Arda Güler'in Samimi Özüründen Sonra Tecrübeli İsimler de Arda'nın İzinden Giderek Özür Diledi
A Milli Futbol Takımı'nın deneyimli savunmacısı Merih Demiral, Türkiye'nin 2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etmesinin ardından sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
Gruptan çıkma şansını son maç öncesinde yitiren ay-yıldızlı ekip, turnuvadaki son karşılaşmasında ABD ile karşı karşıya gelirken, Merih Demiral da organizasyona veda edilmesinin ardından duygusal ifadeler kullandı.
Maçın hemen ardından Arda Güler'in samimi özrü büyük takdir toplarken, daha sonra diğer yıldız oyuncuların da onu takip ettiği görüldü.
Tecrübeli oyuncu, Instagram hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
'Türk milletinin başımızın üstünde yeri var. Bizi alkışlamayı da, eleştirmeyi de en iyi milletimiz bilir. Milletimizin yaptığı her eleştiriyi saygıyla karşılıyor, haklı buluyoruz. Bu turnuvaya büyük hayallerle geldik ancak ne yazık ki hayallerimizin çok uzağında kaldık. Yaşattığımız hayal kırıklığı ve üzüntü için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz.
Sahada son düdüğe kadar, terimizin son damlasına kadar mücadele ettik. Ancak bunun yeterli olmadığını biliyor ve sorumluluğunu alıyoruz. 7'den 70'e hepinizi üzdüğümüzün, beklentilerinizi karşılayamadığımızın farkındayız. Ay-yıldızlı formaya layık olabilmek ve milletimizi yeniden gururlandırabilmek için her zaman daha çok çalışacağız.'
Daha önce "abartılıyor" demişti.
Merih Demiral, Avustralya maçı sonrası yaptığı açıklamada 'Halkımızın bizden beklentileri var. Herkes her şeyin farkında. İyi günlerimiz kötü günlerimiz oluyor. Ülkemizde iyi günlerde de kötü günlerde de abartılabiliyor. Her şey dengeli olması lazım.' ifadelerini kullanmıştı.
Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!





Yorum Yazın