Survivor'da Sizi Eleme Potasından Kurtaracak 'İşte Bu' Dedirten 15 Tarif

-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Azıcık erzak, azıcık Dominik nimetleri, biraz da kokonat bu işin sırrını size verebilir, Yılmaz Morgül'ün duasıyla bereketli bir sofra hazırlamanıza yardım edebiliriz.

1. Sushi

Her sezon balık tutan bir abimiz illaki oluyor. Hal böyleyken pirinç ve çiğ balıktan oluşan sushi ile menümüze başlıyoruz. 

Denizden yosun, taze balık, erzaktan pirinç. Daha ne?

2. Sashimi

Hani olur da erzaktaki pirinç biterse, çaktırmadan pek sofistike göstererek sashimi yapabilirsiniz. Bir nevi fakir suşisi.

Sonuçta çiğ balık.

Fazla söze ne hacet...

3. Hindistan Cevizli Pilav

Hani bitmek bilmeyen bir "kokonat" furyası var ya, hah işte biz ona farklı bir şekil getirdik, hindistan cevizi suyunda pişmiş pirinç yaptık.

4. Kızarmış Balık

Hep sası sası balık yiyolar vallahi bizim içimiz şişti. Biraz un,  biraz Dominik balığı biraz da varsa hindistan cevizi kıtırları oh mis!

5. Muz Yaprağında Balık

Şehirde hiç akla gelmez böyle antin kuntin şeyler ama muz yaprağı için farklı bir aroma veriyor deyyolağğ.

6. Deniz Kabuğu Eti

"Denizden babam çıksa yerim!" diyenlere gelsin. Tabi o halde orası "Açlık Oyunları"na bile dönebilir, dikkat babanızı yemeyin.

7. Deniz Mahsüllü Risotto

Leb-i derya bunlar, denizden ne çıkarsa pirincin içine atın, oldu mu size Michelin yıldızlı bir tarif. Hatta varsa mürekkep balığının mürekkebini, daha da abartalamançi bir şey yapmak isterseniz un ve sudan makarnayla da uygulayabilirsiniz.

8. Balık Keki

Un zaten var, balık zaten var, içine bir de kızarmış hindistan cevizi suyu karıştırdık mı bitmiştir. Ya hakkaten bir daha ki sezon Arda Türkmen'i falan yollasınlar da bize köfte möfte yoğurur, bir atraksiyon katar.

9. Balıklı Risotto Topları

Geçen gün yaptığımız kalan risottoyu unlayıp, yuvarlarsanız, kızartıp  Miss Poku'ya layık bir tarif geliştirebilirsiniz.

10. Tuzda Balık

Arada sırada biraz kendinizi şımartabilirsiniz. Boğazda balıkçıdaymışçasına tuzda bir balık, yanında duble rakı ve haydari, patlıcan ezme, beyaz pe.....

 Hayaller- hayatlar.

11. Hindistan Cevizi Kıtırlı Balık

Bir bıçak, pardon pala yardımıyla hindistan cevizlerini ya kavurun ya da tuzlu suda beklettikten sonra güneşte kurutun. Balıkla veya pirinçle kullanın.

Aslında kırması pek marifetli ama bol bol tarif çıkartıyor. Canını sevdiğimiz kokonat!

12. Balık Taco

Un ve suyla küçük ekmekler ya da krepler yaparsanız dürüp dürüp balıklı dürüm yaparsınız. Bu biraz fantezi olsa da "kuru pişili sası balık" da buna bir alternatif.

13. Hindistan Cevizli Pancake

Kafanıza düşen kokonatlardan rüya gibi bir tatlı yaratabilirsiniz. Hindistan cevizi suyunu çektirip hafif bir şurup elde edebilirsiniz unutmayın. Ha bu resimdeki gibi durur mu? Durmaz.

14. Muzlu Hindistan Cevizli Kek

Muz bazen bulunuyor bazen bulunmuyor ama accuk bişey bile bulsanız bu tarif size pek çok oy kazandırabilir. Un, hindistan cevizi ve muz. O haldeyken pek önemli bir detay olmasa da, hem de VEGAN!

15. Hindistan Cevizli Kokteyl

Bir kaç damla tekila ile o adada cennet tadında kokteyllerle yaşayabilirsiniz. İzin yok ama konunun muhatabı Acun abi, belki bi kerelik kıyak geçer :)

ONEDİO YEMEK SUNAR!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Yummy

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kevin-bey

Hiçbirini yemem. Resimler güzel olsa da tatlarının iğrenç olduğunu tahmin edebiliyorum.

animekizi

tuzda balık çok sağlıksız ☺ yemeyin yerseniz ölürsünüz khjkhjkhjkh

_orca_

Aç kalanı mı eliyorlar yarışmadan yoksa başlıkta mı bi sıkıntı var?

alasia

hayır da işte böyle yemek yaparsanız kimse sizi yazmaz gibisinden

_orca_

Tey tey

luna-chan

Zaten kek yapmak için un yetiyor.Unun üstüne mus koyun küp küp.Al sana muzlu kek

denizkabuklusu

Michelin yıldızını görünce Burnt filmini hatırladım, ama yani şimdi orda adamlar bunları nasıl yapsınlar?

Başlıklar

Acun IlıcalıHindistanKatarkekkokteylsurvivortatlı
Görüş Bildir