Surat İfadesinden Küfür Ettiği Çok Net Belli Olan 23 Hayvan

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz

Hani hayvanların bazı tipik bakışları vardır. Mesela "son dediğini anlamadım" der gibi bakar, mesela "daha yemek yok mu?" der gibi bakar. Bazen de ne demek istediğini anlamazsınız ya da anlamazdan gelirsiniz, çünkü hayvan çok net sövüyordur size...

1. Daha eve geleli iki gün oldu... Bu neyin yıkaması ib..... .....dı

2. Tabii ya hemen fotoğrafımı çek, çok komik değil mi a....ı ı....ı s....min .....ğı!!

3. Allah belanı versin... Başka da bir şey demiyorum.

4. İki kere versin belanı gudubet herif!

5. .... Anneni de ben yıkıycam böyle...

6. Yüzümüz yumuşak diye etmediğini bırakma bana emi g....ü a....ı s....n herifi!!

7. N'apıyım? Seni eğlendirmek için şebek mi olayım g.t!

8. Ehehehehe koyun gibi ehehehehe dal.....k!

9. Olm madem böyle heveslerin vardı, dişi kedi alsaydın ya p..t!

10. Açsana lan kapıyı kunek!!

11. Uyuma olm, bu gece uyuma ümüğünü kemiricem senin hayasız!

12. Kirpiyim lan ben, salsana doğaya a...kun!

13. Bağırsaklarını yemezsem şerefsizim!

14. Mama nerede kız o....u!!!

15. Hee tabii bakışlarım böyle... Öldürücem olm seni, ölünü ............!!!

16. Git ananın taklidini yap genç!!

17. Oyuncağın mıyım senin g...t!!

18. mınıırzınısktmnospuçcuğu....

19. Barınaktayım diye değil...

Kediyim diye isyanım yelloz!!

20. Yem versene... YEM VER YEM A....NA KODUMUN SAĞIRI!!

21. Baldızını s.....m senin it kişilikli!

22. Durulasana anası yitik!

23. Bir hasta olayım kan kusturucam sana p.ç!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
aysenur-manavci

Anası yitik ne olum :D

cenk-aygun-acer

biz yazsak bu küfürleri terbiyesiz oluruz . elin adamı hayvanların fotograflarının ustune altına yazmıs onedio da haber olmuş yetmemiş yanında lan dediğinde trip atan hanım kızlarımızda boslukları doldurmakta pek eğlenmiş adaletini s.....m onedio :)

Gizli Kullanıcı

16'daki goril bildiğin Clint Eastwood amk..

neka

Resimlerle ilgilenmedim, boşlukları doldurmakla geçti vakit :ddd

skriiiex

düşün 2 de yarıldım :D awe:awq

Görüş Bildir