Görüş Bildir
Haberler
Orijinal Fallout Yapımcısı Açıkladı: "Ekibim Dışında Kimsenin Umurunda Olmayan Bir İş Başardık"

Orijinal Fallout Yapımcısı Açıkladı: "Ekibim Dışında Kimsenin Umurunda Olmayan Bir İş Başardık"

Orijinal Fallout'un yapımcısı Timothy Cain YouTube kanalında çarpıcı açıklmalarda bulundu. İkinci oyunun yapım aşamasında ekipten ayrılan Cain'in açıklamalarının detaylarına baktık. Haberimize yönlenelim.

İçeriğin Devamı Aşağıda

'Fallout B-Seviye bir projeydi. Ana öncelik bile değildi. Başarısı da buradan geliyor ki eğer tüm aşamaları planlanmış bir proje olsaydı o başarıya ulaşamazdı.'

"A-Seviye bir proje olsaydı bu kadar tutmazdı." demek cesaret ister.

"A-Seviye bir proje olsaydı bu kadar tutmazdı." demek cesaret ister.

Beraber pizza yedikleri bir ortamdan çıkardıkları oyunun başarısını otantikliğe bağlayan Cain çarpıcı açıklamalarda bulundu. Yaptığı işin zorlu bir süreç olmasının yanı sıra iyi bir deneyim olduğuna da parmak basan Cain 'B-Seviye bir iş olması kötü olduğunu göstermiyor. Sadece o an çok proje vardı ve Fallout onlara nazaran daha az bütçeyle yönetilmekteydi.' sözleriyle detay verdi.

Tüm şirketin dikkatini çekmek büyük bir başarı olmalı.

Tüm şirketin dikkatini çekmek büyük bir başarı olmalı.

Şirket içerisindeki diğer yapımların öncelik sırasında çok daha önce olduğunu belirtmenin yanı sıra Cain bize ilginç bir bilgi de verdi. Bahsettiğimiz durumların oyunun çıkışına 6 ay kala değiştiğini belirten Cain 'Kalite kontroldeki çalışanlar mesaileri bittikten sonra bile gönüllü olarak Fallout oynamaya geldiler.' sözleriyle Fallout'un iyi bir yolda ilerlediğini belirtti.

Hatta Cain, kalite kontrol ekibinin mesai dışı oyun oynamasından rahatsız olan yapımcının 'Bunu destekliyor musun?' sorusuna 'Bu beni teşvik ediyor.' cevabını verdiğini de söyledi.

B-Seviye olduğunu düşünmesinin sebebi yalnızca bütçe değil. Farklı bir sorun vardı: Problemli yöneticiler.

B-Seviye olduğunu düşünmesinin sebebi yalnızca bütçe değil. Farklı bir sorun vardı: Problemli yöneticiler.

Cain bu işin neden B-Seviye olduğunun bütçe dışındaki sebebini çok iyi açıklıyor: Ekip. 'Ekibim 3 parçadan oluşuyordu: İşte yeni olanlar, konumunda yeni olanlar ve 'problemli çalışanlar'. Sonradan anladım ki problemli olan çalışanlar değil, yöneticilermiş.' sözleriyle Fallout'un başlangıçta umut bağlanmayan bir proje olduğunu belirten Cain sonraki videosunda Fallout 2'nin yapım aşamasında neden ayrıldığını açıklıyor.

İlginizi Çekebilir

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
1
1
0
0
0
0
0
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın