İncitmemeli Sevenleri Değerlerini Bilmeli: Beklemediğiniz Anda Gelen 'Seni Seviyorum'a Verilecek 13 Minnoş Cevap

-
2 dakikada okuyabilirsiniz
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.

Sevmek güzel şey, sevilmek de öyle. İki insanın karşılıklı birbirini sevmesiyse nadir bulunan, pek kıymetli bir olay. Ama bazen işler istediğimiz gibi gitmeyebiliyor ve arkadaş olarak gördüğümüz biri pat diye ‘Seni seviyorum’ diyor. Bu gibi durumlarda karşı tarafın kalbini kırmadan, aranızı bozmadan, tatlı tatlı konuyu yatıştırabileceğiniz cevapları sizin için derledik.

1. Seni seviyorum : Ne güzel! seninle beraber beni seven iki kişi olduk böylece 😎

Sanırım bunu kutlamalıyız 🎉

2. Seni seviyorum: Teoride mi, pratikte mi?

Bu önemli çünkü, teoride güzel olan bir şey pratikte öyle olmayabilir.

3. Seni seviyorum: Olur paket mi olsun, burada mı seveceksin?

Paketi taşıması zor olabilir yalnız, iyi düşün. 😕

4. Seni seviyorum: Sen aşmışsın, ben artık ne desem boş...

Seni gidi küçük şapşal! ☺️

5. Seni seviyorum: Hayır izin vermiyorum! Bugün beni seven yarın kediyi köpeği de sever. Olmaz, ben ciddi biriyim.

Yani böyle bir şey olabilir mi?!

6. Seni seviyorum: İyi de bunun sosyal güvencesi, sigortası filan var mı?

Bunlar önemli şeyler sonuçta, hayatın ne getireceği belli olmaz.

7. Seni seviyorum: O vakit ağaç dik Türkiye çöl olmasın, güler yüzün gül yanağın solmasın, ben öleyim sana bir şey olmasın.

Hep kendimizi düşünemeyiz, yaşadığımız dünyayı da düşünmek gerek...

8. Seni seviyorum: Havalardandır, bana da oluyor bazen..

Çok takılma canım yaa, geçer..

9. Seni seviyorum: Ömrünü, enerjini daha faydalı işlere harcasana canım, yazık ediyorsun vallaha...

Beni sevsen ne olur, sevmesen ne olur 😏

10. Seni seviyorum: Elinden başka bir halt gelmez ki zaten...

Azıcık geliştirsen mi kendini 🙄

11. Seni seviyorum: Aay canım ben de! Seni de seviyorum, doğayı da seviyorum, annemi de seviyorum, geçtiğimiz gün bir çift ayakkabı aldım onları da çok seviyorum.

Hatta en çok ayakkabılarımı seviyorum sanırım. 😬

12. Seni seviyorum: Başka ne gibi marifetlerin var?

Anlat sen ben dinliyorum.😐

13. Seni seviyorum: Bugün sevmesen mesela, bir sakıncası olur mu?

Yarın bir daha denesen, belki ben de severim.

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
erlik

3 tane okudum. Hayata küstüm. Bu içeriği okumak yerine çizgilere basmadan yürümeye çalışsam, kendime daha çok faydam olurdu

mervearkun

Bunlar mı minnoş? Ağzına s.çar bunlar insanın be.

canbaz67

karşı tarafın kalbini kırmadan verilecek cevaplar bunlar mıymış editör ? ukalalık içeren cevaplar bunlar. bir çoğu alay ediyo seven kişiyle.

anabellethedoll

bunlar minnoş değil kibir ve aşağılamadan ölen cevaplar. editör eğer minnoşluk anlayışın buysa senin arkadaşın falan yoktur

onur-ugur9

Birbirinizi üzmek yermek kendinizi alçaltacağınıza sevmek ve sevilmek için bahaneler arayın ...

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

minnoşolaytatlı
Görüş Bildir