
Galatasaray - Fenerbahçe Derbisi Ertelendi!
Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe derbisi ileri bir tarihe ertelendi. TFF'den yapılan açıklamada 'Bu akşam oynanması planlanan Galatasaray-Fenerbahçe müsabakası, İstanbul Valiliği'nin aldığı karar doğrultusunda kulüplerimizle de görüşülerek ileri bir tarihe ertelenmiştir.' ifadelerine yer verildi. Cumhurbaşkanı Erdoğan ise maçın önce seyircisiz oynatılmasının planlandığını ancak yeni istihbarat gelince erteleme kararının alındığını belirtti.



















