Serenay Sarıkaya'nın Ortalama 9 Aylık Asgari Ücrete Tekabül Eden Günlük Kıyafetinin Markalarını ve Fiyatlarını Bulduk!

-
Abone ol

Az para değil vallahi.

Ünlülerin gerek evlerinde, günlük hayatlarında gerekse etkinliklerde giydiği kıyafetler en ince ayrıntısına kadar incelenir. Kombindeki parçaların markaları bulunup, fiyatları güzelce analiz edilir.

Mesela, geçtiğimiz haftalarda fenomen Danla Bilic'in bu elbisesi takipçileri tarafından çok sevilmişti ve markası, fiyatı merak edilmişti.

Biz de merakınızı gidermiştik;

Danla Bilic'in Herkesi Hayran Bırakan Elbisesinin Markasını ve Fiyatını Bulduk! - onedio.com
Danla Bilic'in Herkesi Hayran Bırakan Elbisesinin Markasını ve Fiyatını Bulduk! - onedio.com

Şimdi de işinin yanı sıra özel hayatıyla da gündemden düşmeyen Serenay Sarıkaya günlük kombiniyle epey bi' konuşuluyor. Çok sıradan parçalar gibi görünse de fiyatları dudak uçuklatıyor. Biz de tek tek bu parçalara bakalım istedik.

İlk önce Burberry marka gözlükten başlayalım. Gözlüğün fiyatı internet sitesi göre 1.625 bin TL.

Joah Brown marka bisikletçi şortu da 84 dolar yani ortalama 587 TL bir fiyatı var.

Yine Joah Brown marka bluzu da 92 dolar, bu da ortalama 643 TL yapar.

1.100 dolar Tiffany & Co. marka halka küpeleri de ortalama 7.686 bin TL.

Kombinindeki en pahalı parça olan halka kolyesi de 1.850 dolar yani 12.938 bin TL. Bazı sosyal medya hesaplarında kolyenin 80 bin TL civarı bir fiyatı olduğu söylense de markanın sitesine baktığımızda bu fiyatla karşılaştık.

Bu ev kombininin toplam fiyatı da 23.479 bin TL yapıyor. Yani kısa bir hesap yapsak; Sarıkaya'nın öylesine giymiş olduğu bu parçalar ortalama 9 aylık bi asgari ücrete tekabül ediyor.

Siz neler düşünüyorsunuz?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
musa-

Atalarımız boşa dememiş Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış diye

genc-elifin-acilari

dolar 7 liraysa serenay napsın? daha kıytırık h&m tişörtler 100 lira. bir de üstünde yerli üretim yazanlar var, onlar 80 lira :D orta sınıfa hitap eden marka bile böyleyken serenay sentetik kıyafetler mi giysin? kendisinden hiç hazzetmem ama pahalı giyiniyor diye de linçlenmez insan...

whitefang

Para nasıl yarak kürek kullanılır vol.3431652345234

selot

aşkı memnuda bı sahne vardı, cemile firdevsin esyalarını karıştırırken yanlıslıkla geceliğine oje döker. sonrda beşir ile aynı gecelıkten alıp yerıne koymak ıcın avm'ye gıderler. geceliğin fiyatını gorunce cemilenın tansıyonu duser 1 aylık maası bıle yetmez. pazardan sahtesını alıp yerıne koyarlar. bunu yazdım cunku bu dızıdekı hıkaye aslında ıcınde cokta gerceklık payı bulunduran bı hıkaye. gercekten bunların gıydıklerı gecelıklerı bıle 1 aylık maasımızla alamayız bız. gelir farkının adaletsızlıgını aslında cok guzel anlatıyor bu..

hilal992002

biz bu dünyaya hayatı yaşayanları seyretmeye gelmişiz ağam

Görüş Bildir