Kova Burcu Kadınıyla Akrep Burcu Erkeği İlişkisinin Ne Kadar Manyak Bir Çift Yarattığını Analiz Ediyoruz

242PAYLAŞIM

Sen de benim hatalarımdan birisin Akrep burcu erkeği...

Bi kere bunlar birbirini bulmaz, buluşturulur. Tesadüfen bir arkadaşın ortak arkadaşı çıkarlar ya da başka bir şey. Yoksa imkan ihtimal yok dümdüz ortamda birbirlerini çekecek elektrik yaratmazlar, öyle diyeyim.

Zeka sevmekten ve zeki olmaktan aldığı tadı başka hiçbir şeyden alamayan Kova burcu kadını, Akrep burcu erkeğinde de kendisinin yansımalarını görür. Ancak sorun şu ki, ikisinin de şişkin egosu ortamı gerim gerim gerer. Hani filmlerde "burası benim arazim, hemen çık yoksa vururum" vardır ya, aynı onun gibi.

Akrep erkeği kendi bokunda boğulacak kadar duygusaldır ama dünya yansa dışarıya göstermez. Kova kadını da odun gibi gerçekçi olduğu için birbirlerini duygusal anlamda karşılayamazlar. İki insan ancak bu kadar aynı dili konuşamaz duygusal olarak, öyle diyeyim.

Kıskançlık amanınnnnn!!! Akrep erkeğinin kıskançlığını hiç anlatmayayım, zaten yaşayan biliyordur ama öyle fenalar ki assssla itiraf etmezler kıskanç olduklarını. Kova kadını hiçbir boku saklayamadığı için kıskandığını da belli eder tabii, al sana savaş meydanı. Vay efendim sen niye böylesin de, niye şöylesin de... Akrep burcu erkeği bu anlamda Kova kadınını manipüle etmeyi becerir. Şöyle yani: "Sen biraz arızasın galiba!"

Bunlar sevgili olmayı beceremeyince arkadaş kalmaya karar verirler ama bu sefer de her iki taraf kendini korumaya alır. Yani o deminki flört denemeleri kadar birbirlerine açık olmazlar. Birbirlerini "kanka" olduklarına ikna etmeye çalışırlar. İşin en zor kısmı budur, bunun sebebini de en sonda söyleyeceğim.

Akrep burcu erkeği ve Kova burcu kadınının mutlu bir evlilik örneğini gören varsa benimle tanıştırsın, kendilerinin büstlerini dikelim şehir meydanına. Çünkü bu ikilinin evlenmesi demek, her iki tarafın da kendini bile bile mutsuz etmesi demek. Oldu da evlendiler diyelim, o ev var ya Almanya'nın Berlin Duvarı yıkılmadan önceki haline döner.

Heh, hiç mi güzel bi şey yok bu ikilinin arasında? Var, maalesef var! Neden maalesef? Çünkü bunların afedersiniz cinsel seks uyumu 10 üzerinden 20 puandır. Bunun dışında hiçbir konuda anlaşamayan bir çiftin, herkesin arayıp da bulamadığı bir noktada anlaşmaları kaderin kötü bir cilvesidir. Dram gibi dramdır Akrep burcu erkeği, Kova burcu kadını ilişkisi...

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
siora

Akrep burcu, Yengeç, Balık, Oğlak ve Koçla anlaşır uyumu yakalar kardeşim. Kova gibi hava grubunda olan burçlar, aşırı özgürlüklerine düşkün olmalarıyla bilinir. Akrepse çok kıskanç bir burçtur. Gerçekten sevdiği zaman kıskanacak ve kısıtlamaya çalışacaktır. Kova burçları darlanmaya gelemezler. Kova burcu olan bir kız arkadaşım akrep burcu sevgilisinin onu kimseyle konuşturmamasından şikayet edip dururdu ve git gide bıktı ayrıldı. Kovalar yine kendisi gibi özgürlüğüne düşkün, bu konuda anlayışlı olan burçlarla anlaşabilir; Yay, İkizler, Terazi vs. İçerikte de yazdığı gibi bu ikili duygusal olarak birbirlerini anlayamaz ve ilişki sadece seksten ibaret değil. O yüzden Kova ve Akrep ikilisi bad 👎

gencfbli_07

Kova burcu kadınını bilmem ama iki tane kova burcu erkekle sevgili oldum, ikisi de şerefsizdi.

tinythelinguist

bir akrep burcu olarak inisli cikisli da olsa 3 yili bulmus bir iliski icindeyim. kova burcu erkegi ile. akrep burcu kadini olarak ikizler erkegi disindaki her burca tahammulum vardir. bir de akrep burcu kadini ve kova burcu erkegi icerigi bekliyorum fjsjdkd

birinci-tekil-birey

Akrep herifim, hakikaten bu kova kadınları ile asla ikili ilişki yürütemedim. Olmuyo aga. En çok iki sevişiyon. Doğru dürüst bir şey paylaşamıyon,tersliyolar bi acayip hareketler vs vs. (Not: Ben de sütten çıkmış ak kaşık değilim :D )

rivaille

Bir kova burcu olarak anlaşamadığım tek burç akrep. Ne kadar aramızda olumsuz elektrik olan insan varsa soruyorum burcunu akrep diyolar

Görüş Bildir