Görüş Bildir

Yaptıkları Oyun İncelemeleriyle Yüzümüze Bir Tebessüm Getiren Türkler Tarafından Yapılan 12 Oyun İncelemesi

Haberler
> Yaptıkları Oyun İncelemeleriyle Yüzümüze Bir Tebessüm Getiren Türkler Tarafından Yapılan 12 Oyun İncelemesi

Türkler her alanda kendisine özgü bir şekilde işi yapar. Peki Türkler nasıl mı oyun inceler?

1. Bu arabanın vergisini vermiyoruz dimi?

1. Bu arabanın vergisini vermiyoruz dimi?

Forza Horizon 4'ün en iyi taraflarından birisi de arabalara vergi vermemek.

2. Kesin hiledir, kesinnn!

2. Kesin hiledir, kesinnn!

Tom Clancy's Rainbow Six® Siege oynarken yeteneğini sorgulayan arkadaşımızın isyanı bizi derinden üzdü. Dostum sen kötü değilsin, onlar hile kullanıyor.

3. Erkekler, kadınları görünce her şeyi satar

3. Erkekler, kadınları görünce her şeyi satar

Stardew Valley'de online oynarken kadınlardan uzak durmak, hem arkadaşınız hem de ekinleriniz için daha iyi olacaktır.

4. Biz canavar sevmeyiz, barışçılız biz!

4. Biz canavar sevmeyiz, barışçılız biz!

The Forest oyunundaki canavarlardan korkan oyuncu, oyunu barışçıl modda oynamayı tercih etmiş. Fakat zaten bu oyunun amacı canavarlarla mücadele etmek değil miydi?

5. Beleşe NBA2K oyunu oynamaya ne dersin?

5. Beleşe NBA2K oyunu oynamaya ne dersin?

NBA2K'ya yorum yapan kullanıcı sanırım maçı kaybettikten sonra sinirli bir şekilde bu yorumu yapmış.

6. Arkadaşla oynamak önemli

6. Arkadaşla oynamak önemli

Eğer Raft'ı arkadaşınız olmadan oynamaya kalkarsanız, depresif bir modda köpek balıkları ile konuşabilirsiniz.

7. Melih Gökçek Simülasyonu mu?

7. Melih Gökçek Simülasyonu mu?

Cities: Skylines'ın aslında bir Melih Gökçek Simülasyonu olduğunu biliyor muydun?

8. 10 TL'ye alınabilecek en iyi şey mi?

8. 10 TL'ye alınabilecek en iyi şey mi?

10 TL'ye alınan Çiğköfte + ayran ikilisinden sonraki en iyi şey Among Us olabilir mi?

9. Türk Hava Yolları pilotları her yerde!

9. Türk Hava Yolları pilotları her yerde!

Siz de Rocket League oynarken THY pilotları ile hiç karşılaştınız mı?

10. Kardeşim Ronaldo'nun işi gücü var yoksa gelecekti valla

10. Kardeşim Ronaldo'nun işi gücü var yoksa gelecekti valla

FIFA 21 alınca maalesef ki Ronaldo gelmiyor, sadece cüzdanınızın hafiflediğini hissediyorsunuz.

11. Tır şoförleri buraya !

11. Tır şoförleri buraya !

Tırcılar buraya. Euro Truck Simulator 2'de yollar sizi bekler!

12. Bu oyun bağımlılık yapıyor!

12. Bu oyun bağımlılık yapıyor!

Age of Empires'a girmek kolaydır fakat çıkmak zordur.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
75
32
6
6
5
5
3
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Bozkurt

Mortal Kombat 11'e "Kitana'nın memelerini geri verirseniz oyumu düzeltirim" yazmıştı herif.

Cities skylines'ı görünce dağıtımcısı paradox interactive sövmeden edemiyorum. Şerefsiz şirket hangi oyunun dağıtımcılığını üstlendiyse oyunda en baştan olma... Devamını Gör

Uygar Aytun

O siti skaylayn yorumu da doğru. Habire doyumsuzca para harcayıp şehire gerekli gereksiz bir şeyler yapıyorsun. Fışkiye dahil :D