Trabzonspor'un TFF seçimlerinde Yıldırım Demirören'e destek vermesini protesto eden 5 yönetim kurulu üyesi istifa eti.İstifaların sürmesi bekleniyor.Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Olağan Genel Kurul Toplantısı, Trabzonspor Yönetim Kurulu'nda tam anlamıyla deprem etkisi yarattı. Bordo mavili kulübün başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun, TFF seçiminde Haluk Ulusoy yerine Yıldırım Demirören'e destek vermesi beş yöneticinin istifasıyla sonuçlandı.Trabzonspor Yönetim Kurulu üyelerinden Tayfun Kahyaoğlu, Ömer Demir, Köksal Sadıklar, Erol İbrahimağaoğlu ve Ahmet Emre Turhan, istifa etti. İstifaların sürebileceği belirtildi.TURAN: HER ŞEY TRABZONSPOR İÇİNAhmet Emre Turan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, 'Şeref ve namusumla başladığım bu kutsal görevi hiçbir baskı ve etki altında kalmayarak büyük Trabzonspor'un çıkar ve menfaatleri doğrultusunda iyi ve kötü gerçekleştirmeye çalıştım. Şu an için resmi olmasa da bugün itibariyle istifa etmiş durumdayım. Başlarken de böyleydi, bugün için de böyle. Her şey büyük Trabzonspor için' ifadesini kullandı.Yıldırım Demirören'in desteklenmesine karşı olan, 'Onu destekleyene kadar intihar edelim daha iyi' diyen Köksal Sadıklar da, istifa ettiğini söyledi. Sadıklar ve Turan'ın yarın basın toplantısı yapması bekleniyor.ASLAN: 'ERKEN SEÇİME ZORLAYACAĞIM'Bu arada Yıldırım Demirören için verdiği imzayı TFF kongresinde geri alan ve Haluk Ulusoy'u destekleyen Başkan Yardımcısı Yakup Aslan ise (üstte), 'İstifa etmeyeceğim, erken seçime zorlayacağım. Haluk Ulusoy'a destek verdik. Ama dinletemedik sözümüzü. Ben istifa etmedim, her şey daha taze. Ben kalıp erken seçime zorlayacağım' dedi.HUKUK KURULU DA İSYAN ETTİTrabzonspor'un 2010-2011 şampiyonluğunun alınması için mücadele veren hukuk kurulu üyeleri de TFF seçimlerinde Yıldırım Demirören'in desteklenmesine isyan etti. Hukuk Kurulu üyesi Atilla Dilaver, '4 yıllık emek ve strateji çöktü. Trabzonspor, UEFA'ya şikayet ettiği, FIFA ve CAS'a şikayet etmeye hazırlandığı Demirören ile uzlaştı. Taraftar uzlaşırsa dava düşer. Trabzonspor yönetimi adalet mücadelemizi bitirdi. Adalet adına, temiz futbol adına, Trabzonspor adına kara bir gün. Nasıl ki, şike lekesini Fenerbahçe kıyamete kadar taşıyacak, Trabzonspor da bu kara lekeyi kıyamete kadar taşıyacak' ifadelerini kullandı.10 YÖNETİCİ İSTİFA ETTİ, 2 İSTİFA DAHA OLURSA KONGRE YAPILACAKTrabzonspor'da 26 Mayıs 2013'te göreve gelen İbrahim Hacıosmanoğlu yönetiminden şimdiye kadar İrfan Coşkun, Osman İlyas, Yaşar Aşçıoğlu, Sebahattin Çakıroğlu, Muhammet Kara, Uğur Bozoğlu, Çetin Kansız ve Murat Türköz olmak üzere 8 yönetici istifa etmişti. Ahmet Emre Turan ve Köksal Sadıklar'ın istifasıyla bu sayı 10'a yükselmiş oldu.Trabzonspor'da iki yönetici daha istifa ederse, yönetim kurulu sayısı 7'ye düşecek ve kulüp olağanüstü genel kurula gitmek zorunda kalacak.DHA
Türkiye Futbol Federasyonu Olağan Seçimli Genel Kurulu'nda Yıldırım Demirören, başkan adaylığı için yeterli imzayı toplarken, Haluk Ulusoy aday olamadı.Yıldırım Demirören ve Haluk Ulusoy, yönetim kurulu listelerini ve adaylık için gerekli olan üye imzalarını divan başkanlığına sundu.Divan başkanı Mehmet Baykan, iki adaydan temsilci talep ederek, mükerrer oy tespiti yapılmasını istedi. Demirören 240, Haluk Ulusoy ise 65 imza topladı. Yapılan incelemenin ardından, 26 oy mükerrer çıktı. Böylece Demirören'in imza sayısı 214'e, Ulusoy'un imza sayısı ise 39'a düştü.Bu gelişmenin ardından divan başkan yardımcısı Mesut Hoşcan, Anayasa Mahkemesi ve Yargıtay'ın örnek teşkil edecek kararlarını okudu.Divan başkanı Baykan ise seçimli genel kurulun tek listeyle yapılacağını açıkladı.Yapılan oylama sonucu, kullanılan 219 oyun 214'ünü alan Yıldırım Demirören yeniden başkanlığa seçildi. İşte Yıldırım Demirören'in listesiBaşkanvekilleri: Servet Yardımcı, Nihat Özdemir, Ali Dürüst, Hüsnü GüreliYönetim Kurulu: Cengiz Zülfikaroğlu, Erhan Kamışlı, Alaattin Aykaç, Ahmet Gökçek, Mustafa Çağlar, İbrahim Usta, Ali Düşmez, Kaan Terzioğlu, Arif Koşar, Yaşar AşçıoğluYedek Üyeler: Ziya Erbaş, Mete Düren, Selahattin Aydoğdu, Serhat Soysal, Atilla Bingöl, Ertuğrul Dindar, Ömer Sarılar, Saliha Kübra Kabaali, Bayram Yüksel, Mustafa Küçükmeral
Caddebostan sahili, aslında Fenerbahçe'den Kartal'a uzanan bir rotaya sahip. Ama pedal kuvvetinize güvenmiyorsanız Kartal'a kadar dayanamama olasılığınızı düşünüp Caddebostan parkurunda dolanabilirsiniz. Sadece bisikletçilerin değil, koşu yapanların, kaykaycıların ve piknikçi gençlerin de gözdesi olan Caddebostan, cıvıl cıvıl görüntüsüyle size neşe verecek.
Fenerbahçe'nin yeni transferi, konuk olduğu televizyon programında bilinmeyen yönlerini anlattı.Fenerbahçe'nin yeni transferi Şener Özbayraklı, FB TV’de yayınlanan “Güncel” programına konuk oldu. FB TV Haber Müdürü Yasir Kaya’nın sorularını yanıtlayan Şener Özbayraklı, futboldaki gelişimini, Fenerbahçe’ye transferi sonrası izlenimlerini, forma rekabetine bakışını, futbol dışı yaşamını ve hedeflerini anlattı.“Kendimi sürekli geliştirdim ve Fenerbahçe’de oynamaya hazırım”Fenerbahçe’ye transferim benim için kariyerimde hedeflediğim önemli noktalardan biriydi. Bundan 2,5 yıl önce Bursaspor ile anlaşıp Süper Lig’de oynamaya başladıktan sonra hep istikrarlı bir çizgim vardı. Kendi adıma orada çok iyi dönemlerim oldu ama herkesin belli bir hedefi vardır. Benim de hedefim elbette daha iyi şartlarda daha üst seviyede futbol oynamaktı. Sonuçta Fenerbahçe Spor Kulübü’nü benim anlatmama gerek yok, çok büyük bir kulüp. Kendi adıma geride kalan 2,5 senede performans seviyemi arttırdım, üst düzeyde oynamak için kendimi geliştirdim ve şu anda da Fenerbahçe’de forma giymeye hazırım. Artık 25 yaşımdayım ve bir futbolcu olarak en verimli çağımdayım. İnşallah kulübüme faydalı olurum.“Fenerbahçe formasıyla sahaya çıkmak ayrı bir heyecan”Şükrü Saracoğlu Stadı’na rakip takımın futbolcusu olarak geldiğimde bu stadın atmosferinin farkını hep görüyor, hissediyordum. Fenerbahçe formasıyla bu sahaya çıkmanın çok ayrı bir heyecan olacağını da yakın çevremle hep konuşuyordum ama imza törenimden sonra üzerimde formayla çimlere ayak bastığımda gördüm ki gerçekten çok farklı bir duygu. Normalde soğukkanlı biriyimdir ama bu ayrı bir heyecanmış, onu hissettim. Gerçekten heyecanlandım. Geçmişte deplasmana geldiğim bu statta sahaya çıktığımda artık arkamda burayı dolduran büyük bir taraftarın olduğunu hissedeceğim. İnşallah benim için de taraftarlarımız için de hayırlı olur.“Futbolumu daha da üst seviyeye çıkaracağım”Ben Bursaspor’da oynarken hep kendimi geliştirdim. İstikrarlı bir çizgim oldu,. Bursaspor’da 2,5 yıl oynadım ve hiç kötü anım olmadı. Kendi çizgimi hep üst seviyeye çektim. Süper Lig’de çok kısa vadede çıkışı yakaladım, milli takıma yükseldim ve şu anda çok büyük bir camiaya geldim, bunun bilincindeyim. Futbolda gelişim çok önemli. Alt liglerdeyken olan seviyemi biliyordum, şu an mevcut seviyemi biliyorum. İnşallah bu seviyeyi Fenerbahçe’de daha da geliştirip futbol olarak daha da üste çıkacağım.“Mesleğime saygı duyuyorum ve sadece işimi yapıyorum”Fenerbahçe’ye transfer olmam elbette benim futbolumdaki istikrarlı gelişimin bir sonucu. Ben futbolcu olarak mesleğime saygı duyuyorum ve sadece işimi yapıyorum. Her mesleğin zorlukları vardır, mesleğe saygı duymak ayrı bir şey. Buna göre davranınca devamı da geliyor zaten.“Ben oynarken Gökhan ağabey beni destekler, o oynarken ben onu desteklerim”Basın toplantısında da söylediğim gibi Gökhan ağabey (Gökhan Gönül) ile rekabet konusu bende ekstra bir tedirginlik yaratmıyor. Biz bir meslek icra ediyoruz. Rekabet her yerde var. Futbolda aynı bölgede görev yapan iki futbolcudan iyi olan oynar, diğeri sahada olanı destekler, alkışlar. Benim için de durum aynı; eğer ben iyiysem, ben oynuyorsam beni bekleyenin beni alkışlaması gerekiyor, ben bekliyorsam benim onu desteklemem gerekiyor. Mesela ben oynasam Gökhan ağabeyin bana destek çıkacağına eminim ya da o oynarsa ben her türlü desteğimi zaten vereceğim. Oynasak da oynamasak da amaç kulübümüze yararımız olsun. Onun haricinde hiçbir düşüncem olamaz. İnşallah kulübümüz için en iyisi olur.“Fenerbahçe’de aile ortamı var”Fenerbahçe’de ilk andan itibaren bana herkes çok sıcak davranıyor. Burada gerçekten bir aile ortamı var. Yöneticilerimiz, Sportif direktörümüz, hocamız… Herkes çok ilgili. Camiamız için de hayırlı olsun, inşallah hep birlikte güzel bir sezon geçiririz.“Avrupa maçlarıyla birlikte yoğun bir sezon olacak”Avrupa maçları konusunda ayrı bir heyecanım var. Bu alanda çok fazla maç oynamadığım için çok deneyimliyim diyemem. Bizim için çok yoğun bir sezon olacak, kendimizi buna göre hazırlamamız gerekiyor. Şampiyonlar Ligi’nde ön eleme turlarını geçip gruplara kalmak istiyoruz. Ben Avrupa Kupaları’nda oynadıkça daha da tecrübe kazanacağım. İnşallah iyi bir performans gösterebilirim.“Benim hayata tek dayanağım ailemdir”Ben aileme çok bağlı biriyim. Aslında benim tek dayanağım ailemdir. Bursa’da 2 buçuk sene kaldım, orada da ailem yanımdaydı ve futbol haricinde hep ailemle vakit geçiriyordum. Onlar benim en büyük destekçim, iyi günde kötü günde insanın yanında hep ailesi oluyor. Futbol dışında ben de normal bir insanın yaşadığı hayatı yaşıyorum. Artvin Borçka’da doğdum ve çocukluğum orada geçti. Orada yaşam biraz daha farklı, daha zordu. Benim babam öğretmen ve benim kişisel olarak gelişimime büyük katkısı var. Zaten ileride bir gün futbolu bıraktığımda da yaşamak isteyeceğim yer orası.“İstanbul’da yaşamak beni korkutmuyor”Tıpkı Bursa’da olduğu gibi İstanbul’da da ailem yanımda olacak. Onlardan kopmam zaten mümkün değil. İstanbul dışından gelen bir futbolcu olarak İstanbul’da yaşamak beni korkutmuyor. Benim yaşamım belli ve aynı çizgide devam edecek.“Amacım uzun yıllar Fenerbahçe formasını giymek”Fenerbahçe Spor Kulübü’nün büyük bir camia olduğunu zaten biliyordum ama içine girince gerçekten çok farklı olduğunu hemen görüyorsunuz, Burada olduğum için çok mutluyum ve inşallah uzun yıllar burada forma giyerim, kalıcı olurum ve futbol hayatımı burada sürdürürüm. Şu an aşırı olmasa bile bir heyecanım var. Bir kamp dönemine gireceğiz. Maçları gerçekten iple çekiyorum. İnşallah iyi bir kamp dönemi geçer. Sahaya çıkacağım ilk maçı bekliyorum. İnşallah bu forma altında güzel maçlar çıkartırım ve taraftarımız, camiamız için güzel bir yıl olur. Umarım benim için de, futbol hayatım için de güzel bir dönem geçer.Eurosport
Beşiktaş'ın başkanı, hem Demba Ba hem de Ersan Gülüm için teklifler aldıklarını ve görüşmelerin sürdüğünü açıkladı.Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, siyah-beyazlıların Senegalli golcüsü Demba Ba'ya iyi bir teklif geldiğini ve ödeme şartlarını konuştuklarını söyledi.Orman, Ankara'daki Türkiye Futbol Federasyonu Seçimli Olağan Genel Kurulu'nda yayıncı kuruluş Lig TV'ye açıklamalarda bulundu.Demba Ba için 13 milyon avro teklif edildiğini belirten Orman, 'Daha göndermedik ama iyi bir teklif var. Ödeme şartlarını konuşuyoruz' dedi.Orman, Beşiktaş'ta her oyuncunun satılabileceğini belirterek, 'Bence de iyi bir teklif. Bizden daha önemlisi oyuncuyla görüşülmüş. Oyuncu gitmek istediğini menajeri kanalıyla bize iletti. Onun için biz böyle bir yönteme gittik. Biz oyuncuyu yollamadık, oyuncu gitmek isteyince konuşuruz' ifadelerini kullandı.Aynı şekilde siyah-beyazlı savunma oyuncusu Ersan Gülüm için de teklif aldıklarını açıklayan Orman, 'İlk önce oyuncu konuştu. Ondan sonra biz görüşürüz. Buradan da bazı Beşiktaşlılara selam olsun. 'Ersan ile niye sözleşme imzaladınız' diyenler, şimdi bu paralar gelince ne diyecek' diye konuştu. Gökhan Töre'ye ise çok ciddi teklifler var ama kesinlikle satmayacağız. Hele hele Türkiye'ye hiç. 'TÜZÜK DEĞİŞMELİ'Orman, TFF seçiminde gündeme gelen tüzük değişikliğiyle ilgili soruya ise 'Değiştirilmesi gerekiyor. 60 imza, katı yapılmış. 2008'de düzenlenmiş bir şey ama biraz katı olmuş. 'Bir, iki, üç imza olmasın ama 30 imzayı toplayan aday olsun' diyorum' yanıtını verdi.Yapımı devam eden Beşiktaş'ın yeni stadı Vodafone Arena'yı 20 Eylül'de açmayı planladıklarına değinen Orman, ilk 6 maçı deplasmanda oynamak istediklerini söyledi.Orman, 30-35 bin kombine satmayı hedeflediklerini dile getirerek, loca satışının ise bittiğini kaydetti. Orman, 'Almak istedik, bize loca vermedi' diyenlerin yalan söylediğini savundu.Goal
Şili, Uruguay karşılaşmasında Uruguay'ın yıldızı Cavani Şilili oyuncu Jara'nın kendisini taciz etmesinin ardından gösterdiği tepkide kırmızı kart görerek oyundan atıldı.
23. İstanbul LGBTİ Onur Haftası kapsamında düzenlenen Hormonlu Domates Homofobi-Transfobi Ödülleri bu yıl 11. kez sahiplerini buldu. Siyaset kategorisinde domates bu yıl 3. kez Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a gitti.
Bursaspor Başkanı Recep Bölükbaşı Lig Tv'ye yaptığı açıklamada Enes Ünal'ın önümüzdeki günlerde İngiltere'ye sağlık kontrolüne gideceğini açıkladı.Bursaspor'un genç yıldız adayı Enes Ünal, Manchester City yolunda...Bursaspor Başkanı Recep Bölükbaşı , Enes Ünal için Manchester City ile anlaşmaya vardıklarını açıkladı.Bölükbaşı, ' Enes altyapımızdan yetişti. 16 yaşındayken de bn yönetim kurulundaydım. En son Manchester City'den bir teklif geldi. Yazışmalarımız devam ediyor, büyük ihtimalle Manchester'a vereceğiz onu bu. Henüz sözleşme imzalamadı, ama belki hafta sonu vize alınıp, sağlık kontrolünden geçmek için gidebilir ' ifadelerini kullandı.
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor'un prensip anlaşmasına vardığı ve Antalya'ya getirdiği Kamerunlu futbolcu Samuel Eto'o, sağlık kontrolünden geçti.Özel Anadolu Hastanesi'ne 10 özel güvenlik görevlisi eşliğinde gelen Eto'o, burada bazı testlere tabi tutuldu. Eto'o, hastane çıkışında basın mensuplarına, fotoğraf çekmeleri için poz verdi.
Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, TFF'nin başkanlık seçiminde Beşiktaş'ın gündemine dair önemli açıklamlarda bulundu.Beşiktaş'ın transfer gündemine dair önemli açıklamalarda bulunan Güneş, Senegalli golcü Demba Ba'nın takımdan ayrılmak istediğini ifade ederken, Ersan'ın da takımdan ayrılabileceğini ve görüşmelerin devam ettiğini açıkladı. Beşiktaş kalesini koruyan isimlerin geçen sezonki form durumlarına da değinen Güneş, yabancı kaleci transferini değerlendirdiklerini de sözlerine ekledi.Güneş'in Lig TV'ye yaptığı açıklamalar şu şekilde; Stoper ve sağ bekte bir sıkıntı gözüküyor. Oralara transfer yapacağız. Demba Ba gitmek istiyor. Bizim için çok değerli oyuncuydu. Ersan da gidebilir. Görüşmeler sürüyor. Kalecilerimiz iyi ama geçen sene formda değillerdi. Buraya yabancı birini alabilirdik ama onlara güveniyorum.LigTV
Aslan'ın transfer gündemindeki Akhisar'ın yıldızı Güray Vural, Fanatik Gazetesi'ne konuştu: Her futbolcu gibi benim de büyük bir takıma gitme hayalim var ve bu takımın Galatasaray olmasını çok isterim. Ancak Akhisar'ın sözleşmeli futbolcusuyum ve kulübümün menfaatlerini düşünmek zorundayım. Ayrılacaksam, onlar da mutlu olmalı.Sarı-Kırmızılı takımdan kendisine gelen henüz resmi bir teklif olmadığını belirten 27 yaşındaki oyuncu, “Her futbolcu gibi benim de büyük bir takıma gitme gibi bir hayalim var ve bu takımın Galatasaray olmasını çok isterim. Ancak herkesin bildiği üzere şu anda Akhisar Belediyespor’un sözleşmeli futbolcusuyum ve kulübümün menfaatlerini düşünmek zorundayım. Yani kulübüme para kazandırmalı ve ayrılacaksam onları da mutlu etmeliyim. Kulüpler anlaşırsa Galatasaray’da olmayı çok istiyorum” değerlendirmesini yaptı.‘Eğer bu iş olursa...’Transfer olması halinde Galatasaray’da forma rekabetine hazır olduğunu da sözlerine ekleyen Güray, şunları söyledi: “Eğer böyle bir şey gerçekleşirse tabii ki de çok güveniyorum kendime. Evet,
Copa America'da kaleci Muslera'nın kalesinde devleştiği maçta Şili, dokuz kişi kalan Uruguay'ı 1-0 yenerek adını yarı finale yazdırdı3. dakikada ilk tehlikeyi yaratan Uruguay oldu. Rolan'ın vuruşunu Şili'nin Barcelona'lı kalecisi Bravo kontrol etti.26'da Şili tehlikeli geldi. Vargas'ın sağ kanattan sürüp çıkarttığı topta, Valdivia'nın sert şutu kaleci Muslera'da kaldı.36'da Vidal'in 25 metreden nefis vuruşunu kaleci Muslera güçlükle karşıladı.53'te ani gelişen Uruguay kontratağında Rolan, topu kaleci Bravo'nun üstüne nişanlayınca takımını net bir golden etti.
Dünyaca Amerikalı rap müzik şarkıcısı Snoop Dogg, instagram hesabından Galatasaray temalı bir fotoğraf paylaştı.Ünlü sanatçının bu paylaşımı kısa sürede sosyal medyada en çok konuşulan konulardan biri oldu be binlerce beğeni topladı.
Spor gazetelerinin manşetlerinde ve gazetelerin spor sayfalarında bugün hangi haberler var? Spor manşetlerine 1 dakikada göz atın. İşte sporun gündemi…
Türkiye, 2015 FIBA Kadınlar Basketbol Avrupa Şampiyonası çeyrek final maçında Sırbistan'a 75-63 yenilerek, madalya şansını yitirdi.Yarı finale yükselemeyen ay-yıldızlı ekip, 2016 Rio Olimpiyat Oyunları için şampiyonada beşincilik mücadelesi verecek.Maça iki takım da karşılıklı basketlerle başladı. Milli takım, Nevriye Yılmaz ile Sırbistan ise Ana Dabovic ile sayılar üretti. Karşılaşmanın ilk periyodu, 18-18 berabere sonuçlandı.İkinci periyotta Sırbistan, pota altını zorlayarak kazandığı faul atışları sonucunda basketler buldu ve 15. dakikayı 24-21 önde geçti. Kenardan gelen Ayşe Cora'nın bulduğu 4 sayı sonucunda Türkiye, son 3 dakikaya 25-24 önde girdi. 'Potanın Perileri', son bölümde top kayıpları yapınca, soyunma odasına 28-27 geride gitti.
Fikret Orman: 'Çok fazla transfer yapmıyoruz, Beşiktaş'ta artık 'hep al devri' bitmiştir, arada bir 'sat devri' olacaktır. Her sene 3-4, arada da 1-2 transfer yapacağızBeşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, stat projelerinde sona doğru geldiklerini belirterek, 90 gün içinde Vodafone Arena'nın içini ve dışını bitirme gayreti içinde olduklarını söyledi.Orman, Anadolu'daki Beşiktaş derneklerinin temsilcilerine Ankara'da iftar yemeği verdi. Orman, yemek sonrası yaptığı konuşmada, hayata geçirilen projeler ve takıma yapılacak transferlerle ilgili açıklamalarda bulundu.Stat temelini attıkları günden itibaren 18 ay geçtiğini belirten Orman, 'Vodafone Arena, 143 bin metrekarelik bir kapalı alana sahip. Zor bir lokasyonda olduğu için inşaatla alakalı bazen zorlandık. Vodafone Arena, bir kulübün Türk futbol tarihinde yaptığı en büyük yatırımdır. Bütün Beşiktaşlıların gurur duyacağı müthiş bir stat yapıyoruz' diye konuştu.Stat konusunda hiçbir şeyden tasarruf etme mantığına gidilmediğini ifade eden Orman, '2 hafta içinde çatıyı havaya kaldırıyoruz. Sonrasında da çimlerin yetişmesi için 75 güne ihtiyacımız var. Bu da demek oluyor ki eylül gibi çimin üzerinde top oynanır hale gelecek. Yani 90 gün içinde stadın içini ve dışını bitirme gayretindeyiz. Herkesten daha fazla sabırsızlık bizde var' ifadelerini kullandı.Artık çok fazla transfer yapmıyoruzOrman, futbol takımının geçen sene şansız bir sezon geçirdiğini ve kaçırdıkları şampiyonluğun herkesi fazlasıyla üzdüğünü vurguladı.Geçen sezona değinen Orman, 'UEFA Kupası'nı alabileceğimiz bir şans vardı. Tottenham ve Liverpool maçlarını kazandıktan sonra böyle bir yol açılmıştı. Şampiyonluğu da son dönemeçte bir haftada 7 puan yitirerek kaybettik. Bunlar bütün camiada büyük bir üzüntü yarattı' şeklinde konuştu.Orman, genç bir takıma sahip olduklarını kaydederek, şöyle devam etti:'Karakterli çocuklardan oluşmuş, seçilmiş sporcularımız var. Beşiktaş artık üzerine koyma aşamasına gelmiştir. Beşiktaş'ta artık 'hep al devri' bitmiştir, arada bir 'sat devri' olacaktır. Dünyanın büyük kulüplerine baktığınız zaman, birbirlerine oyuncu satarlar ve bütçelerini dengelemeye çalışırlar. Satıp, daha iyisini almaya gayret edeceğiz. Ortada oluşmuş bir şey yok ama hoşumuza gitmesi gereken şey, Beşiktaş'ın oyuncuları değerlidir ve alıcıları çıkmıştır. Beşiktaş'ta oynamadan önceki değerlerinin üzerine koşmuştur. Artık çok fazla transfer yapmıyoruz. Her sene 3-4, arada da 1-2 transfer yapacağız.'Transfer konusunda kimsenin acelesi olmaması gerektiğinin altını çizen Orman, 'Beşiktaş'ın menfaatini sağlamak için pazarlık yapmamız gerekiyor. Bu sene Vodafone Arena'da gerçekten bütün camia olarak şampiyon olmak istiyoruz. Biz bu tesisleri, statları ve sponsorlukları bu başarıları elde edebilmek için yapıyoruz' değerlendirmesinde bulundu.Aradaki farkı kapatıp önde olacağızBüyük yatırımları geride bıraktıklarını ve kulübün borçlarının giderek azalacağını söyleyen Orman, 'Bunu hep beraber göreceğiz, 2019-2020 sezonunda Beşiktaş Kulübü, 1 milyar bütçe yapan bir kulüp haline gelecek. Geçmiş senelerdeki rakiplerimizle olan farkı kapatıp, gelir itibariyle daha önde olacağız. Mesele elde edilen kaynakları doğru kullanabilmektir' diye konuştu.Fikret Orman, basında yöneticiler arasında bazı sorunlar varmış gibi yansıtıldığını kaydederek, 'Beşiktaş taraftarının bunlarla ilgisi yoktur. Taraftarımız sadece stadının ve tesislerinin bitmesini, şampiyon olunmasını, ahlaklı duruşu ve iyi temsil edilmeyi beklemektedir. İçeriden yıkamayacaklarını anladıkları için bir organizasyonla yıkmaya çalışıyorlar. Ben ve arkadaşlarım buna izin vermeyeceğiz' ifadelerini kullandı.Sandığı koyacağızKimsenin aday olamadığı günlerde aday olduklarını ve en kısa zamanda seçime gitmeyi planladıklarını belirten Orman, sözlerini şöyle tamamladı:'Şu anda 6-7 aday varmış. Bu da bizim ne kadar başarılı olduğumuzun göstergesidir. Kendimizle bir nebze de gurur duyuyoruz. Sandığı koyacağız. Herkes eteğindekileri ortaya koyar. Beşiktaş'ta aday çıkmalıdır, çıkmaması ayıptır. Programları olan, arkası boş olmayan, fikirlerini ve Beşiktaş'a katabileceklerinin ortaya koyanların yarışacağı adil bir seçim olur.'Fotomaç
Bir dönem daha göreve devam etmek için 205 delegenin ıslak imzasını alan Yıldırım Demirören, seçime saatler kala büyük yara aldı.Seçimin yapılacağı Marriott Otel'de düzenlenen iftar yemeğinde daha önce Yıldırım Demirören'e destek vereceğini idda eden kulüp delegelerinin Haluk Ulusoy'a gösterdiği ilgi ve yakınlık herkesi şaşırttı.Seçime girmek için gereken 60 imzayı toplayan ve elini güçlendiren Haluk Ulusoy'a delegelerin yakın ilgisi göstermesi seçime daha güçlü girme şansını yakalam fırsatı sundu.Demirören'den acil toplantıBirçok delege iftar yemeği ve sonrasında Haluk Ulusoy ile sohbet edip fikir alışverişinde bulundu. Haluk Ulusoy'a gösterilen ilgi sonrası Yıldırım Demirören, sürpriz bir hamle yaptı. Yıldırım Demirören Ankara Marriott Otel'in 3. katındaki geçici çalışma ofisinde Kulüpler Birliği üyelerini acil toplantıya çağırdı.Toplantıda gerginlikYıldırım Demirören'in daveti üzerine Kulüpler Briliği'nin bazı temsilcileri katıldı. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'da toplantıya sonradan dahil oldu. Ancak Aziz Yıldırım'ın toplantıya katıldığını gören Gaziantepspor başkanı İbrahim Kızıl toplantıyı terk etti.Hareketli dakikalarGelişen olaylar ışığında Aziz Yıldırım ve Nihat Özdemir toplantıyı terk etti. İkiliye otel çıkışında Mehmet Ağar da katıldı. TFF Başkanı Yıldırım Demirören son anda koşarak bu üçlüye yetişti. Dört isim daha sonra Aziz Yıldırım'ın aracının içinde 3 dakika kadar mini bir görüşme yaptı. Görüşme sonrası Aziz Yıldırım, Nihat Özdemir, Mehmet Ağar ve Yıldırım Demirören otele geri döndüHaluk Ulusoy'da kendi ekibi ile şu saatlerde ummalı bir çalışma içerisinde. Kulislerde yaşanan bu gelişme sonrası dengelerin değişeceği konuşuluyor.Fanatik, Mehmet Ali Sabuncu
Galatasaray yöneticisi Cüneyt Tanman, katıldığı bir televizyon programında transfer konusunda çarpıcı açıklamalarda bulundu.Cüneyt Tanman, 'Hamza Hoca, Başkanımız ve ben transfer konusunda çok iyi anlaşıyoruz. Transfer politikamız da belli. 40 küsür oyuncumuz var, bu oyuncuların 28'e inmesi gerekiyor. 3-4 tanesini yakında duyacaksınız. Gidecek ve gelecek oyuncuların planı yapıldı. Bunun çalışmaları Florya'da yapılıyor. Transferlerin sessiz yapılması gerekiyor. 3 tane nokta atışı transfer, 2-3 tanede kenarda başlayıp oyuna girdiğinde katkı yapabilecek isim alacağız. Politikamız bu. Niasse, Galatasaray'ın ilgi duyduğu oyuncuların arasında... Ama 1 numarada değil, listede öncelikli futbolcular da var' dedi.Huntelaar ve Podolski ilgi alanımızdaTanman ayrıca 'Melo için teklif almadık. Sözleşmesi devam ediyor, biz onun 1 yıl daha kalmasını istiyor. Sözleşme uzatmak için iki taraf da sessiz. Ben sportif direktör değilim, ben futbol şubesi sorumlusuyum... Ben Hamza hocanın alanına saygı gösteriyorum. Öne, ortaya ve geriye birer isim alacağız. Bütçemize uygun isimler almak istiyoruz. Huntelaar ve Podolski ilgi alanımızda olan isimler. Yani ilgilendiğimiz 15-20 isimden 2 tanesini de bunlar. Pato ismi bize 3-4 menajerden geldi. Diğer oyunculardan da geliyor' dedi.Fanatik
İstanbul'da düzenlenen Avrupa Gençler Güreş Şampiyonası'nda serbest stilde mücadele eden milli güreşçi Enes Uslu, altın madalya kazandı.Bağcılar Olimpik Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen şampiyonada, serbest stil 66 kiloda mindere çıkan Enes Uslu, finalde Belaruslu sporcu Surkho Rashytkhanau'yu 5-2 mağlup ederek Avrupa şampiyonu oldu.Serbest stil 84 kilo final müsabakasında Rus güreşçi Gadzhi Radzhabov'a 5-4 mağlup olan Mustafa Sessiz ile 120 kilo final maçında Azerbaycanlı sporcu Said Gamidov'a 12-3'lük skorla yenilen Yunus Emre Dede, gümüş madalyada kaldı. 55 kiloda Ukraynalı güreşçi Andrii Yatsenko'yu 10-8 yenen Sezgin Pişmişoğlu ise bronz madalya elde etti.Serbest stil mücadelelerinin tamamlandığı şampiyonayı bir altın, 4 gümüş ve bir bronz madalya ile noktalayan Türkiye, takım klasmanında Rusya'nın ardından ikinci sırada yer aldı. Takım sıralamasında Azerbaycan ise kürsünün üçüncü basamağına çıktı.Avrupa Gençler Güreş Şampiyonası'nda yarın kadınlar 44 kiloda Emine Çataloğlu, 51 kiloda Sinem Çisem Doğdu, 59 kiloda Derya Bayhan, 67 kiloda da Aslı Tuğcu mindere çıkacak.Eurosport
Adı Fenerbahçe ile anılan Tevez, Boca Juniors ile anlaştı.Arjantinli forvet 5 milyon Euro artı 3 oyuncu karşılığında eski takımına döndü. Transferde adı Fenerbahçe ile anılan Carlos Tevez ülkesi Arjantin'in köklü takımı Boca Juniors'a transfer oldu.31 yaşındaki oyuncu için Boca, Juventus'a 5 milyon Euro ödeyecek. Juventus ayrıca Boca'dan biri kiralık, iki oyuncunun da ilk satın alma opsiyonu olmak üzere üç futbolcu alacak. Bu oyuncuların Pavon, Cristaldo ve Vadala olduğu bildirildi.Resmen açıklanan transferin imza töreninin Copa America'nın bitiminden sonra 7 Temmuz'da yapılacağı bildirildi. Tevez, Boca Juniors'tan alacağı yıllık 4,5 milyon Euro ile Arjantin Ligi'nin en çok kazanan oyuncusu da olacak.Juventus'ta 66 maçta 39 gol atan Tevez, 2004-05 sezonunda Boca Juniors formasını giydikten sonra Corinthians, West Ham, Manchester United ve Manchester City takımlarında top koşturdu.NTV Spor