Görüş Bildir
Haberler
Bir Özel Dedektifin Ağzından Okuyanlara 'Yok Artık!' Dedirten Aldatma Hikayeleri

Gozex
19.09.2018 - 09:25

Aldatacaksan neden hala berabersin değil mi? Men's Health'ten derlediğimiz hikayelere bakılırsa insanlar aldatmak için inanılmaz efor gösteriyormuş.

Kaynak: https://www.menshealth.com/sex-women/...
İçeriğin Devamı Aşağıda

1. "Bir kadının kocası bir anda yeni arkadaşlar edindiğini söyledi. Adam vücut yaptıklarını, beraber spor salonuna gittiklerini iddia ediyordu ama vücudunda hiçbir değişiklik görülmüyordu.

Kadın da bizi aradı, biz de gözetleme ekipmanını yerleştirdik.

Ama adamı takip etmek imkansız gibi bir şeydi. Garip rotalar seçiyordu, saçma yollara dönüyordu.

Bunlar dışında önemli bir detay keşfettik: Komşu, adamla hep aynı anda evden ayrılıyordu. Kadına kocasını hiç komşuyla flört halinde görüp görmediğini sorduk.

Gördüğünü söyledi. Biz de adam yerine kadını takip etmeye karar verdik. O da adam gibi şüpheli ve kaçamak kullanıyordu arabayı ama bu sefer 3 dedektifle beraber hazırlıklı geldik.

Bir süre kadını kaybettikten sonra arabasını kapalı bir sanayi bölgesinde bulduk. Birkaç dakika sonra adam arabasını aynı noktaya park etti.

Müşteriyi arabayla aldım ve bu lokasyona doğru hareket ettik. Müşterileri normalde asla yanımızda getirmeyiz ama bu kadın haberi aldığı gibi zaten kendi gelecekti. En azından benim arabamla gelmesi durumu herkes için daha güvenli yaptı.

Arabayla olayın yaşandığı yere doğru yaklaşırken kadın arabadan atladı ve öndeki arabalara doğru koştu.

Aracın arka kapısını açtığında kocasını pantolonu aşağıda, kadını da çıplak buldu. Olduğu yerde zıplayıp bağırıyordu, komşuya saldırmaya çalıştı ama kocası ikisinin arasında duruyordu. Komşu arabasına gitsin diye eşinin önünü kapattı adam, biz de kadın evine sağ salim gitsin diye önünü açtık.

İçeriğin Devamı Aşağıda

Çift beraber kalmayı seçti, adam komşuyu görmeyi bıraktı ve tekrar denemeye karar verdiler.

Aylar sonra kadın tekrar aradı ve adamın telefonunu dinlememizi istedi ama biz bu tarz bir hizmet vermiyoruz.'

2. "Bir adam eşini takip etmemizi istedi. Kadın, söylediğine göre tropik bir adaya kız arkadaşlarıyla beraber gidecekti.

Planları hakkında bu detaylı hikayeyi anlattı, 7-10 kadın bekarlığa veda partisine gidiyorlarmış. Müşteri, partiye katılacak kadınlardan birinin kocasını tanıyormuş ve adama 'Şehir dışına çıkıyorlar eğlenceli olacak herhalde.' demiş ve adamın neyden bahsettiği hakkında hiçbir fikri yokmuş.

Kadını adaya kadar takip ettik. Anlattığı hikayenin bir kısmı doğruydu, bahsettiği kadınlardan biri 14 günlük tatilin 3 gününde oradaydı.

Dedektiflerden birisi kadının lobide arkadaşını yolcu etmesini izlerken diğer kadını taksiye bindirdiğini gördü. Kadın sonrasında lobiye girdi, adalı çocuk ona doğru yürüdü ve onu kucağına alıp öpmeye başladı.

Birlikte oldukça rahat görünüyorlardı, sürekli öpüşüp sarılıyorlardı. Bu ilk defa yaşanan bir şey değildi.

Sonraki haftayı yakınlarda bir otelde öpüşerek, havuza girerek ve daha fazlasını yaparak geçirdiler.

Tüm bu süre boyunca kadın, kocasına çaktırmamak için arkadaşıyla beraber farklı bikinilerle çekilmiş fotoğraflar yolluyordu.

Ben de müşteriye gerçekte neler yaptıklarının fotoğraflarını yolluyordum.

İçeriğin Devamı Aşağıda

Müşteriye elimizdeki delilleri sunduğumuzda eşinin o adaya daha önce gittiği zamanları düşündü ve diğer adamla bu seyahatlerinden birinde tanıştığı kararına vardı.

Müşteri ilk başta kızdı ama hepsini sindirecek vakti oldu. Sanırım çoktan biliyordu, sadece ortaya çıkmasını bekliyordu.'

3. "Bir adam ve bizi tutan kadının birkaç hafta önce bebekleri olmuş. Bebek çok ağladığı için adamın dışarı çıkma bahanesi kafasını boşaltmakmış.

İlk başta çok şüphelenmeyen kadın sonrasında 'Bir saniye sen ne yapıyorsun? Bana yardım etmen gerekiyor.' demiş, adam da arabayla gezintiye çıkması gerektiğini söylemiş. İşte o an kadın bizi işe aldı.

Normalde neler olup bittiğini anlamamız birkaç gün sürer ancak adamı takip ettiğimiz ilk gün Toronto'da popüler bir üniversiteye gitti.

Sonra 18-22 yaşlarında bir kadını okuldan aldı. Adam 30'larının ortasındaydı. Oradan güzel bir restorana geçtiler. Oturdukları süre boyunca el ele tutuşup öpüştüler.

Yemekten sonra arabaya girdiler, camlarda film yoktu ve sevişmeye başladılar.

Müşteriyle ayrıldılar mı bilmiyorum. Kadına haber verdiğimde yıkıldı, telefonda ağlıyordu ve ne yapması gerektiğini soruyordu.

Sonuç olarak biz ebeveynlik tavsiyesi vermiyoruz, ona kanıtları sundum ve bir daha kendisinden haber almadım.'

İçeriğin Devamı Aşağıda

4. "Bir kadın partnerinden bir çeşit cinsel yolla bulaşan hastalık kapınca bir şeylerin ters gittiğini düşünmüş.

Adam iş gezisi bahanesiyle şehir dışına uçtu, biz de kaldığı otele kadar takip ettik. Müşterinin söylediklerinden adamın zaten ağır bir içici olduğunu ve adamı büyük ihtimal otelin barında bulacağımızı biliyorduk.

Bu dosyaya bakan dedektif bir kadındı ve adam, otelde kalan birkaç kadına asıldıktan sonra dedektifimize asılmaya başladı.

Adama istemediğini defalarca belirtmesine rağmen adam, dedektife fikrini değiştirirse diye bir oda anahtarı bıraktı.'

5. "Bir adamın uzun mesafe ilişkisi vardı ve bu kadınla evlenmek istediğini düşünüyordu. Biraz parası vardı ve onunla çıkar için evlenecek birini istemiyordu.

Biz de kadını takip ettik, genelde bir iki kız arkadaşıyla takılmaya AVM'ye alışverişe gidiyordu.

Kadını gözetlediğimiz günlerden birinde, yakınlarda bir alışveriş merkezinde bir adamla el ele tutuşup öpüştüğünü gözlemledik.

Adama kanıt sunmak için çektiğimiz videoyu tekrar izlerken kadının aynı zamanda kozmetik reyonundan bir şeyler çalıp çantasına attığını fark ettik."

İçeriğin Devamı Aşağıda

6. "Kocası iş için seyahat ettiğinde neler yaptığını görmek için bir kadını takip ediyorduk. Kocası bir şeyler döndüğünü düşünüyordu.

Kadın çok fazla alışveriş yapıyordu, arkadaşlarıyla vakit geçiriyordu ama iki farklı gece, kadının otel otel arabayla dolaşıp oda aradığını fark ettik.

İlk başta kadının neden otel otel dolaştığını anlamayan dedektifimiz otellerden birine girip kadının ne istediğini sordu.

Resepsiyondakiler de saatlik oda fiyatının kadına fazla geldiğini söyledi. Sonuç olarak yaklaşık 5 farklı oteli denedikten sonra kadın sevgilisiyle arabanın arka koltuğuna atladı ve sevişmeye başladılar. Galiba bu kadar kısa bir süre için verecekleri paraya değmeyeceğini düşündüler.'

7. "Bir kadın tarafından kocasının onu aldatıp aldatmadığını öğrenmek için işe alındık. Davranışlarında gariplikler sezmeye başlamıştı.

Adam bara futbol ya da hokey izlemeye gittiğini söylüyordu, gece geç saatlere kadar çalışıyordu ya da arabası bozuluyordu. Kadın uzun bir hafta sonunda tatile gitmek istediği zaman da hep gidememesi için bir bahanesi oluyordu.

Birkaç hafta boyunca adamı izledikten sonra ilişkisini kanıtlayacak her türlü belge elimizdeydi. Kadınla ayrıldılar ama 6 ay sonra bir adamı izlememizi isteyen biri oldu.

Aynı adam olduğundan emindik, diğer kadını aldattığı kadındı bu sefer arayan, adamın onu aldatıp aldatmadığını öğrenmek istiyordu. Bu davayı kabul etmemiş olsak da kadının anlattıklarından aynı adam olduğu çok belliydi.'

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!