Öğrencilik Zamanında Kahvehaneye Takılanların Yakından Tanıdığı 13 Kanka İçecek

-

Öğrenci olup da kahvehanelere takılmayan herhalde yok gibidir. Okulun en yakınında ders arası ya da arkadaşlarla sohbet etmek için gidilen uğrak noktalardır kahvehaneler. Şimdi ise kahveye takılanların çok iyi bildiği içecekleri listeledik. Bakalım sizin favoriniz de burada mı?

1. Oralet

Aslında tam olarak küçüklüğümüzün resmi içeceğidir bu portakallı şey. Ama büyüyünce de kahvede çay yerine içilip vazgeçilmeyen olmuştur. Ve evet, ille de portakallısı!

2. Kivi Çayı

Aslında çay değil, bildiğimiz oralet türevli bir içecek. Yalnız bunun rengi kadar güzel çok az şey var dünyada. Kivi çayı içip okey oynamadan üniversite bitiren bir öğrenci düşünülemez!

3. Muz Çayı

Masaya kendisi gelmeden kokusu gelenlerden bir içecek. Biraz daha zorlasa muhallebi olabilirmiş aslında. Uygun fiyata tüketilecek en mantıklı tatlı da diyebiliriz.

4. Sütlü Kakao

Şimdi evde durup dururken hiçbirimiz "Dur bi kakao" içeyim demeyiz herhalde ama kahvehanelerde bunu içmek apayrı bir zevk. Tabii ki sütlü olacak.

5. Kant

Aslında hiçbir şey değil: Limonlu ve şekerli sıcak su. Bize eskiden kalan bir adet, hala daha kahvelerin menüsünde yer alıyor. Fakat bu kadar basit göründüğüne bakmayın, oldukça faydalıdır.

6. Sıcak Süt

Bir tür bağımlılık olsa gerek. Kimsenin aklına kahvede sıcak süt içmek gelmez ama bazısı da bunun hastası. O yüzden sıcak süt istediğiniz zaman hiçbir kahveci sizi yadırgamaz.

7. Su Bardağında Kahve

Tam bir öğrenci işi. Çoğu kahvede kupa bulunmayabiliyor, çay bardağı da küçük geliyor tabii. O yüzden "Büyük Nes" isterseniz size bu gelir.

8. Kahverengi Şişeli Meyve Suyu

Bir meyve suyunun en nostaljik halini, mütevazı bir kahvehanede bulabilirsiniz. Aynısını marketten, bakkaldan almanız neredeyse imkansıza yakın. Bir de bu meyve suları diğerlerine göre daha kıvamlı ve koyu olur.

9. Somata

Siz şimdi "Yoo hiç öyle bir şey yok?" diyebilirsiniz ama İzmir gibi Ege illerindeki kahvehanelerde bu içecek genellikle bulunur. Kısaca tanımlamak gerekirse bir tür badem şurubu diyebiliriz.

10. Ihlamur

Çay sevmeyenlerin bir başka tercihi daha. Dünyada bunun kadar güzel kokan başka bir sıcak içecek daha var mı acaba? Ihlamur seven her öğrencinin içinde bir aile evi hasreti de vardır kesin :(

11. Adaçayı

Keskin tadı kadar insana enerji verdiği de kesin. Bunu kahvede ADA ya da DALLI diye de sipariş verebilirsiniz. Seveni de hiç az değildir.

12. Beyaz Gazoz

Markası değişse de kahvedeki adı böyledir. Bir beyaz gazozun verdiği mutluluğu, başka hiçbir gazlı içecek veremez. Olsa da içsek soğuk soğuk!

13. Kuşburnu Çayı

"Kuş" derseniz o da olur. Nedense okey oynamayıp kenarda takılanların favori içeceğidir bu. Bunu içen kişiden ders notu isterseniz 35 saat düşünür.

Bonus: Erotik Çay

Bildiğimiz çay elbette. Açık çayın, kahveci dilindeki adı böyle. "Çek bi erotik" lafını duyunca kaçmaya gerek yok yani :)

ONEDİO YEMEK SUNAR!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Yummy

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
bacillus

Churchill var bi de onu da unutmayalım.

aslylmz

kivi çayı efso bi lezzet ya

levent.lord.5

Hala kullanılıyor mu bilemiyorum tabi ama ; yandan çarklı - 3 şekerli çay, salçalı- sadece demli (yani su katılmamış çay), paşa çayı- soğuk çay (bildiğimiz çayın sıcak olmayanı), sağde çay- şekersiz çay, tek çay- tek şekerli çay, tiryaki çayı -çok az demli çay, grip çayı- nane limon çayı, atom çayı- karışık oralet, son çayı- mekancının ücretsiz gönderdiği çay, kaçak çay- bildiğimiz kaçak çay, karma çay- kaçak ile rize çayı karışımı, mis çay-içine kokulu tomurcuk atılmış çay, açık çay - az demli çay, kapalı çay- demli çay, misafir çayı- üçten fazla şeker isteyenin çayı.... çay önemli kardeşim :)

hilmi-tezcan

tam acıkmışken bi anda kapıda beliriveren simitçi abi..

Başlıklar

İzmirçaymeyvetatlı
Görüş Bildir