Beşiktaş Basketbol Takımı 13 Yıl Aradan Sonra Yeniden EuroLeague'de
Avrupa basketbolunun en prestijli turnuvası olan EuroLeague'de yönetim kurulu yapılan toplantı sonrası EuroLeague'in gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklamıştı. 20. takım için adaylardan biri de Türkiye Ligi finalistlerinden Beşiktaş'tı. Yapılan oylama sonucu siyah beyazlılar 20. takım olarak 13 yıl sonra EuroLeague'e geri dönmüş oldu.
EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklamıştı.
Yapılan oylama sonucu maddi kriz yaşayan Monaco'nun yerine siyah beyazlılar EuroLeague sahnesine 13 yıl aradan sonra yeniden çıktı. Beşiktaş son olarak 2012-2013 sezonunda EuroLeague'de boy göstermiş ve Erman Kunter yönetimindeki ekip son 16'ya yükselmişti.
Böylece EuroLeague'de Türk takımı sayısı üçe yükseldi.
Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes'in yanında Beşiktaş da bu önemli ligde yerini aldı.
Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!





Yorum Yazın