Güldüğün TikTok Videolarına Göre Bilinçaltın Neye Saplantılı?

-

Son zamanlarda hepimizi esir alan TikTok videolarından hangisi seni güldürecek bakalım. Güldüğün videolara göre bilinçaltının neye saplantılı olduğunu söyleyeceğiz. O zaman;

Haydi teste başla! 

1. 

Dudaklarım kıpırdamadı yani sen düşün...
Gördüğüm en anlamsız videoydu :/
Komik ya güldürdü :)

2. 

Bu ne gerçekten vasat...
Biraz tebessüm ettim ya :)
Çok komik lan bunlar

3. 

Allah aşkına bunun neresi komik?
Ehh işte.
Puhahahaah :D

4. 

Hiç gülemedim yine ya.
Gülmekle gülmemek arasında kaldım.
Ya bu ne çok komik asdasda

5. 

Bu ne şimdi?
Komik değil!
Kahkaha atıyorum bak 🤣

6. 

Bu mu komik?
Vasatlığına gülüyorum.
Lannnnn çok komik ya :D

7. 

Bi gidin ya...
Moralimi biraz olsun düzeltti işte.
Karnıma ağrılar girdi. 🤣

8. 

Kalbim bunlara daha fazla dayanamıyor!
Sinirimden güldüm ya.
Yarıldımmm :D:D

9. 

Böööğğğğğ.
Hafif bi gülümser gibi oldum.
Zaaaaaaaaaa xD

10. 

Ben gülemiyorum ya siz buna nasıl gülüyorsunuz?
Dudaklarım kımıldar gibi oldu.
Çok komik lan :D

11. 

Gülemiyorum yeter!
İdare eder gibi.
Yaa gülmemek elde mi? 🤣

Sen aşka kafayı takmışsın be!

Senin bilinçaltında yer alan en büyük şey aşk! Ömrün boyunca hayatının aşkını bulmaya yemin etmiş gibisin. Mantık ilişkilerine kesinlikle karşısın. Ve o kadar inançlısın ki bu konuda hayatının aşkını bulacağına sonuna kadar inanıyorsun. Sürekli düşünüyorsun." Acaba şu anda ne yapıyor? " diye kafandan bir türlü atamıyorsun. Bunun bir sonucu olarak da doğal olarak bilinçaltında aşk için kocaman bir yer açılıyor. Resmen bu konuya saplanıp kalmış gibi bir haldesin. Neredeyse gece gündüz hayatının aşkını düşünüyor gibisin. Aslında bilinçaltında bunun yer etmesinin büyük bir sebebi var. Daha önce yaşamış olduğun ilişkiler senin için büyük bir hayal kırıklığıydı. Her seferinde hayatının aşkını bulduğunu düşünerek ilişkilerini canlı tutuyordun. Fakat aslında bunun pek de öyle olmadığını gördün. Bu ise seni aşk konusunda hüsrana uğrattı ve bundan sonra da gerçek aşkın peşinden gitmeye karar verdin. Hala da onu arıyorsun. Ve saplantılı bir şekilde bilinçaltında aşk yatıyor.

Yalnızlık kalmak sende korkunç bir saplantı haline gelmiş!

Senin bilinçaltında yer alan en büyük şey yalnız kalmak. Sen yalnız kalmaktan çok korkuyorsun. Ve bu yüzden sürekli düşünüp, insanlarla iletişim kurmaya çalışıyorsun. Doğal olarak sürekli düşündüğün için bilinçaltında sen fark etmeden bu yer etmiş. O yüzden bu düşünceyi bir an önce kafandan atarsan senin için çok iyi olur. Çünkü sen farkında olmadan bilinçaltında yer alan bu düşünce senin istemeden de olsa davranışlarını etkiliyor. Çoğu zaman olduğun kişiden çok farklı bir kişiye dönüşüyorsun. Bunun sebebi de etrafındaki insanlar tarafından dışlanmak ve yalnız kalmak. O yüzden sürekli etrafındaki insanların suyuna gitmeye çalışıyorsun. Aslında bunu yaptığının sen de farkında değilsin. Ama şöyle geriye dönüp baktığında veya şu an insanlarla olan ilişkini göz önüne alırsan böyle olduğunun farkına varabilirsin. Bu düşünceyi kafandan atamadığın sürece bilinçaltında yer etmeye devam edecektir. Sakın unutma, sen farklı bir insansın ve diğer insanlar tarafından da seviliyorsun.

Başarısız olmayı bu kadar takan birini görmemiştik!

Senin bilinçaltın başarısızlığa büyük bir ölçüde saplantı haline getirmiş. Hayatın boyunca ne iş olursa olsa elinden geleni yapmak için gayret göstermişsin. Ve başarılı olmaya o kadar alışmışsın ki içinde hep başarısız olma korkusu yer edinmiş. Sürekli bunu düşünüp kendini sıkıntıya sokuyorsun. Hal böyle olunca doğal olarak bilinçaltında başarısızlık korkusu yer edinmiş. O yüzden biraz sakin ol dostum. :) Sonuçta her işte başarılı olmak zorunda değilsin. İnsanlar başarısız olmalılar ki başarının değerini anlayabilsinler. Ondan sonraki adımlarını da ona göre atabilsinler. O yüzden başarısızlıktan korkmanı gerektirecek hiçbir durum yok. Sen zaten kendini biliyorsun, başkalarının ne dediğini çok umursamamalısın. Bizden söylemesi. :)

Bu kadar mükemmeliyetçi olmak zorunda mısın?

Sen her anlamda mükemmel olmalısın. Bilinçaltında bu kocaman bir yer etmiş. Elini sürdüğün her işin altından mükemmel bir şekilde kalkmaya büyük bir özen gösterirsin. Her zaman en iyisi sen olmalısın. Kimse senin önüne geçmemeli. Herkes seni parmakla göstermeli ve sen de bu durumdan mutlu olmalısın. Bu seni çok iyi motive ediyor. O yüzden ne olursa olsun her şeyin en iyisini yapıyorsun. Doğal olarak bilinçaltında mükemmeliyetçilik bir saplantı haline gelmiş. Ama biraz sakin olmalısın. İnsanlar her zaman mükemmel olamaz. O yüzden bu konuda biraz daha rahat davranırsan senin için iyi olur. Çünkü herhangi bir işte en iyisi olamadığını varsayalım, düşünsene hayal kırıklığını. Bu durumda sen yıpranırsın. Bizden söylemesi. :)

Seks!

Senin bilinçaltında şehvet var, seks var, libido var. Ayıp değil, günah değil. Utanılacak sıkılacak bir konu değil, yetişkin her insan için normal bunlar. :)  Senin için seks hep bir adım önde. Senin davranışlarını yönlendiren libidon... Ve seks senin için eylemden öte. Verdiğin cevaplar bilinçaltının seksle dolup taştığını söylüyor. Cinsellik sana ilham veriyor ama arada nefes al, bir derlen toparlan kendine gel. :)

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
enesow

nedir bu TikTok? şu yazıya da bakabilirsiniz https://www.bilgirafya.com/sosyal-medya/tiktok-uygulamasi-nedir/

selda-gulec

hayır 11 de neden tvd nin repliğini seçtiniz ki yani diziden soğudum aq

altug-karabulut

Hepsi cringe falan ama 10 harbi güzel ya kjfkasdljkr

hastahalil

3. video nun test kısmındaki şık daha komikti gerisini sen hesapla.

harleyquinn44

Açılır korkusuyla direk mesajlara inerken ecel teri döktüm, mal değneği bu içeriği hazırlayan embesil,ne kadar döl artığı var kamera almış eline

Başlıklar

AşkCinsellikaşk
Görüş Bildir