Özel Hayatında Gerçek Bir Romantik misin, Yoksa Odunun Teki mi?

-
Abone ol

Senin hücrelerin adeta 'aşk' diye mi bağırıyor, yoksa romantizmin r'sinden anmalayan odunun teki misin? Malum, aşk bizim işimiz, sana doğru teşhisi de şıp diye koyacağız emin ol. Hadi bakalım, doğru teste!

1. İlk olarak cinsiyetini öğrenelim.

2. Bir de yaşını söyler misin?

3. Şans veya kaderin aşkta bir rol oynadığını düşünüyor musun?

Evet, kesinlikle.
Hayır, alakası bile yok.
Ara sıra öyle hissettiğim oluyor.
Bilmiyorum.

4. İlk görüşte aşka inanır mısın?

Evet, inanırım.
Hayır, inanmam.

5. Peki, günün birinde hayatının aşkıyla karşılaşacağına inanıyor musun?

Bir şekilde yollarımızın kesişir herhalde.
Aşk diye bir şey yok ki arkadaşım, ne inanması?!
Elbette inanıyorum, eninde sonunda bulacağım onu!

6. Bu zamana kadarki ilişkilerinde 'bu bizim şarkımız' dediğin bir şarkı var mıydı?

Olmaz mı? Tabii ki vardı ah ah...
Hayır, hiç öyle şarkımız falan yoktu.

7. Senin için ideal buluşma nerede ve nasıl olmalı?

Yemyeşil bir ormanda piknik yaparken.
Pahalı bir restoranda mum ışığında yemek yerken.
Şirin bir kafede baş başa kahve içerken.
El ele deniz kenarında yürüyüp yıldızları seyrederken.

8. Sevgilini özlediğini ona nasıl belli edersin?

Gün içinde sık sık ararım.
Ona mesaj yazıp özlediğimi söylerim.
Bir not kağıdına onu düşündüğümü yazıp baş ucuna bırakırım.
Onu mutlu edecek küçük bir hediye alırım.

9. Sevgilin çok ısrar ettiği için bir aşk filmi izlemeye başladınız. Filme nasıl bir tepki verirsin?

Hikâye güzelse pür dikkat izlerim.
Acıklı sahnelerle dalga geçerim.
Gözyaşlarına boğulurum, sevenler kavuşur inşallah!
Hayatta hiçbir kuvvet bana o filmi izlettiremez.

10. Ve son soru... İlk öpüştüğün anı hatırlıyor musun?

Evet, her bir detayı dün gibi aklımda.
Kiminle olduğunu hatırlıyorum ama detayları aklımdan silinmiş.
Hatırladığım şeyler var ama yüzde yüz değil.

Sen iflah olmaz bir romantiksin!

Romantikliğin kitabı yazılmış olsaydı, yazarı kesinlikle sen olurdun. Böyle ince düşünen, sevdiğini göstermekten çekinmeyen insanlara hasret kalmıştık doğrusu. Romeo ve Juliet senin yaşadığın ilişkinin güzelliği yanında halt etmiş!

Sen romantizmden sınıfta kaldın!

Yani gönül isterdi ki sana şurada iki çift güzel söz edelim ama verdiğin cevaplar bizim seninle ilgili övgü dolu sözler söylememize mani oluyor ne yazık ki... Hayır bir insan romantizmden bu kadar mı anlamaz! Anlamıyormuş valla, biz de sayende öğrendik. Ama tavsiyemiz bu konuda biraz çaba göstermen, sonuçta her insan ufak jestlerden hoşlanır, sevildiğini hissetmek ister öyle değil mi?

Sen doğru anda doğru hamleyi yapacak türde bir romantiksin!

Tamamen pembe bulutların içinde yüzdüğünü söyleyemeyiz ama romantizm konusunda iddialı olduğun su götürmez bir gerçek. Özel günleri unutmazsın, hoş jestler desen ihmal etmezsin, sevdiğini göstermekten de çekinmezsin yani aslında romantizm söz konusuysa sen bunda bayağı uzmansın. İdeal dengeyi tutturmuş gibi görünüyorsun, o yüzden aynen devam!

Sende yarı yarıya romantiklik var!

Yani gerçek bir romantik de diyemeyiz senin için taze kesilmiş bir odun da... Her ikisinden de biraz var. Zaman zaman çok güzel şeyler de yapabiliyorsun, jetonunun düşmediği anlar da oluyor. Ama en azından yeri geldi mi sana romantik olacağın konusunda güvenebiliriz. Bu da bir şeydir, ne diyelim.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
nigtmare

Sen romantizmden sınıfta kaldın!//SANMAM :D

orhan-ulusoy

Sen doğru anda doğru hamleyi yapacak türde bir romantiksin! Ben diye demiyorum ama bu konuda iyi olduğumu düşünüyorum (:

ssensei

Sen doğru anda doğru hamleyi yapacak türde bir romantiksin! E fazlası da sıkıyor zaten, arada odun olmakta fayda var. :)

gzm-ynklr

Sen romantizmden sınıfta kaldın!

ukale

Sevgilini özlediğini nasıl belli edersin? Başına not bırakırım? Çekip çekip içerik mi hazırlıyorsunuz arkadaş?

Görüş Bildir