Üniversite Sınavını İlk Girişinde Kazanamayanların Tecrübe Ettiği 17 Durum

 > -

1. Sınavda başarısız olmamışsındır, sadece istediğin bölümü kazanamamışsındır. Akrabaların aradaki farkı anlamaz.

2. Senden iyi puan bekleyen, umutlu olan öğretmenlerin yüzünü ekşitir.

3. Bölümlere yerleşen arkadaşlarının yanında burukluk hissedersin.

4. Ve beraber hazırlandığın bazı arkadaşların farklı şehirleri kazanıp yanından ayrılmıştır.

5. Bir sene daha hazırlanacak olmak başta zor gelir.

6. Ama "gelecek sene daha fazla puan alıp istediğim yeri kazanıcam" gazıyla sezona başlanır.

7. Gazla başlasan da başta kolay konuları tekrar ettiğin için kendini veresin gelmez.

8. Yıl boyu önceden gördüğün konuları tekrar görmek bayar.

9. Tercih yapsaydım istemediğim bi bölümde yıllarımı çarçur edecektim iyi oldu diye kendini avutursun.

10. Çevrenden sürekli tavsiye duymaya başlarsın. Bu sene şöyle şöyle yap böyle böyle yap.

11. Okul derdi olmadığından bir rahatlık, bir salıvermişlik de vardır bir yandan. Güzeldir.

12. Üzerindeki aile baskısını iyiden iyiye hissedersin. Yakın markaja alırlar seni.

13. Bu yıl da kazanamazsam bittim diye düşünürsün.

14. Gezmeleri tozmaları azaltmak zorunda kalırsın.

15. Sevgilin varsa pek ilgi gösteremezsin sınava kadar.

16. Özellikle sınav tarihine doğru bilgisayardan, telefondan, internetten kopman gerekir.

17. Fakat gereğini yapar ve yeteri kadar çalışırsan istediğin bölümü rahatlıkla kazanırsın, ara vermek zorunda kaldığın şeylere kaldığın yerden devam edersin.

Tabii ikinci sene de kazanamazsan fena, daha stresli bir şekilde hoop tekrar baştan.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
didem.piroglu.7

Allahın belası sınavlar !

Gizli Kullanıcı

İster ikinci de ister üçüncü de kazan üniversite yine aynı bok. İyi bi şey kazandığın yok aslında yemişler sizi :D

appabuga

sonu mutlu bitmiş onun o öyle değil o. üniversiteyi kazanırsın ders çalışmaya devam edersin mezun olursun iş bulursan çalışmaya başlarsın ve işin kölesi olursun iş bulamazsan da paran olmaz yıllar geçer ve ara vermek zorunda kaldığın şeylere bir daha da devam edemezsin.ara veriş o ara veriş olur.ne lise ne de üniversite arkadaşlarını bir daha görürsün.öyle işte

123

Avrupada okuyun, ben öyle yaptım :) kıçı kırık türk üniversiteleri için bu kadar bi tarafınızı yırttığınıza değmez. Zaten mezun olduğunuz da hiç bir ab ülkesi tarafından adam yerine konulmuyorsunuz. Belki odtü falan...

aysenur-akay

ınsanlar keyıflerınden yırtmıyo bı taraflarını herkesın durumu yurtdısında okuyacak kadar iyi olmuyor dediğin gibi burası kıcı kırık turkıye oldugu için. biraz saygınız olsun

ozgeyngz

geçen seneki mahvolmuş halim geldi aklıma bak neyseki geçti

Başlıklar

Tercih
Görüş Bildir