozete yürüyüp baktığımda, 'çömelme' işini pek de beceremediğimi anladım. Klozeti ıskaladığım için her yer kaka olmuş. Yerler, tuvalet kağıdı tutacağı, şortum... Annem yarattığım pisliğin tamamını temizlememe yardım etti. Babam neler yaşandığını öğrenince kamerasını çıkardı, anı ölümsüzleştirmekle kalmayıp hayatım boyunca peşimi bırakmayacak fotoğrafı çekti.'

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
305
192
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
Asosyal deli

sonda ki iyiydi babası ne troll adammış