WhatsApp’tan Ex Aşkının Sana Yazacağı Mesajı Söylüyoruz!

44PAYLAŞIM

Ex aşklarımız hiçbir zaman hayatımızdan çıkmaz. Bi şekilde karşımıza çıkarlar. Bakalım, senin ex aşkın karşına ne diye çıkacak?

1. Öncelikle cinsiyetini öğrenelim!

2. Yaşını da söyler misin?

3. Söyle bakalım, daha önce ex aşkın sana mesaj atmış mıydı?

Ohoo hem de kaç kere attı.
Arada bir atıyor.
Çooookk eskiden atmıştı.
Hiç atmadı, yaşıyor mu acaba?

4. Pekii şu an sevgilin ya da flört ettiğin biri var mı?

Valla herkesle yazışıyorum, bu flört etmekse var.
Bir sürü kişi var...
Sevgilim var.
Hayır, kimse yok...

5. Immm... Onu özlediğin oluyor mu?

6. Peki eski sevgilin sana tekrardan gelip bir şans daha vermeni istese kabul eder misin?

Tabii ki hayır!
Bilmem, olabilir.
Kesinlikle ederim...

7. Sen hiç eski sevgililerine sonradan mesaj attın mı?

8. Son olarak, ex aşkın seni daha önce hiç aldattı mı?

Ne yazık ki evet...
Bilmem, belki de aldatmıştır.
Bence aldatmamıştır ya.
Yok, eminim hiç aldatmadı.

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Bu mesaj hiç hayra alamet değil valla...

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Belli ki yalnız kalmış da senin ağzını yokluyor. Kanma bunlara dostum.

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Bunda bir yandan sitem bir yandan da hala seni unutamadım mesajı gizli...

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Valla başka yalan bulamadın mı? Sırf konuşabilmek için uydurduğu bahanelere bak hele. :)

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Ne buluşması canım? Gecenin bilmem kaçında artık ne düşünüyorsa birden gaza gelmiş de buluşalım demiş. :)

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Ağla kalbim ağla, sen ağla kalbim ağlaaaaa, sus sesin duyulmasın...

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Eeee napalım şimdi? Ben sevgili yaptım, çok mutluyum mesajı vermeye çalışıyor. Ayrıca numaranı falan silmiyor yalan. Şimdi buna "sen kimdin?" mesajı yazılır.

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Ahh bee... İçten ve samimi olabilir bilemedik...

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Hmm, sen bu konuda ne düşünüyorsun? Hala onunla birlikte olmak istiyor musun yoksa yoluna mı bakıyorsun?

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj:

Hayda ciğerimiz kalmamıştır...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
koray-polat1

aggaa yapma yanarız nerde ne zaman hangi pozisyonda dvklbdbkdfb

koray-polat1

gfmbfgmnkfgnlkf siktir lan avel

-minschm

Ex aşkının durduk yere yazacağı mesaj: -Uyudun mu? Bu mesaj hiç hayra alamet değil valla... Bana Uyandın mı? geliyo genelde .d

gzm-ynklr

Gece gece düşündümde ne güzel şeyler yaşamışız.

ozzy_oz

uyudun mu? / neyim ben sex machine mi? 😂😂

Görüş Bildir