Görüş Bildir
Haberler
Yakışmadı Rockstar! GTA: The Trilogy - Definitive Edition'da Cyberpunk 2077'yi Aratmayacak 13 Hata

Yakışmadı Rockstar! GTA: The Trilogy - Definitive Edition'da Cyberpunk 2077'yi Aratmayacak 13 Hata

Rockstar Games, yıllardır GTA 6 hayali kuran milyonlarca oyuncuyu GTA Trilogy: Definitive Edition duyurusuyla şaşırttı. Hiçbir oynanış videosu yayımlamayan firma oyun dünyasının kendisinden hiç beklemediği bir olaya imza attı.

Geçtiğimiz günlerde çıkış yapan Definitive Edition sürümleri ise Metacritic'te yere çakıldı. Teknik hatalar, özensiz çalışmalar ve grafik problemleri Cyberpunk 2077'yi aratmadı. İşte efsanevi üçlemeye adeta saygısızlık eden birbirinden ilginç GTA: The Trilogy - Definitive Edition hataları...

İçeriğin Devamı Aşağıda
Reklam

1. Belli ki motor sürerken ters yöne bakmak Definitive Edition'da "iyileştirilmiş."

1. Belli ki motor sürerken ters yöne bakmak Definitive Edition'da "iyileştirilmiş."

Motor sürerken arkaya bakmak isterseniz CJ'in düz bakışlarla ekranınızı kapladığına şahit olabilirsiniz.

2. Emniyet kemerlerini bağlayın. Aracınız her an yere saplanıp kalabilir.

2. Emniyet kemerlerini bağlayın. Aracınız her an yere saplanıp kalabilir.

Yirmi sene önce araba mekaniklerinde problem yaşamayan oyun yeni sürümlerde inanılmaz hatalara sahne oluyor. Gerçekten çok yazık diyoruz sevgili Rockstar.

3. GTA III'te sağa ve sol yönlere döndükçe arabanızın boyutu büyüyebilir.

3. GTA III'te sağa ve sol yönlere döndükçe arabanızın boyutu büyüyebilir.

2001 yılında çıkış yapan GTA III'ün en popüler hatalarından biri de aracın giderek büyümesiydi. Yenilenmiş ve elden geçirilmiş sürümlerde geliştirici ekip bu hatayı dahi çözmeye yanaşmamış.

4. İlk sürümde yer alan araç camlarının kırılma efekti yeni sürümlerde yer almıyor.

4. İlk sürümde yer alan araç camlarının kırılma efekti yeni sürümlerde yer almıyor.

17 sene önce çıkan oyunda böyle bir gerçekçi detay var. Fakat DE sürümlerinde araç camları hasar aldığı anda yok oluyor.

5. Görüş mesafesindeki sisi ortadan kaldıran Definitive Edition yüzünden GTA: San Andreas haritası da oldukça küçük görünüyor.

5. Görüş mesafesindeki sisi ortadan kaldıran Definitive Edition yüzünden GTA: San Andreas haritası da oldukça küçük görünüyor.

GTA: San Andreas'ın ne kadar devasa bir haritaya sahip olduğunu düşünür, çöl ve kentlerde gezerken çok keyif alırdık. Yeni sürümde haritada sis bulunmadığı için tüm her yeri tek bir noktadan görmek mümkün. Düz dünyacıların seveceği kesin...

İçeriğin Devamı Aşağıda
Reklam

6. Grafik hataları sayesinde CJ neon zırhıyla Cyberpunk 2077'den çıkmış gibi görünüyor.

6. Grafik hataları sayesinde CJ neon zırhıyla Cyberpunk 2077'den çıkmış gibi görünüyor.

Işıklandırmalar ve ağaçlar gerçekten pek güzel görünüyor. Ama Definitive Edition'un özensiz bir şekilde geliştirildiğini buna benzer onlarca örnek sayesinde anlayabilirsiniz.

7. San Andreas'ın dağları tepelerinde gezerken kendinizi yer çekimine karşı gelirken bulabilirsiniz.

7. San Andreas'ın dağları tepelerinde gezerken kendinizi yer çekimine karşı gelirken bulabilirsiniz.

Mini haritada yer alan köprü oyunun kendisinde gözükmüyor. Grafik hatası sonucu köprünün görünmez olduğunu söyleyebiliriz.

8. Oyunlar yapay zeka ile tekrar ölçeklendiği için tabelalardaki birçok harf silinmiş halde.

8. Oyunlar yapay zeka ile tekrar ölçeklendiği için tabelalardaki birçok harf silinmiş halde.

Yeni sürümlerdeki özensizlik Rockstar Games'in projeye olan güvenini de gösteriyor. Müsait anlamına gelen 'available' kelimesi Vice City'nin yeni sürümünde 'avaiable' olarak ortaya çıkmış.

9. Retina yakan yağmur efekti ise neyse ki geçtiğimiz günlerde çözüldü.

9. Retina yakan yağmur efekti ise neyse ki geçtiğimiz günlerde çözüldü.

Bu sürümleri bir kişi test etse yağmur efektinden kesinlikle şikayet ederdi.

10. Ryder bench press hareketinde kendini biraz zorlamış gibi duruyor.

10. Ryder bench press hareketinde kendini biraz zorlamış gibi duruyor.

Yeni sürümde Ryder'ın kolları sürdüğü bisiklet ve araçlara adapte olabiliyor.

İçeriğin Devamı Aşağıda
Reklam

11. Kabus kaynağı olmuş diyebiliriz.

11. Kabus kaynağı olmuş diyebiliriz.

İnanın bu hataya dair Rockstar Games ve Grove Street Games'in de bir açıklaması bulunmuyordur.

12. Şirketin logosunun haritadaki tasarımında bile problemler var.

12. Şirketin logosunun haritadaki tasarımında bile problemler var.

Rockstar Games'in yıldızlı logosu şeklinde tasarlanan havuzu mini harita kısmına bile doğru bir şekilde taşıyamamışlar.

13. Diyecek bir şey bulamıyoruz.

13. Diyecek bir şey bulamıyoruz.

Grafiksel bir güncelleme neden bu tür hatalara sebep olur anlayamıyoruz. GTA: San Andreas'ın düştüğü hale üzülmeden duramıyoruz.

İlginizi Çekebilir

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
Reklam
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
7
2
1
0
0
0
0
Yorumlar Aşağıda
Reklam
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
01011o011

Pc versiyonunu mobile port'layan Grove Street Games yaptı ama bu rezilliğe nasıl onay verdi, orası muamma. Para için yaptı desem, ihtiyacı yok. Bundan kazana... Devamını Gör

blackhawk35

Keşke yapmasaydınız orjinal seri binkat daha güzeldi keyifle oynuyodum bu seriye 600 tl veren ya zengindir yada paraya acımıyodur zaten artık yıl geliyo 20... Devamını Gör