Görüş Bildir

etiket Ay Resmen Cazibe Merkezi! Zıkkımın Kökü Rezidans Reklamlarından İnsanı Usandıran 13 Klişe

Haberler
> Ay Resmen Cazibe Merkezi! Zıkkımın Kökü Rezidans Reklamlarından İnsanı Usandıran 13 Klişe

İnsan bazen televizyon denilen aletin icadı iyi mi oldu kötü mü oldu diye oturup düşünüyor. Dikkat ettiyseniz rezidans, site, konut projesi reklamları birbirinin neredeyse aynısı. Hayır hiçbirimizde bu kadar para yoksa neden bu kadar çok rezidans yapılıyor o da ayrı bir tartışma konusu. İşte sizin de duyunca tüylerinizin ürperdiği o ev satma klişeleri:

1. Şehrin içinde ama şehirden uzak...

Nasıl olacak o işler dediğinizi duyar gibiyim. Çok basit bir formül var: 'ama'dan önce söylenen her söz yalandır derler. Yani ebenizin bile sizi arayıp bulamayacağı bir yerde yaşamaya hazır mısınız?

2. Burası yeni bir cazibe merkezi...

2. Burası yeni bir cazibe merkezi...

Baştan söyleyeyim, içerde ortam yok. Cazibe merkezi denilince sizin aklınıza ne geliyor bilmiyorum ama benim aklıma bikinili kızlardan başka bir şey gelmiyor. Yıllardır ev satmak için söylenen bu yalana bir dur deme vakti sizce de gelmedi mi?

3. Mahalle hayatını özleyenler için...

Komşu kavgası, torbacı, oto teyp hırsızlığı hariç tabii. Mesela Ankara'daki Çinçin Mahallesi, İstanbul'daki Hacı Hüsrev mahallesi gibi atraksiyonları özleyenler buraya gelmesin. Burda anlatılmak istenen çocuğunuzun havuz başında top oynayabilmesi. Yoksa pencereden 'Okuyom ben ya' diyen bi çocuk çıkmıyor yani...

4. Metroya ve metrobüse 3 dakika uzaklıkta...

4. Metroya ve metrobüse 3 dakika uzaklıkta...

Ev almak için trilyonlar verecek parası olup illa ben metrobüse binecem diyen insanlar için harika bir fırsat doğrusu. Eminim ki bu tekliften sonra taşınmak için nakliyeci tutanların sayısı hiç de az değildir.

5. Kira öder gibi ev sahibi olun...

Biliyorsunuz ki hepimiz kira öderken üstümüze dansöz kıyafetlerini giyip bankaya gidiyoruz. Çünkü kira ödemek dünyanın en kolay, en harika olayı... Neremizden kan alacaklar be Kamil?

6. Yepyeni bir yaşam alanı...

Canlıların yaşam alanı iki fırt oksijen alabildiği her yer olabilir. Sanki afedersiniz kıç kadar metrekarelik alana başka bir iklim getirdiler, bambaşka bir kabile yerleştirdiler. Normal betonlu yapı işte...

7. Doğayla iç içe...

7. Doğayla iç içe...

O upuzun gökdelenler için onca ağacı kesmemiş, onca yeşilliği katletmemişiz gibi çek panpa..

8. Aileniz için yepyeni bir yaşam başlıyor...

8. Aileniz için yepyeni bir yaşam başlıyor...

Bu reklamlardaki ailelerin en belirgin özelliği insanın sinirlerini bozacak kadar mutlu olmalarıdır. Arabanın içinde sanki müteahhit tarafından cennetin müjdesini almış gibi gülüşen bu aile yepyeni bir hayata başlasa nolur başlamasa nolur allasen?

9. Prestijli bir hayat sunuyoruz...

9. Prestijli bir hayat sunuyoruz...

Bunun mealini ben de bilmiyorum, hayatımda hiç prestijli bi şey yaşamadım. Belki de yaşadım ama onun adının prestij olduğunu ben bilmiyordum. Şu an herkesin bildiği tek prestij, Prestij Ailesi. İnşallah evin içinden bi yerden çıkmazlar.!

10. Sadece siz seçkin ev sahipleri için...

Mesaj çok net: Burda hiç fakir yok! Şimdi herkes ay sonu gelene kadar ne kadar seçkin olduğunu düşünsün (Düşünemedi)

11. Alışveriş merkezleri ayağınızın altında...

11. Alışveriş merkezleri ayağınızın altında...

Yıllardan beri herkesin evinin altında bir bakkal varken bunun bir ayrıcalık olarak gösterilmesi açıkçası nitelikli bir dolandırıcılık örneği sayılabilir. En büyük AVM bakkaldır!

12. Komşularınız sizi bekliyor...

12. Komşularınız sizi bekliyor...

Kimsenin kimseyi beklediği yok. Böyle yerlerde komşuluk genellikle 'arabanızı benim arabanın yerine çekmişsiniz Simge Hanım' şeklinde kurumsal olarak ilerliyor. Hafazanallah komşunuza misafirliğe gitmek istediğiniz zaman email ile bilgi vermezseniz komşuluğunuz iptal!

13. Sizler için düşünülmüş spor alanları...

İnsanın 'Gözüm kör olaydı da görmeyeydim' dediği bu görseli kullandığım için hepinizden peşinen özür diliyorum. Ancak siz de cazibe merkezinde, seçkin komşularınızla birlikte yeni bir hayata merhaba demek isterseniz aynen bu şekil spor yapmalısınız. Hayırlı pilatesler...

Onedio Yaşam'ı Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
565
284
50
22
16
15
14
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
TUNA

Bunların dışında bir de Ali Ağaoğlu'nun bizzat oynadığı rezidans reklamları var. "Ben yaptım olacak" türünden laflar ettiği reklamlar. Ayrı bir kategori olar... Devamını Gör

Damian Sanmarti

''yaşam mimarı...''

queen of the alaska

rezidanslardan da orda oturup parasıyla hava atan gereksizlerin hepsinden nefret ediyorum

çünkü fakirsin :)))

zubizaretta69

Yönetim kurulu kararıyla asansöre sıçmak yasaklanmıştır borcunu ödemeyen dairelerin sıcak suyu kesilecektir