Twitter'ın Mizahşörleri Tarafından Paylaşılmış Geçtiğimiz Haftanın En İyi 25 Videosu

-

Twitter'da bu hafta da çok fazla video izleyip çok fazla güldük. İşte haftanın en iyi videoları...

1. Biz yine de en büyüğü demeyelim. 😂

2. 😂😂😂

3. At koşturan komşular. 😔

4. Serhat'a bak yaaa

5. Güzel ülkemin güzel dolmuşları. 😂

6. 😂😂😂

7. Bütün abur cuburlar aynıdır. 😂

8. Çek çek çek. 😂

9. Kemal Kılıçdaroğlu'na Kemal Kılıçdaroğlu'ndan daha çok benziyor. 😂

10. Ne balıkmış. 😂

11. Şakaydı yahu. 😔

12. 😂😂😂

13. Nasıl mutlu 😂

14. Mükemmelsin teyze. 👏

15. Neden?

16. Öyle soruya böyle cevap. 😂

17. 😂😂😂

18. UNUTMADIK! 😂

19. Efsane pas!

20. Siz ne yapıyorsunuz ya. 😂

21. İnsanlar eğleniyor. 😂

22. 😂😂😂

23. Her anı başka bir güzel...

24. Türk internet tarihi bu kadar işte. 😂

25. Barbie'ye kına gecesi yapmışlar. 😂

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
aysim

Efendiler, şu reklamlarınızı azıcık usturuplu yapın, içeriğin ortasında nereden geldiğini bilmediğiniz bir reklam çıkıyor. Rica ederim, kasti soğutmayın kendinizden.

dothraki

#9 Trajik.

emine.ata.73

ya bu Murat nasıl bi ölüm sebebi vallahi çıldırdım ajdjajjsnsns

Gizli Kullanıcı

#15 'teki (muhtemelen istemsizce oluşan) ayak ritmi hoşuma gitti.

vo2

bi de “am”mızı koyuyoruz, ingilizce hocası vardı.

vo2

saol sen de kardeşim, almanca hocasıymış https://www.youtube.com/watch?v=rbDM7n7DLiA

Başlıklar

BarbieKemal KılıçdaroğluTwitter
Görüş Bildir