Görüş Bildir
Haberler
Tatil Zevki Klişelerden Uzak Olan Çiftleri Mest Etmesi Garanti 16 Balayı Yeri

Dolar ve euro yükselişini hepimiz dert ediyoruz fakat bu sizin hem hesaplı hem de romantik bir balayı kaçamağı yapmanıza engel değil. Bir öğün eksik yiyerek bir mekan daha fazla gezebilirsiniz aslında! BuzzFeed'in kullanıcılarından aldığı yorumlar ile derlediği bu balayı noktaları, biletleri önceden ayırtıp giderseniz oldukça hesaplı ve çok keyifli yerler!

Evet, şimdi başlayalım... Yeni evlenecek çiftlere büyük hizmet!

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/hannahloewen...

'Belize'nin kıyılarına yakın büyük bir ada olan Ambergris Caye'de iki hafta geçirdik. Anakara'dan uçağa binerek kısa bir sürede gidebiliyorsunuz. Yani sonrasında Belize Şehri'ni ve Maya kalıntılarını günübirlik görmeye gitmek çok zor olmadı. Herkes çok arkadaş canlısı ve misafirperverdi. Yemekler çok lezzetliydi ve manzara harikaydı.'

2. Tahoe Gölü

'Eşim ve ben balayı için Tahoe Gölü'ne gittik, hayatımın en güzel tatiliydi. Orman yürüyüşleri ve su sporları gibi birçok aktivite var. Bunun yanında doğa sporları sevmeyenler için alışveriş, restoranlar, kumarhaneler var. Tavsiye edebileceğim bir şey de, katamaran ile göl üzerinde gün batımı turu.'

3. Küba

'Küba'da önce Havana, sonra Cayo Santa María, sonra da Varadero. Görülecek öyle güzel yerler var ki... Her şey inanılmaz büyülü görünüyor ve ayrıca plajlar da fevkalade.'

4. Tayland

'Balayımızı üç hafta boyunca Tayland'da yaptık. Bangkok, Chang Mai ve Phuket'te vakit geçirdik ve zaman zaman da küçük adaları gezdik. Gerçekten harikaydı. Tayland çok ucuz olduğu için lüks takılabiliyorduk. Harika yemekler, lüks spa merkezleri, güzel plajlar ve eğlenceli alışveriş.'

5. ABD Ulusal Parkları Turu

'Eğer partnerinizle birlikte yollara düşmeyi seviyorsanız, ABD'de birkaç milli park gezebilirsiniz. Örneğin: Antelope Canyon, Monument Valley, Zion, Bryce Canyon, the Grand Canyon, Yosemite ve  Sequoia National Park; araçla giderseniz birbirine 1 günlük mesafede yer alıyor.'

'Tropik bir okyanus kıyısında, denizin üzerine inşa edilmiş o bungalovlarda kalmaya paramız yetmedi. Biz de Cancun'da her şey dahil bir otele gittik. Çok yoğun ve duygusal bir düğün süreci sonrasında çok rahatlatıcı bir tatil oldu.'

7. Güney Afrika

'Cape Town'da başladık ve aracımızla kıyıdan kuzeye doğru yol aldık. Sonra Kruger Milli Parkı'nda birkaç gün kaldık. Safari yapmak inanılmazdı, okyanuslardan dağlara ve Afrika bitki örtüsüne, birçok değişik manzara gördük.'

8. Yunanistan

'Eşimle birlikte bir hafta Mykonos'ta, bir hafta ise Santorini'de kaldık. Çok güzeldi ve kesinlikle tavsiye ederim.'

9. Aracınızla Avrupa turu

'Balayımızı İsviçre Alplerinde geçirmeyi düşünüyorduk ama son dakikada planlarımız alt üst oldu. Biz de bir araba kiralayıp İsviçre, İtalya ve Fransa'yı gezmeye karar verdik. Böyle plansız yapılan bir turu tüm çiftlere tavsiye ederim, çok eğlenceliydi.'

10. Kuzey Michigan

'Tropik bir tatil beldesi kadar seksi olmayabilir ama Michigan oldukça güzel ve ucuz bir yer. Pictured Rocks ve Taquemenon Şelaleleri gibi inanılmaz güzel manzaralar gördük. Çok güzel yürüyüş yolları var, ve büyük göller üzerinden gün batımını izlemek kadar romantik bir şey olamaz.'

'Kulağa komik gelebilir ama çocuğunuz olmadan Disney'e gitmek gerçekten harika. Çocuklarımız olmadan önce gittiğimiz en mükemmel yerdi diyebilirim. Bir de balayı paketleri var ve size birçok eğlenceli şey, farklı menüler ve romantik tatlılar sunuyorlar.'

12. Alaska

'Alaska'da bir gezi yapmak aslında ucuz değil, fakat bir macera ve dinlenme arası tatil istiyorsanız, sizin için ideal olacaktır. Göz kamaştırıcı güzellikte bir yerdi, çok eğlenceliydi ve dinlenip rahatlamak için bol bol zamanımız oldu.'

13. Birleşik Krallık ve İrlanda

'İngiltere ve İrlanda'da inanılmaz iki hafta geçirdik. Birkaç gün Edinburgh'da kaldık ve sonra Glasgow ve Liverpool'a geçtik. Sonra Galler'e gittik ve oradan da Dublin'e geçtik. Sonra da güney kıyıları boyunca araçla gezdik. Hem tarihi yerler hem de doğayı tecrübe etmek bize çok iyi geldi.'

14. Kosta Rika

'Bu tatil bizim için macera, romantizm ve harika yiyecekler arasında harika bir karışımdı. Arenal Yanardağının yanında vakit geçirmek çok güzeldi. Nayara diye bir otel bulduk, içinde kaplıcaları vardı, çok güzel bir spa merkezi ve birçok havuz.'

15. Şili

'Aslında bizim balayımız bu değildi ama Şili'de tatil yapmak balayımızdan çok daha güzel bir tatil oldu bizim için. Santiago'da harika şarap bağlarına gittik, Valparaiso'da güzel deniz mahsülleri yedik, sonra Patagonia'da yanardağlara tırmandık, zümrüt yeşili göllerde yüzdük ve fevkalade tepelerde ve buzullarda yürüyüşlere çıktık. Herkese tavsiye edebilirim.'

'Kauai'de yaptığımız balayı tatili, hayatımda yaptığım en güzel seyahatti. Manzara insanın ağzını açık bırakacak kadar güzel. Yolda giderken döndüğünüz her virajda bir başka kartpostal çıkıyor karşınıza. Plajların hiçbir zaman aşırı kalabalık olmamasına şaşırdık. Bir daha gitmek için sürekli uçak bileti bakıyoruz.'

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
Çağrı Mamus

Konu açmak için açılmış, gereksiz ve fazlasıyla yanıltıcı bir başlık. 2013 de balayımıza Maldivler’e gittik, dolar 1.83 dü, 2015 te Zanzibar’a gittik dolar 2... Devamını Gör

Srpennywise

aynisini yazacaktim :) kuba ucak bileti efsane pahali. thailand da

vlknsn

anlamıyorum ki siz kaç para kazanıyorsunuz da abd tatilleri ucuz olabiliyor.

hakan a

lan olm millet düğün yapacak parayı zor buluyor. sizin balayı diye önerdiğiniz yere bak. uzayda mı yaşıyorsunuz napıyorsunuz.