Kim Demiş Köpekler Duygularını İfade Edemez Diye: Bakışlarıyla Konuşan 36 Köpek

 > -
3 dakikada okuyabilirsiniz

Köpekler aslında bizim anladığımızdan çok daha fazlasını ifade ediyor bakışlarıyla. Sizler için "köpek dili ve edebiyatına giriş" 101 içeriği hazırladık. Artık köpeğinizle oturup adam akıllı sohbet edebilirsiniz.

1. Lan olm dur bir ya, o ne öyle?!

2. Oha yer verdiler lan!

3. Ya bi s*ktir git allasen...

4. Yo mama...

5. Eminsin dimi parka gidiyoruz... Bak veteriner çıkarsa kalbini kırarım.

6. Hilmi... olm Hilmi yakın gözlüklerimi getirsene lan!

7. Lütfen vur beni... lütfen... Vallahi karnıma değdi ya, n'olur öldür beni.

8. Rica edicem bi çekil!

9. He çok komik Ayten, bak gülmekten yanaklarım ağrıdı!

10. Yıkarsın eyvallah da ölmezsem sıkıntı büyük.

11. Sen kim köpeksin olm... Geri dur.

12. Heh ananskym ama ya!

13. Sen ne tür bir o*ospu çocuğusun ya?

14. Allah canımı alsın da kurtulayım be.

15. Yaa sen miydin be manyak...

16. Gel otur... Konuşucaz seninle.

17. Başka köpek kokuyorsun sen... Bir kere de dürüst ol kim o?

18. Artık sana nasıl güvenebilirim ki?

19. Hıııınskym!

20. Nihan karısı sevsene beni acık.

21. Olm hasta mısın sen ya, zevk mi alıyorsun beni korkutmaktan?

22. .... Kedi alacaksın dimi eve... Vallahi alacaksın.

23. Ulan eğleniyorum beee!!

24. Aferin ya, valla bravo sana... Sinirden gülüyorum.

25. Neden? Kızacağım bir şey mi yaptın ki?

26. Yo-rul-dum!!

27. Aç da g*tüne gül sen şerefsiz!

28. Aga bu ne şimdi? Yatağımı bile aldı bunlar?!

29. Evet... evet... evet... Hadi ya... Dayım...

30. Yapma şunu ya! Oha fısıldıyor bu resmen!

31. Kırk kere söyledim hoşlanmıyorum böyle sürprizlerden!

32. BIK-TIM anlıyor musun BIK-TIM!!

33. Ohaa bin takipçim olmuş!!

34. Neden Emre... Neden?

35. Bensiz mi eğleniyor onlar?

36. Saat kaç... 6 dimi bu saatte mi uyanıyorum ben... Çık git lan burdan!

Kullanıcı Bonusu: Allah'ını seven üzerime somun ekmeği atsın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
goruncekadam

Güzel galeri.Çaktım gülücük.

adem-ayten-kocaturk

çok hoş olmuş.anlamlı resimler...

alperen.inan.9277

#24 sss...

poponakon

#14 fena halde gecenin üçünde uyumadın mı sen diye gelen anne değil mi ya

Gizli Kullanıcı

Bence tam korku filminde oynamalık :)

Gizli Kullanıcı

Çok güzel, harika paylaşım. Fotolarla yanına yazılan cuk diye durmuş. Bayıldım. :))))

Görüş Bildir