Görüş Bildir

etiket Türkiye'den ve Dünyadan İnsanın Beynini Mıncıklayan Yaratıcı Dükkan İsimleri

Anasayfa > Goygoy

Yaratıcı isimli dükkanlar sürekli karşımıza çıkıyor. Gün geçmiyor ki bu işletmelerin arasına bir yenisi daha katılmasın. Üstelik bunların sadece bizim ülkemizde olduğunu sanıyorsanız yanılıyorsunuz. İşte Türkiye'den ve Dünya'dan beyinleri hoşafa çeviren yaratıcı dükkan isimleri.

Not: Yine en güzeli bizimkiler.

1. Bread Pitt Fırıncılık

1. Bread Pitt Fırıncılık

Bana ordan bi tam buğday keser misin?

2. Aya Küstü Köfteci

2. Aya Küstü Köfteci

Emekli bir astronotun dramı :(

3. Thai Tanic Lokantası

3. Thai Tanic Lokantası

Thailand yemekleri yapan bu dükkanın sonu inşallah ilham kaynağına benzemez!

4. Tost Bildiklerim

4. Tost Bildiklerim

Üzülme be abi, sana tost mu yok?

5. Abra Kebabra

5. Abra Kebabra

Ay keşke öyle bir sihirli kelime olsa yaaa...

6. Iron Maiden Ütülemecilik

6. Iron Maiden Ütülemecilik

Koskoca grubun düştüğü hallere bak :(

7. Lord of the Wings

7. Lord of the Wings

Söndürün kalbimi, geliyor kanatların efendisi...

8. Severse Döner

8. Severse Döner

Sevmezse hiç döner olmamıştır :/

9. Amy's Winehouse Şarapevi

9. Amy's Winehouse Şarapevi

Bu kız da soyadından ne çekti ya. Işıklar içinde uyusun :(

10. Indiana Jeans Giyim Kuşam

10. Indiana Jeans Giyim Kuşam

Gerçekten de kötü bir espri, hemen özür dile değerli esnaf kardeşim.

11. Florist Gump Çiçekçilik

11. Florist Gump Çiçekçilik

Kelime oyunları bir tek bizde var sananlara güzel bir ders niteliğinde!

12. Avril Living Mobilyacılık

12. Avril Living Mobilyacılık

Soyadı kötü espriye kurban giden bir ünlü daha!

13. Fatmazel Güzellik Salonu

13. Fatmazel Güzellik Salonu

Yaratıcılığın kare kökü, bravo!

14. Doya Jacksonn Fast Food

14. Doya Jacksonn Fast Food

Michael Jackson'un Bağcılar'da doğan kayıp kardeşinin dükkanı.

15. Vagina Tandoori Tandırcılık

15. Vagina Tandoori Tandırcılık

Sağolasın, biz tokuz!

16. Mücadeleye Devam Restaurant

16. Mücadeleye Devam Restaurant

Hayata karşı protest duruş işte bu!

17. Bim A 1001

17. Bim A 1001

Dar gelirliyi katiyen başka yere göndermeyen işletme!

18. Etzane

18. Etzane

Abicim ordan bana yarım kilo pirzola fort!

19. Grahambell Teknik Servis

19. Grahambell Teknik Servis

Bozulan telefonu götürmek için bundan daha uygun bir yer olamaz herhalde.

20. Büyüksün Abla Giyim

20. Büyüksün Abla Giyim

Büyük beden sahiplerini onore eden bir duruş!

21. Nişanta She Giyim

21. Nişanta She Giyim

Ooo, kaçın arkadaşlar kaçın!

22. Dua Et

22. Dua Et

Selam ve dua ile

23. Çaykovski

23. Çaykovski

Kuğu gölü balesi eşliğinde çek bi demli çay abime

24. Don Ki Şort

24. Don Ki Şort

Kanım dondu resmen

25. Aralık Sonu Ocakbaşı

25. Aralık Sonu Ocakbaşı

Bu sefer de içim ürperdi

26. Astral Seyahat

26. Astral Seyahat

Hadi ablacım binmeyen kalmasın

27. Zorla Güzellik Kuaför Salonu

27. Zorla Güzellik Kuaför Salonu

Zorla güzellik oluyor işte

28. Mcdavut

28. Mcdavut

Tavuk dürüm + ayran: 5 lira

29. Kıl Canavarı

29. Kıl Canavarı

Kıl uzmanı arkadaşlar

30. Müminoğlu Tekel Bayi

30. Müminoğlu Tekel Bayi

Çarpılmasa bari

31. Pilot Büfe & Tekel

31. Pilot Büfe & Tekel

Uuuuç, uçabildiğin kadar uuuççç

32. Facefood

32. Facefood

Zuckerberg'in gözleri kanıyordur eminim

33. Dayı Cam

33. Dayı Cam

Müşteri yoğunluğu nasıldır acaba diye düşündürdü açıkçası

34. Cenab Et Lokantası

34. Cenab Et Lokantası

Bi gusülünüzü alırız

35. Bulgurking

35. Bulgurking

Menüde bulgur konsepti mi var acaba diye düşündürdü

36. Yasemine Döşemecilik

36. Yasemine Döşemecilik

Yaseminler dava açmasa bari

37. Çipet Pet Market

37. Çipet Pet Market

Altılı yedili cibili cibili şak şak hadi yavrum bidaha

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
3136
822
392
318
155
139
25
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?