Günlük Hayatta İllaki Kullandığımız 15 Milli Yalanımız

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.

1. Onun da sana selamı var.

Aslında yoktu ama şimdi selam vermek aklına geldi.

2. Hocam arkadaş çok kötü lavaboya gidebilir miyiz?

Türk halkının dersten kaytarmak için söylediği en büyük buluştur her zaman işe yarar.

3. Hocam elektrikler kesildi ödevlerimi yapamadım.

2000'li yıllardan önce sıkça kullanılan bu bahane artık gerçekçiliğini yitirmiş olsa da yarattığı etki hala daha sürüyor.

4. Arkadaşımdayım anne ders çalışıyoruz.

Bu cümlenin asıl anlamı 5 dakika falan kitaplara baktık anne için rahat olabilir.

5. Baba para yollasana kitap alacağım.

Baba bütün paramı iddaa kuponlarına yatırdım yemek yemeye kuruşum kalmadı demekten daha kolay değil mi?

6. Yok yok biz yeyip de geldik.

Birkaç ikramda bulunursan hayır demem doğrusu.

7. Bizim için bir şey hazırlama lütfen bir çay içip kalkarız.

Bak önceden haber veriyorum sen hazırlıklara başla.

8. Üzülme oğlum sana kız mı yok.

Anne lafıdır bu, ergenliğin en kotu günlerindeki oğlan çocuğu, kendisini reddeden komşu kızı yüzünden evde kriz halinde dolanırken, zaten oğlanın büyüyüp, elinden gitmesinden şiddetle korkan anne, içinden "olmasın,aman" diyerek, "sana kız mi yok oğlum" der.

9. Sen daha iyilerine layıksın.

Söyleyenin bile inanmadığı ayrılırken kötü olmak istemeyen Türk erkeği tarafından özenle kullanılan cümle.

10. Bir arkadaşa bakıp çıkacaktım.

1984'te bir arkadaşa bakıp çıkacağım diye girdi ama hala çıkamadı.

11. Yok ya ağlamıyorum gözüme toz kaçtı.

Bilisel gerçek, erkek adam ağlamaz gözüne toz kaçar.

12. Ben de tam seni arayacaktım...

Arayan kişiye 'Niye arıyorsun konuşmak istemiyorum işte' demenin başka bir yolu.

13. Abi çok trafik vardı ya...

Bir de şu var; kaza olmuş trafik felç.Hele bir de İstanbul'da köprü trafiği en iyi geç kalma bahanesi.

14. Bir ara kesinlikle görüşelim.

Yıllardır görmediğin adını bile unuttuğun arkadaşına söylemeden edemediğin karşılıklı iç rahatlatma amaçlı kullanılan ilaç kadar kıymetli cümle.

15. Tam da onu diyecektim ki lafı ağzımdan aldın.

İlk önce benim aklıma geldi, benden önce davrandın bunu söylemezsem olmaz anlamındaki cümle.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
limonumsu

7, misafirler her zaman söyler.

cnsfrd

12 ve 13 e katılamıyorum maalesef. insan mecidiyeköyde yaşayınca trafik kaçınılmaz. ve en sık karşılaştığım şey telefonda olayı. 10 numara 10 numara olmuş. bide bunlar "çay çip kalkıcaz" dışındakiler baya beynelminel

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

İstanbulKitapanneçay
Görüş Bildir