Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

İstanbul'un Çin'i Şirinevler Hakkında Düşüncelerini Twitter'da Haykırmış 23 Kişi

-

İstanbul'un kalabalığından ötürü Çin'e benzeyen semti Şirinevler sadece kalabalığıyla ve trafiğiyle değil her yönüyle insanları canından bezdirmeye meyilli. İşte Şirinevler'e karşı olan duygularını içinde tutamayıp Twitter'da haykırmış 23 kişi.

1. Bence de

selocandirs

2. Çünkü Şirinevler insanı mahveder.

serkanaxuu

3. Bayburt mukayese bile kabul etmez. Ankara falan olsa bir nebze.

ertntr

4. Burası Şirinevler burada her şey gerçek.

ayysenuryavuz

5. Nat Geo iftiharla sunar.

ipekkerdogan

6. Yan yana iki ilçe arasındaki inanılmaz fark.

obcoksen

7. Maça gelen Napoli taraftarları bile Şirinevler'de bıçaklandı.

akagi_ijn

8. Bekleyemezsin zaten.

cantastan99

9. On numara tespit.

mehmetcorban

10. Dünyanın en kalabalık mannequin challenge'ı.

CABAYESHOT

11. Abi beni buradan kurtarın diye yalvarmazsa hiçbir şey bilmiyorum.

TheVoyvoda

12. Katılıyorum.

kahramaniremm

13. Göremeden rahmetli oldu yazık.

samataryan

14. Mecbur kalmadıkça Şirinevler'e gitmeyin isimli çalışma.

ilkbendrsy

15. Kader.

handanpekkan1

16. Çabuk pes etmişsin üç gün bekleyenler biliyorum.

_fatihcoban_

17. Bu nasıl bir kendine bedduadır?

dayiminici

18. Uzaylılar Şirinevler'i görse gezegenlerine geri döner.

lannolmus

19. Helal olsun.

seymaergunn

20. 

msefakaraca

21. Bekleme gelmeyecek...

Mettehannn

22. Yenibosna'da inmek daha mantıklı.

AydinEvlin

23. Yorumsuz.

sonfecipluton

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
buda-benden-olsun

istandul da yaşıyorum ve hiç gitmedim şirinevlere şu an iyi ki de gitmemişim dedim :))

Gizli Kullanıcı

gel gel güzeldir aslında yorumlar sadece mizaha vurmuş işi biraz da abartılı o kadar

karayel2009

şirinevlerde bir devlet kurumunda 7 yıla yakın çalıştım. yorumlar abartılı. çok kalabalık olduğu doğru ama bu kadar aşağılanacak ve olumsuzluğu abartılacak bir yer değil. yaşayan bir yer bir kere. internet cafeler, kitapçılar(6 tane var. ama ilk gelen biraz zor bulur hepsini), orijinal diye korsan kitap satan bir yer, korsan DVD-vcd -oyun satan yerler, kırtasiyeciler, bayiler, sinema, cami önünde kopya ilahi, kuran cdsi satanlar, envai çeşit lokanta, body building salonları, tinerciler, avm, vs... vs... öğlenleri hep gezerdim ben bir sorunla karşılaşmadım. karşıdaki ataköyle tamamen farklı dünyalara ait yerler olduğu doğru tabi.

123

Bok mu var da İstanbulda yaşıyorsunuz ? Dönün köyünüze. 80% i de kesin asgari ücrete falan çalışıyordur (yanlış anlaşılmasın asgari ücretle çalışanları aşağılamıyorum)

Gizli Kullanıcı

#20 de haykırdım :)

boltonlarin-remzi

ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi. Şirinevler lanetlidir arkadaşlar. Ben henüz ne yagmur boran kar ne tatil günü ne arefe ne sokağa çıkma yasağı.... hiçbirinde şirinevleri boş, trafiksiz görmedim. Bazen haritadan silinmeli diye düşünüyorum. Bahçelievler-yenibosna arası kesilip çıkarılmalı.

Gizli Kullanıcı

kendi başına bir cumhuriyet o ayrıca her gün rekor kıran başka yer biliyon mu :))

boltonlarin-remzi

semih cumhuriyeti vardı soner günday'ın mı umut sarıkaya'nın mıydı ne? O geldi aklıma.

Başlıklar

AnkaraBayburtÇinİstanbulTwitter
Görüş Bildir