Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Kadınların "Bu Adamla Hayatta Evlenilmez" Dediği Erkeğe Dair 13 Caydırıcı Özellik

286PAYLAŞIM

Bir ilişkide karşımızdakinin gerçekleştirdiği hal ve hareketler, onunla ilgili geleceğe dair ipuçları verir. Özellikle biz kadınlar, bu konuda oldukça seçiciyiz. Ancak seçici olmamız, haksız olduğumuz anlamına gelmiyor beyler. Bakın mesela şu aşağıda yazan tiplerden hiç hoşlanmıyor, kendimize koca olarak zinhar düşünmüyoruz.

1. Aşırı ama aşırı derecede futbolla yatıp kalkan; her ortamda konuyu mutlaka futbola bağlayan tipler.

Hepimiz bir şekilde bir takıma sempati besliyor olabiliriz, taraftar olabilir ama gün aşırı futboldan bahsetmek nedir be kardeşim! Bakın bu da bir tür bağımlılık ve tedaviye ihtiyaç var demektir.

2. Eski ilişkisini bir türlü unutamamış, sohbet arasında hep eski sevgilisinden örnekleme yapan bi tuhaflar.

Yav kardeşim biz de ilişki yaşıyoruz, ayrılıyoruz, acı çekiyoruz falan da bu nedir ya? Yeni bir ilişkiye hazır değilsen başkasını da meşgul etme istersen.

3. Baba parası olmadan hayata tutunabilmeleri imkansız olan başıbozuklar

Bunlardan anca Instagram fenomeni olur ama asla koca olmaz. Babası maddi desteği çektiğini anda sudan çıkmış balık gibi olan adamdan değil karısına, kendine bile hayır gelmez.

4. Annesine haddinden fazla düşkün olan ana kuzuları

Anneler, şu fani dünyada en çok sevilesi insanlardır. Ancak bir insanın annesine olan düşkünlüğü "Anne çişim geldi" seviyesindeyse ondan uzak durmak lazım. Birey olmayı beceremeyen adamı biz ne yapalım?

5. Kadın yerine sık sık "Bayan", "Bayan arkadaş" diyen ve konunun öneminden bihaber olan şuursuzlar

Dünyanın en itici adamı olmak isteyen beyler derhal bunu yapsın. Bunu anlamayan adam daha birçok şeyi çözememiş demektir.

6. Ağızlarının yayı bozulmuş gibi küfür eden kontrolsüzler

Küfür etmek yerinde güzel bazen ama ne demek istediğimi herhalde anlamışsınızdır. Bir cümlede geçen nokta ve virgül kadar küfür eden adamla aynı çatı altında yaşanmaz.

7. Özgüven problemini kıskançlık olarak vücudundan atanlar

Kıskançlık ciddi bir özgüven problemidir. İnsanın kendisiyle ilgili olan bu rahatsızlığı, karşısındakinden çıkartması kadar ilkel bir şey olamaz. Bu adamlarla ömür geçmez çok ciddiyim.

8. Gerçekten çok kötü espriler yapıp algı seviyesini yerkürenin dibine çekenler

Espri yeteneği, bir insanın hayata bakış açısının ipuçlarını çok güzel verir. Eğer karşınızdaki adam bu tarz zekadan uzak espriler yapıyorsa ve her seferinde onu hoş görüyorsanız hiç zorlamayın; ondan koca olmaz.

9. Ayıla bayıla dedikodu yapmaktan geri durmayıp, ortamdan giden ilk insan hakkında anında konuşan gıybetçiler

Bu öyle bir şey ki, insan ister istemez "Herkese böyle yapıyorsa bana da yapar" diye düşünüyor. Düşünenler haksız da değil. Bu kadar samimiyetsiz insandan bir cacık olur mu? Olmaz...

10. Kendi önceliklerini her zaman bir adım önde tutup karşısındakinin isteklerini daha sonraya erteleyenler

Ya bırakın bundan kocayı, arkadaş bile olmaz. Bazen karşımızdaki insanların böylesine bencil taraflarına hep kılıflar buluyoruz, geçiştiriyoruz. Ancak bir adamla ilgili eğer böyle bi teşhis koyduysanız geçmiş olsun, o iş asla değişmez.

11. Kılığına kıyafetine özen göstermeyen, kişisel bakımına zerre dikkat etmeyen pasaklılar

Bir insanın kendine saygısı yoksa karşısındakine asla olmaz. Bütün bu detaylar, insanın kendisini-hayatı sevmesiyle ilgili. Ayrıca güzel giyinmek demek pahalı ya da markalı şeyler giymek demek değil. Temizlik ve bakım bu kadar zor değil!

12. En ufak bir konuyu bile medeniyet eksenine tartışamayan, konuyu sürekli başka şeylerle saptıranlar

Bir insanın böyle bir kişiyle birlikte olmayı istemesi için hayattan hiçbir beklentisinin kalmamış olması lazım. İnsan, böyle kişilerle ilişki içindeyken gerçeği bir türlü göremiyor. Buraya yazıyorum ki eğer böyle bir durum varsa tepenizde parlak parlak ampuller yansın diye.

13. Toplum kurallarına bir türlü uyum sağlayamamış, dünyanın kendi organlarının üstünde döndüğünü sanan zavallılar

Böyle bir adamsa zaten derhal gezegen değiştirin. Bundan değil koca, insan bile olmaz.

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
usarda

aynen kendi geçinen erkek bulup o erkek sayesinde geçinin değil mi

umitlenirsen

türümüz homo sapiens diğer hayvanlara benzediği üzere; çiftleşme öncesi erkek kendisini beğendirecek, dişi ise bazı erkekler arasından birini seçecek.. tabi burada türümüzde zeka devreye giriyor ve artık erkek de dişiyi seçebiliyor.. ama erkekler karşı cinslere nazaran ayrıntılara takılmadan seçim yapıyor.. işte bu kadar ayrıntının sonucunda müzmin bekar hanımefendilerimize, ileriki hayatlarında başarılar dilemekten başka bir şey gelmiyor elimizden..

muhendis-hanim-bayan-kadini

Hangi hormonu salgılıyor ???? 😄😄😄 Bayan kadın muhabbeti için fikrimi de kullanıcı ismim yeterince belli ediyor sanırım 👋

lucidum

Şu Onedio'ya editör olayım da ben de bari kadınları gömeyim. :D

lucidum

Bayan kelimesindeki sıkıntı nedir, kime sorduysam bilmiyor. Açıklayın şunu artık. Bay - Bayan. Bey - Hanım. Pardon?

pazartesi

ben de böyle düşünüyordum ki kadın mıdır kız mıdır bilmem=bayan olduğunu öğrendim. yani sen seviştiysen kadınsın sevişmediysen kızsın. sevişip sevişmediğin çok önemli o yüzden bayan. üstelik bayan Türkçede seslenme için kullanılıyor. yani anlambilimsel olarak da cinsiyet adı olarak kullanımı hatalı.

lucidum

Garip her boktan nem kapıyor bunlar anlamadım :D

pazartesi

uğruna cinayet işlenen şey için ne kadar da hafif konuşmuşsunuz: "nem kapmak."

Gizli Kullanıcı

bay-bayan şeklinde kullanımı değil de erkek-bayan şeklinde kullanımı kulağa pek hoş gelmiyor. pazartesi'nin de dediği gibi en kötüsü kız-kadın ayrımı. midem kaldırmıyor bunu. eğer bakireyse kızdır, tersiyse kadın mantığı ataerkil toplum anlayışında görülür. kızlık zarı da buradan gelir. orta doğu'da kadınların bekareti çok önemlidir ya, işte o yüzden doğu kesimlerde daha çok karşılaştığımız olay olan namus cinayeti de buradan geliyor. cinsellik tabu olmadığı zaman bunları aşmış olacağız ama nerede?..

lucidum

Ben reşit olmadan önce kız, reşit olduktan sonra kadın demenin mantıklı olduğunu düşünüyorum.

Gizli Kullanıcı

ben şahsen kafamı pek yormamak için -garip olabilir ancak- dişi demeyi tercih ediyorum. böylece bekaret ön plana çıkmıyor. :))

lucidum

Yok dişi homo sapiens sapiens de tövbe estağfurullah bu ne böyle :D

Görüş Bildir