Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Hayatının Merkezinden Kalpler Fışkıran Aşka Aşık İnsanların 15 Özelliği

-

Yeryüzünün modası asla geçmeyen ve en fenomen duygusu olan aşkın tarifi hala tam anlamıyla yapılabilmiş değil.

Her bünyede farklı reaksiyonlara neden olan bu gizemin peşine düşmüş ve en sonunda aşkı yine aşkta bulmuş insanların özelliklerinden bahsedelim mi biraz?

1. Aşklarını herkese anlatmaktan hiç çekinmez hatta gurur duyar ve bundan büyük keyif alırlar.

Normal bir insana göre iki üç misli yaşadıklarından bu duyguyu, içlerinden taşıyor haliyle.☺

2. Aşktan gelen her şeye razı olduklarından aşk acısı çekmek seve seve katlandıkları bir durumdur.

Tek tepkili bir durum değildir ki aşk; gülmek de var, ağlamak da. 😕

3. Hayatında kimse yoksa, dillerinden "Aşık olmak istiyorum yaa'" cümlesi düşmez.

Duramıyor, duramıyor.😳

4. İçlerinde saçılmaya hazır kocaman bir sevgi şelalesi vardır ve paylaşmak için çıldırırlar.

Boşa mı gitsin bu kadar sevgi.😍

5. O kaçamak bakışmalar, konuşmaların anlamını çözmeye çalışmalar ve heyecana teslim olmalar filan, onların can damarıdır.

Bunu kim sevmez ki.🤗

6. Kolay kolay vazgeçen tipler değillerdir, bir kere o duyguyu yakaladıysa birinde, onun için çabalar ve emek verir.

O aşk yaşanacak!😎

7. Kalplerinin boş olduğu zamanlar onlar için hayat durmuş gibidir, mutsuzluktan öleceklerini düşünürler.

Aşksız nasıl yaşıyor bu insanlar.☹

8. Aşka olan aşkları gözlerini kör etse de "Ben bakmadan, görmeden de severim," diyebilen kişilerdir.

Size ne.😏

9. Duygularını göstermekten hiç çekinmez, bağıra bağıra ağlar, tepinerek kahkaha atarlar.

Her his uç noktada yaşanıyorsa demek.😁

10. Aşk diye bir şey yok, cümlesini benimsemişlere tepki olarak dünyaya gelmişlerdir.

Hiç kusura bakmayın, aşık olmaya geldik.😌

11. Yaşam enerjilerine aşklarından alırlar ve bu ışıl ışıl görünmelerini sağlar.

Parlıyorlar resmen.🤗

12. Sanıldıkları gibi şıp sevdi değillerdir, aşkı kimde görürlerse kalpleri onu takip eder, hepsi bu.

Aşk, durduğu yerde durmuyorsa onlar ne yapsın yani.😅

13. "Geçer bunlar, daha gençsin, aşk yalan," diye heveslerini söndürmeye çalışan insanlara, bu duygunun güzelliğini unuttukları için acıyarak bakarlar.

Çok yazık çok.😒

14. Aşk onlar için yalnızca bir insan suretinde olmayabilir, hayattaki her şey onlar için aşık olunma potansiyeline sahiptir.

Kalemine, kitabına, ağaca, çiçeğe, kediye, köpeğe...😍

15. Efsane ilişkiler yaşar ve hayatlarından çıktıkları insanların hafızalarından kolay kolay silinmezler.

Gel de unut böyle birini şimdi.😔

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kronik-blue

Mantıklı ve realist olduğumdan böyle safça duygusallıklara yer vermiyom

enk-capital

Çok gerizekalı olurlar. Söylediğiniz her şeye inanmaya hazırdırlar. Gel dersiniz gelirler, git dersiniz giderler, elli kişiyle aldatırsınız o yine salak gibi peşinizden gelir. Velhasıl, ekmeğini çok yedim bu saftiriklerin ama çok kolay insanlardır. Bana göre değil. Bi süre sonra bunların eziklikleri, aşk meşk saçmalıkları içinizi bunaltmaya başlar ve elde etmenizin daha zor olduğu bi hedefe yönelirsiniz. Çok hayalkırıklığına uğrar, çok yaralanırlar. Sonunda kalplerinin değil mantıklarının sesini dinlemeleri gerektiğini anlayana kadar gelen vurmuş giden vurmuştur bile. Ezilirler, yıpranırlar, kullanılırlar. Bazen acısam da kendilerine aslında bu salaklıkla başlarına gelen her şeyi hak ettiklerini düşünmeden de edemiyorum.

kronik-blue

Ben genellikle erkenden şutluyorum o kadar acımasız olamam ya ah almak çok kötü sonra hiçbir işim rast gitmiyo

kaptan-yosun

ufff akşam akşam aşık olasım geldi.

hatice-bersu-yanik

böyle ınsanlara gercekten cok sınır oluyorum.önune gelene asık olan tıpler bunlar mk

alienca

aşk diye bir şey yok ahahha gıcıklık

Başlıklar

aşktarifi
Görüş Bildir