Her İlişkinin Arkasındaki 20 Bilinmeyen Gerçek

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz

Hoşlandığın kişinin 22 hafta önceki paylaşımlarını kontrol ettin değil mi? Biliyoruz hepimiz ediyoruz.

Kaynak: http://www.buzzfeed.com/laraparker/thing...

1. Sosyal medyadaki resimlerini arkadaşına gösterirken en iyisini seçip gerçek hayatta resimdekinden daha iyi olduğunu söylersin.

s143.photobucket.com

2. Çıktığın kişinin yazdığı her mesajı tekrar tekrar okuyup başka anlamlara gelip gelmediğini düşünürsün.

Kısacası, Naber ? yazsa altından 300 anlam çıkarırsın.

3. En ufak ayrıntıya kafayı takıp hiç olmayacak şeylere üzülürsün.

4. Arkadaşlarına yaşadığınız her konuşmayı anlatıp sürekli fikirlerini sorarsın.

5. Neden ondan hoşlandığını sorduklarında nasıl açıklayacağını bilemezsin.

6. Nasıl tanıştığınız hakkında başkalarına yalan söylersin.

7. Mesajına cevap vermediğinde bir şey yazmamak için telefonunu kendinden saklarsın.

8. Sosyal medyada ne yaptıklarını an ve an kontrol edersin.

9. Eski sevgililerinin kapak resimlerine kadar her şeylerine bakıp onlardan nefret edersin.

10. Sonra 52 hafta önce paylaşılmış bir şeyi beğenip dünyadan kaybolmak istersin.

11. Arkadaşlarınla konuştuğunuz her an onunla ilgili bir detayı hatırlayıp anlatırsın.

Onun da çay içtiğini söylemiş miydim?

12. Ona ulaşamadığında aklına en kötü senaryolar gelir.

Neden benden nefret ediyor, neden?!!

13. Sosyal medyada bir şey paylaşacağın zaman onun göreceğini düşünerek daha fazla düşünürsün.

Bir tweet atmak yarım saatini alabilir.

14. Kavga ettiğinizde hemen Facebook yada Twitter hesaplarında alttan alttan laf çarpıtırsın.

15. Her paylaştığı şeyi de üstüne alınırsın.

16. Paylaştığın resimde karşı cins olduğunda yanlış anlamasın diye altına kardeşim, en yakın arkadaşım diye açıklamalar eklersin.

17. Arkadaşların onunla tanıştığında kendin onunla yeniden tanışırmışcasına heyecanlanırsın.

18. Arkadaşlarından onunla gizli gizli fotoğrafınızı çekmesini istersin.

19. Onun için takma ad bulursun.

20. Ve bu durumlar her ilişkinin başlangıcı ortası hatta bitiminden sonrasında bile devam eder.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
erkan-aslan

olm hastamısınız lan...ruh sağlığı yan basmış resmen ya

cnsfrd

bu ilişki yürümez.

edanazakilloglu

Kusura bakmayın ama bu şekilde ilişki yaşayanlar aptaldan başka bir şey değildir. Bir insan kendini bu kadar körleştiremez. İlişkilerde anlamadığım nokta da bu zaten. Sen kendin ol, karşındaki kendisi. Böylece bir mesaj için 300 anlam çıkartmaya, eski sevgilileri veya karşı cinsten arkadaşları kıskanmaya gerek kalmaz.

mrs.queen

Biraz haklısın ama insan aşık olunca aptallaşıyor :dd

edanazakilloglu

İşte buna inanmıyorum. İnsan aşık olunca beynini bir kenara bırakmamalı, aksine işin içine beyni de girmeli ki iş karışmasın.

bilgin.eren.52

bu şekilde düşünen birinin olacağını pek sanmıyodum. aşk 'ta herkes mantığını bir kenara bırakmaktan bahsediyor. küçük bir "AN" 'a ait olan aşkı bu kadar büyütmeye gerek yok. o an yaşadığın karın ağrısı işte, geçtiği zaman ne aptalmışık oluyor.

Gizli Kullanıcı

Arkadaşı alın burdan, daha önce aşık olmamış.

edanazakilloglu

Hissederken aptallaşırsın, o güzel bir şeydir. Ama saçmalamazsın. Kendi hayatını da, karşındakinin hayatını da kötü etkileyecek bir davranış yapar, öyle bir düşünceye sahip olursan gerizekâlısındır. Birlikte mutlu olmak varken böyle saçma şeylerle kendi canını da karşısındakinin canını da sıkan, yakan âşık değil gerizekâlıdır.

mrs.queen

Böyle demek kolay ama aşık olunca beyin gidiyor.Ama sen galiba mantık aşkını istiyorsun?

edanazakilloglu

Diğer türlüsü ne uzun ömürlüdür ne de gerçektir benim inancıma göre. Bir kişi hem mantığına, hem kalbine uygunsa kabul edilebilir.

mrs.queen

İlişkide olan biten herşey bu paylaşımda ya zaten kızım sen kabul etmiyorsan bir sorun var galiba

edanazakilloglu

Kızım? Nedir bu samimiyet? Hayatta kabul etmiyorum ve edenleri de gereksiz buluyorum. Bu da benim yorumum. Lütfen cıvkını çıkarma.

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

FacebookTwitterçay
Görüş Bildir